در سایه افزایش خشم عمومی نسبت به مداخلات آمریکا، یکی از مسئولان جنبش مردمی عراق خواهان بسته شدن سفارت واشنگتن در بغداد و اخراج سفیر آمریکا از این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر آنگولا گفت: دستور کار واضح و مشخصی برای تلاش در راستای گسترش همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران دارم
سفیر آکردیته اکوادور، ایران را کشوری مهم در منطقه و جهان توصیف و تصریح کرد: اکوادور علاقمند است همکاری در زمینه‌های پزشکی، صنعتی، فناوری و علمی را با ایران گسترش دهد.
سفیر جدید آکردیته جمهوری آنگولا در ایران رونوشت استوارنامه خود را تسلیم امیرعبداللهیان کرد.
سفیر ایران در آذربایجان در صفحه توییتری خود نسبت به توییت سفیر انگلیس در ایران واکنش نشان داد.
بهرام قاسمی گفت: این وضعیت سیاست‌خارجی قابل دوام نیست و باید تغییر کند. نیاز به تغییرات مشخصی دارد که باید ابزارهایش را پیدا کرد. ابزارهای فعلی منافع ملی ایران را تامین نمی‌کنند. تا الان اقتصاد به سیاست‌خارجی یارانه داده و ما اقتصاد را در خدمت سیاست خارجی گذاشتیم و هزینه کردیم. منابع کشور را عمدتاً در خدمت سیاست‌خارجی و اهداف سیاست‌خارجی استفاده کردیم. این روند دیگر قابل ادامه دادن نیست.
سفیر جدید پادشاهی تایلند در جمهوری اسلامی ایران در آغاز مأموریت خود با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
نخست وزیر عراق در دیدار سفیر آمریکا با او، گفت: عراق به اجرای برنامه های اصلاحات در سطوح مختلف و تلاش برای ایجاد شراکت سازنده و مفید با کشورهای دوست و برادر ادامه می دهد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: آیا سفیر انگلیس جسارت دارد تا نسبت به وضعیت خبرنگاران در کشور خودش ابراز نگرانی کند.
در پی انتشار محتوای مداخله جویانه سفیر انگلیس در تهران در یکی از شبکه‌های اجتماعی همزمان با روز خبرنگار، نامبرده عصر امروز چهارشنبه توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
ناصر کنعانی در خصوص تکرار هتک حرمت به قرآن کریم گفت: سفیر دانمارک در تهران در اعتراض به تکرار هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به وزارت امور خارجه احضار شد.
ناصر کنعانی در خصوص تکرار هتک حرمت به قرآن کریم گفت: سفیر دانمارک در تهران در اعتراض به تکرار هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که از نوامبر سال جاری میلادی، «نایجل کیسی» جانشین «دبورا برونرت» به‌عنوان سفیر لندن در مسکو خواهد بود.
سفیر جمهوری خلق چین در تهران نوشت: آمریکا و کشور‌های غربی در تلاش هستند تا جایگاه چین را به عنوان کشوری در حال توسعه انکار کرده و شایعات گوناگون نادرستی را منتشر کنند. قصد واقعی آن‌ها فشرده کردن فضای توسعه چین، انداختن مسئولیت اضافی بر دوش چین و ایجاد اختلاف بین چین و کشور‌های در حال توسعه است.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کپنهاگ، ظهر امروز سفیر دانمارک توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر جدیدایران با وزیرخارجه ارمنستان دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.
منابع لبنانی امروز جمعه اعلام کردند که آن دیسمور، سفیر سوئد در لبنان، بیروت را ترک کرده است.
دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در سخنرانی شب سوم ماه محرم الحرام در واکنش به هتک حرمت مجدد قرآن کریم از کشورهای عربی اسلامی خواستار اخراج فوری سفیر سوئد و فراخوانی سفرای خود از این کشور شد.
در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.
نخست وزیر عراق دستور اخراج سفیر سوئد در بغداد و بازگشت کاردار عراق در استکهلم را صادر کرد.
عبدالله علی صبری سفیر یمن در سوریه گفت: آمریکا و عربستان فکر می کردند که جنگ یمن سریع و سرنوشت ساز خواهد بود، اما استقامت مردم یمن باعث شد که سر شیطان بزرگ به سنگ بخورد.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در تلاش است تا فعالیت‌های مخرب خود در بحران اوکراین را با وارد کردن اتهام جنایت علیه بشریت به روسیه و شیطان‌ ساختن از مسکو، توجیه کند.
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: شیطان شبهات و لذت‌های نامشروع و کثیف را به خوبی جلوه می‌دهد تا دین و اعتقادات مردم نابود شود که لازم است مردم بر این مسائل غلبه کنند، از طرفی شبانه‌روز در حال امتحان الهی هستیم که یکی پس از دیگری به سراغ ما می‌آید که امید است رو سفید از امتحانات بیرون آییم.
نیر- وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان اردبیل از محل پیش‌بینی شده برای احداث دهکده المپیک در منطقه شیران نیر بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ