روزنامه الصباح عراق اعلام کرد که این کشور قصد دارد برای حل مشکلی مسکن در این کشور یک شهر جدید ۱۲۰ هزار نفری بسازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در خیابان های شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق ضبط شده است، نحوه سرو گوشت، مرغ و جگر گوسفند به قیمت یک دلار معادل 49 هزار تومان را نشان می دهد.
منابع عراقی از بازداشت سرکرده داعشی در شهر موصل خبر دادند.
در پی این رویداد پیش‌بینی‌نشده، باستان‌شناسان با عجله دست به کار شدند تا قبل از اینکه شهر دوباره به زیر آب برود دستکم بخش‌هایی مهم از آن را در سریع‌ترین زمان ممکن حفاری و مستندسازی کنند چرا که مشخص نبود چه زمانی آب در مخزن دوباره بالا می‌آید.
ایرنا نوشت: فروشندگان اعضای بدن تنها به ارومیه محدود نمی‌شود و برای فروش اعضای بدن از همه شهر‌های آذربایجان غربی می‌توان آگهی‌ها را دید، از این رو خرید و فروش اعضای بدن مختص یک شهر نیست و حتی اتاق‌های عمل توافقی است تا در کدام بیمارستان و کدام شهر این کار را انجام دهند.
منابع عراقی از پرواز مستقیم میان نجف و شهر الدمام در عربستان خبر دادند که به زودی برقرار خواهد شد.
منابع عراقی امروز یکشنبه از دیدار ولیعهد عربستان سعودی با رهبر جریان حکمت ملی عراق در شهر جده خبر می‌دهند.
منابع عراقی به بازداشت چند تکفیری در چند شهر این کشور اشاره کردند.
یک هوادار نابینای عراقی با حضور در استادیوم شهر بصره، سوژه رسانه ها شد.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
دوم دی ماه فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده بودند. منبع: تسنیم
روز جمعه دوم دی ماه امسال فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده بودند.
منابع عراقی شامگاه پنج شنبه از وقوع یک انفجار در شهر سلیمانیه عراق و کشته و زخمی شدن بیش از بیست نفر درپی این حادثه خبر دادند.
منابع خبری امروز (سه‌شنبه) از انفجار یک بمب در شهر اربیل در اقلیم کردستان عراق خبر دادند.
در پی اصابت موشک‌های ایران به مقر یک حزب کردی-ایرانی در شهر کویه در نزدیکی اربیل، مرکز منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق، حداقل یک نفر کشته شد.
احمد الصحاف، سخنگوی رسمی وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد: حادثه‌ای که منجر به کشته شدن یک دانشجوی عراقی در شهر اهواز در جمهوری اسلامی ایران شد را با جدیت پیگیری کردیم.
منابع عراقی از مهار آتش سوزی در پالایشگاه نفت نزدیک به شهر اربیل خبر دادند.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی مهیب در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
منابع عراقی وقوع ۳ انفجار در شهر بصره واقع در جنوب عراق را تائید کردند و گفتند این انفجارها بامداد سه شنبه مناطقی از بصره را لرزاند.
صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
عصر امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
من در اثنای عملیات خرمشهر به عواملی برخوردم که تا حدودی در آزادسازی آن شهر سهیم بودند. این عوامل و عناصر در هر نبردی پایه و اصول هستند. نیرو‌های اسلامی با به‌کارگیری آن عوامل توانستند دنیا را غافلگیر کنند و معادله جنگ را به نفع خود تغییر دهند، زیرا نبرد خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین نبرد‌ها در تاریخ معاصر است؛ این عملیات پشت صدام را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ