ارومیه- رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی جاعلان ۷۰ هزار دلار جعلی طی عملیات ضربتی دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
پلیس فدرال برزیل مدعی شد که رئیس جمهور سابق این کشور از طریق فروش هدایایی که از طرف عربستان سعودی دریافت کرده، حدود ۷۰ هزار دلار پول نقد به دست آورده است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بیش از ۷۰ هزار نخبه از لحاظ توان نخبگی در کشور داریم اما در عرصه مدیریت فضای ذهنی جوانان غفلت کرده ایم.
سرپرست حجاج ایرانی در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت روند عملیات مدینه قبل را خوب توصیف کرد و خوارستار احقاق حقوق حجاج ایرانی شد.
بعد از رسیدگی دادگاه به اتهام شرط بندی بازیکن تیم فوتبال سپاهان، این بازیکن احکام سنگینی دریافت کرد و ضمن محرومیت از فوتبال، به پرداخت ۷۰ هزار دلار جریمه محکوم شد.
بیرجند- نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه رهبری بر ساخت مسکن محرومان تأکید داشته و آن را جزو اولویت‌ها برشمرده اند، گفت: در حال حاضر ۷۰ هزار واحد مسکن محرومان در حال ساخت است.
Beeple که در سال ۲۰۲۱ یکی از قطعات هنری دیجیتال خود با نام «Everydays: The First ۵۰۰۰ Days» را به قیمت ۷۰ میلیون دلار فروخته بود، در توییتی درباره این ماسک‌ها نوشت و گفت که قصد دارد از آن‌ها به‌عنوان چیزی که از آن به‌عنوان «مجسمه‌های زنده» یاد کرده، استفاده کند.
در نمای عقب وی جی وی وی70 پرو، ترکیب اسپویلر و دیفیوزر تلاشی است تا حسی اسپرت به مخاطب انتقال یابد هر چند زیردرپوش موتور خبر خاصی نیست!
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورت همکاری سازمان‌های ذیربط حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته شود.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه مولد سازی در کشور است، گفت: درآمد این محل صرف امور زیرساختی خواهد شد.
۷۰هزار دلار در فدراسیون قبلی بسکتبال گم شد!
وضعیت نامشخص ۷۰ هزار پرداختی از طرف کنفدراسیون بسکتبال آسیا به فدراسیون ایران از موضوعات مطرح در مجمع این فدراسیون بود.
تا پایان روز سه شنبه ۲۹ آذرماه بیش از ۷۰ میلیون ورقه اوراق سکه معادل ۷۰ هزار سکه تمام بهار آزادی و بیش از ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون دلار گواهی ارزی توسط متقاضیان خریداری شده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که بیش از ۷۰ هزار فلسطینی ساکن بیت المقدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر در مسجد مبارک الاقصی به جا آوردند.
شاخص کل در هفته ای که گذشت توانست بازده عالی را کسب کند تا خاطره روزهای سرسبز بورس در سال‌های قبل زنده شود.
یک کارشناس حوزه تجارت خارجی با اشاره به واردات تراکتور در دولت سیزدهم گفت: بر اساس بودجه ۱۴۰۱ پیش بینی شده برای تنظیم بازار تا پایان سال ۷۰ هزار تراکتور وارد شود.
در شهریور امسال، ۹ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۶۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
مشهد ـ نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از پیش بینی ۷۰ هزار واحد اسکان اضطراری در دهه پایانی ماه صفر در مشهد خبر داد.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته روند تکمیل آبشیرین‌کن ۷۰ هزار مترمکعبی بوشهر تسریع می‌شود.
بازار خودروی کشور طی سنوات گذشته در خلا خودروهای وارداتی، تبدیل به یک بازار انحصاری برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران شده است؛ تا جاییکه مونتاژی ها با دلار ۶۰ تا ۷۰ هزار تومانی فروخته می شوند.
مدیرعامل شرکت توسعه گاز ایران افتتاح پروژه خط لوله انتقال گاز ۸ اینچ سیمان لارستان را موجب خلق منافع عظیم اقتصادی خواند و از صرفه‌جویی ماهانه یک میلیون دلاری در این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، نیروهای جهادی، نهضت نوشت‌افزار راه‌اندازی کرده‌اند و خیرین نیز در این خصوص همکاری دارند.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ