نخست‌وزیر عراق خواهان ثبات قیمت‌های نفت در سطوح زیر ۱۰۰ دلار برای هر بشکه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزیر کشاورزی عراق ضمن تاکید بر ضرورت دست یابی به راهکار دائمی با ترکیه درباره رهاسازی آب به سمت عراق گفت: عراق نباید به تنهایی تاوان تغییرات آب و هوایی و افزایش دمای هوا را بپردازد.
نخست‌وزیر عراق در جمع فرماندهان نبرد با داعش، ایستادگی مرجعیت و فداکاری مردم عراق را عامل نابودی داعش دانست.
روزنامه الصباح عراق اعلام کرد که این کشور قصد دارد برای حل مشکلی مسکن در این کشور یک شهر جدید ۱۲۰ هزار نفری بسازد.
مدیر روابط عمومی و بخش رسانه وزارت کشور عراق اعلام کرد که به دستور فرمانده کل نیرو‌های مسلح و با تلاش‌های وزیر کشور هماهنگی‌هایی با اقلیم کردستان عراق برای استقرار تیپ ۲۱ مرزبانی در استان سلیمانیه در مرز‌های ایران تصمیماتی اتخاذ شد.
در سایه افزایش خشم عمومی نسبت به مداخلات آمریکا، یکی از مسئولان جنبش مردمی عراق خواهان بسته شدن سفارت واشنگتن در بغداد و اخراج سفیر آمریکا از این کشور شد.
نخست وزیر عراق اعلام کرده با ایران برای یک مبادله تهاتری نفت عراق در ازای گاز وارداتی از ایران به توافق رسیده است، چون به گفته او تحریم‌های آمریکا مانع پرداخت وجوه بدهی عراق به ایران است.
اخیرا احمد موسی، سخنگوی وزارت برق عراق مدعی شد: در حالی که درجه هوا به ۵۱ درجه رسیده است ایران بدون اطلاع قبلی صادرات گاز به عراق را متوقف کرد.
نخست وزیر عراق امروز در دیدار معاون سیاسی وزیر خارجه ایران با وی اعلام کرد که کشورش به نقش محوری خود در همگرایی میان کشورهای منطقه ادامه خواهد داد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و اخراج سفیر آن از عراق شد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و اخراج سفیر آن از عراق شد.
رئیس ائتلاف الفتح عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواهان اخراج تمام هیأت‌ها و نیروهای سوئدی از این کشور شد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق با انتقاد از حضور تعداد زیادی از نظامیان آمریکایی در این کشور خواهان بیرون راندن این نیروها از عراق شد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق خواهان تجدیدنظر در روابط میان این کشور و اردن به دلیل حمایت امان از حزب منحله بعث شد.
فراکسیون پارلمانی الصادقون خواهان اجرای مصوبه اخراج نیروهای رزمی خارجی از عراق شد.
نخست وزیر عراق خواهان همکاری مردم این کشور با نیروهای امنیتی برای خنثی کردن نقشه‌های عناصر تروریست شد.
نخست وزیر عراق در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در سخنانی تاکید کرد که این کشور نیازی به نظامیان بیگانه ندارد و تنها خواهان بهره مندی از کمک نیروهای مستشاری است.
واشنگتن علاوه بر اینکه با این همکاری موافق است، خواهان گسترش و توسعه ساختار دفاعی مشترک میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، اسرائیل، عراق، اردن و مصر است.
وزیر امور خارجه عراق اعلام کرد: پرونده عراق حضوری قوی در نشست الجزایر خواهد داشت و تصمیماتی در مخالفت با دخالت در امور عراق گرفته خواهد شد.
اختلاس دو و نیم میلیارد دلاری در عراق واکنش های زیادی به دنبال داشته است و برخی خواهان اتخاذ تدابیر شدید علیه اختلاس گران شدند.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق، اعلام کرد: ایران همواره خواهان عراقی با ثبات، امن، قدرتمند و ایفاگر نقش سازنده در تحولات منطقه است و هیچگاه حمایت‌های خود را از روند‌ها و نهاد‌های سیاسی و قانونی این کشور دریغ نکرده است.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
یک عضو چارچوب هماهنگی شیعی عراق تاکید کرد: جریان صدر به رهبری مقتدی صدر خواهان ادامه دوران نخست وزیری مصطفی الکاظمی است.
راهکاری ساده برای حفظ تراکم استخوانی
ملی‌پوش سابق ایران که 27 بازی ملی در کارنامه دارد، برای یک فصل مبلغ 377 هزار دلار از اربیل درخواست کرده و رئیس باشگاه فردا (پنجشنبه) برای مذاکره با غفوری به ایران می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ