تایباد ـ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۷۰ کیلوگرم بذر آنغوزه قاچاق در معبر زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته اعضای جامعه هتلداران کشور ۷۰ درصد از هتل‌های کشور استانداردسازی شده اند. مابقی نیز در چرخه استانداردسازی قرار دارند.
مشهد ـ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان استان به چهل‌ویکمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشوری راه پیدا کرده‌اند.
بر اساس گزارش پارتیزان، قایق انتحاری ALBATROS ساخت ASELSAN قادر به حمل محموله ۲۰۰ کیلوگرمی با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این قایق که با اثر حرارتی و راداری کمی طراحی شده توانایی اجرا حمله خودمختار تکی یا گروهی را دارد.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد اکثر شرکت‌های نوپا در اراضی اشغالی در حال انتقال سرمایه‌های خود به خارج از این اراضی هستند.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: ۱۶ دستگاه متولی باید با هماهنگی هم کار کنند و کودکان کار را سروسامان دهند، هماهنگی و تنظیم بین دستگاه‌های مختلف دارای خلل و اشکال است.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف آمریکایی خود پیش بود با بی‌تجربگی امتیاز از دست داد و با قبول شکست از رسیدن به فینال تورنمنت مجارستان بازماند.
اهمیت سواحل و اقتصاد دریا پایه، سرعت‌بخشی اجرا طرح‌های مشترک شیلات و شرکت شهرک‌های کشاورزی را ضروری می کند.
ساوه- رئیس دادگستری ساوه گفت: ۷۰ درصد پرونده های قضایی صنایع منتهی به سازش بین کارگر و کارفرما شده است.
قزوین- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از شناسایی و دستگیری یک متخلف دارویی و کشف و ضبط ۷۰ کیلوگرم داروی غیرمجاز خبر داد.
ارومیه- رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی جاعلان ۷۰ هزار دلار جعلی طی عملیات ضربتی دستگیر شدند.
بیرجند- نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه رهبری بر ساخت مسکن محرومان تأکید داشته و آن را جزو اولویت‌ها برشمرده اند، گفت: در حال حاضر ۷۰ هزار واحد مسکن محرومان در حال ساخت است.
اینترنت و فضای مجازی، همان چیزی که دنیا را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده، همچنان برای دولت سیزدهم دوقسمتی تعریف می‌شود.
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: داشتن کدرهگیری برای تمامی قراردادها ضرورت دارد. درحال حاضر یکی از آسیب‌های موجود، ثبت قراردادها در کاغذهای قدیمی است که بعضاً فروخته می‌شود و وجاهت قانونی ندارد
نخست‌وزیر روسیه در دیدار با همتای چینی خود تأکید کرد روابط دو کشور پیشرفت بی‌سابقه‌ای داشته و حجم تبادلات تجاری پکن-مسکو امسال از ۲۰۰ میلیارد دلار عبور خواهد کرد.
در سال ۲۰۲۱ میلادی نتیجه یک مطالعه بزرگ انجام شده توسط دانشگاه جان هاپکینز در ایالات متحده نشان داد که در سن ۶۰ سالگی تغییر رژیم غذایی "متوسط" سرشار از غذا‌های فرآوری شده و گوشت قرمز به رژیم غذایی سالم سرشار از غلات، حبوبات و آجیل می‌تواند تقریبا یک دهه به طول عمر فرد بیافزاید.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه میزبان عرضه ۷۰ کیلوگرم شمش طلا بود.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف گرجستانی به مدال نقره رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان رسید.
امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به فینال رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) در کشور اسپانیا راه یافتند.
کشتی گیران وزن ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان کشورمان با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
رئیس شورای تامین کنندگان دام از مازاد ۶ میلیون راس دام سبک و ۴۰۰ هزار دام سنگین در بازار خبر داد.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران به دلیل نرسیدن به وزن قانونی، حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در رقابت‌های جهانی گفت: با تغییر سبک قبلی خود در مبارزات، در یکسال گذشته به دنبال تغییر این سبک از کشتی بوده‌ام.
حسین ابوذری، نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد ایران ،در دومین روز از مسابقات کشتی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی مقابل باکار از گینه بیسائو به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ