سخنگوی وزیر کشاورزی عراق ضمن تاکید بر ضرورت دست یابی به راهکار دائمی با ترکیه درباره رهاسازی آب به سمت عراق گفت: عراق نباید به تنهایی تاوان تغییرات آب و هوایی و افزایش دمای هوا را بپردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوش گرفتن و شستن آلودگی، چربی و عرق از روی پوست کار سختی به نظر نمی‌رسد.
وزیر خارجه عراق در تماس تلفنی همتای دانمارکی خود گفت: آزادی بیان نباید به سایر آزادی ها دیگر آسیب بزند.
اگر کثیف نباشید یا زیاد عرق نکرده باشید، ممکن است چند بار حمام کردن در هفته برایتان کافی باشد. شست‌وشوی زیاد، چربی و باکتری‌های سالم را از روی پوست حذف می‌کند. بنابراین، زیاد حمام کردن باعث خشکی و خارش پوست می‌شود و به باکتری‌های مضر اجازه می‌دهد که از طریق ترک‌خوردگی‌های پوست وارد آن شوند.
الدلیمی در گفتگو با شبکه «العربیه» گفت، آمریکایی‌ها با صدام مذاکره کردند و به او پیشنهاد دادند، فردی را به عنوان معاون رئیس‌جمهوری عراق تعیین کند تا او مشمول عفو شود. بر اساس این شرط، این فرد نباید قدرت‌های معمول یک معاون رئیس‌جمهوری را داشته باشد.
وزیر نیرو از ساخت نیروگاه‌های متعددی در عراق توسط متخصصان ایرانی خبر داد و گفت: موضوع آب، سیاسی نیست و نباید آن را سیاسی جلوه داد.
به این عبارت دو روز پیش تلویزیون ارتش رژیم صهیونیستی توجه کنیم «قاآنی در حال به‌هم پیوستن جبهه‌ها از فلسطین تا عراق و از خلیج‌فارس تا دریای سرخ می‌باشد و قدرت ایران در حال افزایش است، بدون آنکه جلوگیری داشته باشد» این یعنی موازنه به نفع ما و منطقه به‌هم خورده است. ما نباید داوطلبانه به عقب برگردیم. راهی که درست است باید ادامه پیدا کند.
نخست وزیر عراق خواهان همکاری مردم این کشور با نیروهای امنیتی برای خنثی کردن نقشه‌های عناصر تروریست شد.
وزیر دفاع عراق با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در دوران سخت، خواستار تداوم این پشتیبانی‌ها در شرایط بازسازی عراق شد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سرزمین عراق نباید محل توطئه یا تهدید علیه همسایگان خود قرار گیرد، گفت: ایران از تلاش‌های دولت عراق برای بازسازی اقتصادی و نظامی این کشور حمایت می‌کند.
سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نجباء عراق تأکید کرد که نباید اجازه داد نفت عراق به رژیم صهیونیستی صادر شود.
دبیر کل مقاومت اسلامی نجباء تاکید کرد که هیچ نیروی آمریکایی اعم از نظامی، مستشار و تکنیسین نباید در خاک عراق حضور داشته باشد.
«جو بایدن» و «محمد شیاع السودانی» در گفتگوی تلفنی تأکید کردند که ثبات منطقه در گرو ثبات عراق است و نباید از عراق به عنوان محلی برای حمله به همسایگان استفاده شود.
شاید برای ما این واژگان خوشایند نباشد، اما باید بپذیریم که عراق جدید، مسیر «استقلال» را در سیاست خارجی و داخلی در پیش گرفته است. این مسیر نه قابل توقف است و نه قابل برگشت. در چنین میدانی، کسی برای ایران فرش قرمز پهن نخواهد کرد که نفوذ سیاسی یا حضور اقتصادی‌اش در عراق را گسترش دهد. دیگر بازیگران، اعم از ترکیه، آمریکا و اعراب حاشیه خلیج فارس، بازیگری خاص خود را دارند... به نظر می‌رسد، ایران نیز با پذیرش واقعیات عراق جدید، با استراتژی‌ها نوین وارد این رقابت تنگاتنگ شود. صرف متهم کردن السودانی به بدعهدی، تنها برآینداش از دست دادن فرصت‌ها و گسترش نفوذ رقبا خواهد بود.
وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه هیچ نیروی رزمی خارجی در این کشور وجود ندارد تأکید کرد که خاک عراق نباید مبدأ حملات به سایر کشورها باشد.
وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه هیچ نیروی رزمی خارجی در این کشور وجود ندارد تأکید کرد که خاک عراق نباید مبدأ حملات به سایر کشورها باشد.
وزیر خارجه عراق با بیان اینکه ایران و ترکیه همسایه های مهمی برای کشورش به حساب می آیند، تاکید کرد که نباید از خاک عراق حمله ای به ایران صورت گیرد.
وزیر خارجه عراق گفت: ما پایبند به قانون عراق هستیم و نباید ایران در معرض حملاتی که مبدأ آن خاک عراق است، قرار بگیرد.
سردار گودرزی فرهنگ را مولفه دوم قدرت دانست و افزود: تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری بر فضای فکری جوانان و نوجوانان از طریق رسانه‌ها دیگر اقدام دشمن بود و ما نباید اجازه دهیم فرهنگ دینی ما تحت تاثیر اقدامات دشمن قرار بگیرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره اقدامات گروهک‌های تروریستی از خاک اقلیم کردستان عراق علیه ایران، گفت: انتظار ایران این است که از خاک عراق هیچ گونه تهدیدی متوجه امنیت کشورمان نشود.
پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.
عدنان الکنانی کارشناس امنیتی عراقی گفت که آمریکا برای بی ثبات کردن عراق، قصد دارد ۳۰ هزار تروریست را از اردوگاه الهول به عراق منتقل نماید.
به گفته مسئولان ایران آنچه که باعث بیشترین مشکلات برای زوار مانده در مرز‌ها شده است، ضعف امکانات زیرساختی در کشور عراق است، با اینحال از مردم خواسته شده است تا حداقل برای ۴۸ ساعت هیچ فردی به سمت پایانه‌های مرزی ایران و عراق سفر نکند.
هافبک عراقی تراکتور معتقد است که هر خطایی را داخل محوطه جریمه نباید پنالتی اعلام کرد.
عضو ائتلاف «فتح» عراق در سخنانی تأکید کرد: بعید به نظر می رسد که هیئت هماهنگی شیعی با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات مجدد موافقت نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ