قزوین- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از شناسایی و دستگیری یک متخلف دارویی و کشف و ضبط ۷۰ کیلوگرم داروی غیرمجاز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسیر یکی از گیاهان دارویی است که در ایران و مناطق مختلف دیگر جهان کشت می‌شود. این گیاه دارای خواص بسیاری است که می‌تواند در سلامت شما موثر باشد.
نمین- رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان نمین گفت: متخلف حرفه‌ای و غیر بومی صید پرندگان شکاری توسط محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان نمین دستگیر شد.
خواص آووکادو سبب شده است تا این میوه راه ورود خود را به صنایع مختلف دارویی، آرایشی و بهداشتی یافته و نقش مهمی در بین مواد اولیه محصولات این حوزه ایفا نماید. این میوه که در بسیاری از مناطق دنیا نیز برداشت نشده و به عنوان یک میوه وارداتی شناخته می‌شود و خواص اعجاز انگیزی دارد.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای شعب تعزیرات حکومتی را مجاز کردند تا در صورت احراز تخلفات در واحدهای صنفی بنگاه‌های مشاورین املاک، نسبت به صدور دستور پلمب اقدام کند.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای شعب تعزیرات حکومتی را مجاز کردند تا در صورت احراز تخلفات در واحدهای صنفی بنگاه‌های مشاورین املاک، نسبت به صدور دستور پلمب اقدام کند.
بر اساس گزارش رسانه‌ها، پول و دارایی انگلیسی‌ها در شرکت‌هایی هزینه می‌شود که بحران تغییرات آب و هوایی را تشدید و حقوق بشر را در مناطق مختلف آفریقا نقض می کنند.
کبدچرب درمان دارویی قطعی ندارد. تغییر در شیوه زندگی، درمان اصلی و پیشگیرانه این بیماری است. فردی که به چاقی مبتلاست، با کمی کاهش وزن بهبود می‌یابد. مطالعه‌های مختلف نشان داده‌اند اگر این افراد ۵ تا ۱۰ درصد وزن‌شان را کاهش دهند، آنزیم‌های کبدی به حد طبیعی باز می‌گردد.
کارمندان متخلف با حواله‌های جعلی، دارو و سرم را از انبار بیمارستان خارج کرده، سپس این اقلام را تحویل کارمند بخش خصوصی (راننده آمبولانس) داده اند و او نیز محموله‌های دارویی را از بیمارستان خارج کرده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کردستان در بازار آزاد به فروش رسانده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پدیده ناصواب اخذ وجه در بخش خدمات درمانی و دارویی یا ارجاع بیماران به بخش خصوصی، خط قرمز ما است و اگر چنین اقدامی انجام شود، باید افراد متخلف اخراج شوند.
در ایران، بیش از ۸ هزار نوع گیاه مختلف رشد می‌کند که حدود ۴۵۰ گونه آن جزو گیاهان دارویی است. گیاهانی که صادرات آنها می‌تواند ارزش افزوده بالایی برای کشور داشته باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در جلسه شورای عالی مسکن، رئیس جمهور دستور داد جلسه آینده شورای عالی مسکن با حضور 10 استانی که رتبه‌های آخر را دارند و با حضور نماینده وزیر راه و شهرسازی، برگزار و مشکلات تاخیر در این پروژه‌ها بررسی و رفع شود.
تشخیص چهره روشی دقیق‌تر برای شناسایی افراد نسبت به استفاده از شماره موبایل، آدرس ایمیل، آدرس پستی یا آدرس IP است؛ به‌عنوان مثال، اکثر خدمات مبادلاتی از سهام گرفته تا ارز‌های دیجیتال، اکنون برای محافظت از مشتریان و دارایی آن‌ها به تشخیص چهره متکی هستند.
استفاده از روغن‌ها در مراقبت از مو‌ها یک کار جدید نیست. برای قرن ها، مردم از روغن‌ها برای اهداف مختلف دارویی و آرایشی استفاده می‌کردند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: استفاده از بستر بورس برای عرضه‌ها در بخش‌های مختلف می‌تواند علاوه بر ایجاد شفافیت در دارایی‌های شهرداری‌ها سبب واقعی سازی و تعدیل نرخ‌ها هم شود.
جهانپور درباره اینکه آیا تاکنون بحران‌های این‌چنینی که حتی به دارو‌های ساده هم رسید، وجود داشته یا خیر هم می‌گوید: «همه فراز‌وفرود‌ها را به شکل‌های مختلف در بیش از ۴۰ سال گذشته داشتیم، اما به‌جرأت می‌گویم که هیچ‌کدام از آن‌ها از نظر طول زمانی، مدیریت بحران و ابعادش قابل مقایسه با چیزی که در ماه‌های بعد از اجرای طرح دارویار دیدیم، قابل مقایسه نیست. این طرح مشکلات دارویی را به لحاظ وسعت و زمان افزایش داد و به‌مراتب از همه بحران‌های مقعطی در گذشته بیشتر بود.»
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
دادویی با ابراز قدردانی از هنرمندانی که در این مدت به طرق مختلف در کنار کارگروه پیگیری بوده‌اند، گفت: بعضی اوقات که میزان وثیقه‌ها از توان فرد یا خانواده خارج بوده است، برخی از همین دوستان کارگروه یا هنرمندانی، چون رامبد جوان که شاید تمایلی به ذکر نام‌شان نداشته باشند تامین کرده‌اند. عزیزانی مانند شهاب حسینی، رضا کیانیان، علی دهکردی، همایون اسعدیان، مهتاب نصیرپور و… نیز خیلی پای کار بودند.
خوش‌بینی ممکن است دارایی مهمی برای ارتقاء سلامت و طول عمر در جمعیت‌های مختلف باشد.
متصدیان داروخانه ها می‌گویند: برخی شرکت‌های داروساز قبل از گرانی دارو، دست به دپو زدند و دارو توزیع نمی‌کردند و الان با کمبود دارو مواجهیم. مردم از شهر‌های مختلف برای تهیه یک داروی ساده به ما مراجعه می‌کنند. هفته‌ای یک بسته آنتی بیوتیک به ما داده می‌شود!
به تازگی فناوری نانو در ۱۰۰ محصول جدید در حوزه های مختلف از صنایع بهداشتی و دارویی تا انرژی رسوخ کرده که زخمپوش‌ها و بنداورنده‌های خونریزی نمونه‌هایی از این دست به شمار می آیند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مدت زمان صدور مجوز در بازار سرمایه کاهش یافته است، گفت: امسال ۶۰ مجوز برای نهادهای مختلف در بازار سهام صادر شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از احصاء ۸۳ عنوان مجوز و پروانه صنفی صنوف مختلف برای نخستین بار از آغاز فعالیت هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.
غیبی با اشاره به اینکه استفاده از رمزارز‌ها در کشور دو جنبه مختلف و مهم دارد، گفت: در وهله اول اگر بخواهیم به رمزارز به عنوان یک ابزاری نگاه کنیم که تنها از قِبَل آن مردم بخواهند سودی کسب کنند، این موضوع در نهایت به دلالی و سفته‌بازی ختم می‌شود، همان اتفاقی که در بازار دلار نیز ما هر روز مشاهده می‌کنیم، که میلیارد‌ها دلار از سرمایه‌های کشور تحت عنوان دلار‌های خانگی در اختیار مردم است و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود و تنها مردم برای پس‌انداز و حفظ ارزش دارایی خود این ارز‌ها را نگهداری می‌کنند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ