اصفهان- ایده‌کاپ طراحی نمادهای شهری با استفاده از صنایع دستی خلاق ترکیبی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده از رنگ برای اینکه ما در خانه احساس شادی بیشتری داشته باشیم هرگز بیش از امروز مورد نیاز نبوده است. طراحی هر اتاق و ایده‌های رنگ اتاق می‌تواند کمک مثبتی به رفاه ذهنی ما نماید.
با اعلام فراخوان شتابدهی ایده‌های نوآورانه در حوزه سامانه‌های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی پیشرفته، زمینه برای ورود محصولات ایران‌ساخت این حوزه به بازار فراهم می‌شود.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف از نمایشگاه «الف‌تا» رشد، هم افزایی و تعامل گروه‌های تربیتی است.
با اعلام فراخوان پلتفرم «کانکت پلاس»، ایده‌های فناورانه متخصصان ایرانی با تجربه فعالیت در خارج از کشور حمایت می‌شوند.
شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) در راستای رسالت ذاتی خود در حوزه تحقیقات و پژوهش و عمل به مسوولیت اجتماعی و جذب نخبگان علمی و دانشگاهی و ایده‌های نو، با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف به برگزاری رویداد ایده‌محور و فناورانه «شتاب‌دهی قوای محرکه» اقدام کرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
وزیر امورخارجه گفت: عمان همواره علاقمند است که گفتگوها برای لغو تحریم‌ها به سرانجام برسد که ایده‌هایی در اینباره مطرح شد و ما آنها را دریافت کردیم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: استفاده از ظرفیت هنر، پرورش ایده‌های خلاقانه در زمینه تکریم معلمان، اجرای فضا سازی بصری و زنگ سپاس معلم از برنامه‌های پیشنهادی در هفته بزرگداشت مقام معلم است.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: قطعا با قدرت در مسابقات آسیایی حاضر می شویم اما فعلا ایده ای برای این رقابتها ندارم.
کابین پر از نمایشگر؛ این تنها ایده‌ای است که طراحان خودرو‌های چینی در طراحی کابین به کار می‌گیرند. نمایشگر عمودی بزرگ و کشیده و نمایشگر کیلومترشمار، در کنار طراحی خاص دریچه‌های تهویه هوا و کنسول وسط و همچنین فرمان خوش فُرم D کات، از عوامل جذابیت آفرین در این کابین هستند.
رییس پژوهشکده شورای نگهبان در ادامه گفت: برای تدوین قوانین به خصوص قوانینی که مستقیما با حقوق مردم سروکار دارد نظامات مختلف برنامه‌های ویژه تری دارند و به صورت منظم نطرات مردم را دریافت می‌کنند و بعد نسبت به آن اقدام به قانونگذاری می‌کنند؛ لذا هز این جهت باید فعال‌تر اقدام کنیم.
ایده‌هایی را برای طراحی بالکن در این مطلب می‌خوانید که به کمک آن‌ها می‌توانید این فضا را به مکانی جذاب و دنج از خانه‌تان تبدیل کنید. تمامی این ایده‌ها یک وجه مشترک دارند: اثبات می‌کنند «اندازه» همه‌چیز نیست!
دوره مهارت‌افزایی «تجربه‌نگاری حکمرانی» ۱۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
مهدی شریفی کاملا از انتخاب های خود دفاع می‌ کند و معتقد است در فوتبالش اسیر بدشانسی شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در اظهارنظری جالب مدعی شده که ایده‌هایش برای غلبه بر یونایتد مضحک هستند.
چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری ها و صنایع خلاق دریامحور با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
مجید بهزاد پور گفت: وظیفه بیمه مرکزی فراهم آوردن شرایط لازم برای بهره‌مندی ایده‌پردازان بیمه‌ای از همه منافع مادی و معنوی آنهاست.
طراح دانمارکی این هتل در یکی از اتاق‌ها ایده‌ای جالب را اجرا کرده و ۳۵۰ لانه‌ی پرنده را اطراف یکی از اتاق‌ها نصب کرده است. او البته برای این کار تایید پرنده شناسان را هم گرفته است.
سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت:دانشگاه ها ایده‌ها و پروپوزال‌هایشان را در مباحت هوش مصنوعی سلامت، بیگ دیتا، اینترنت اشیا و غیره هر چه سریعتر ارسال کنند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید ایده‌هایی که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بین اعضای این بلوک نشر می‌دهد، به ایجاد شکافی جدید و طولانی در اروپا منجر خواهد شد.
اصفهان- ایده‌کاپ طراحی نمادهای شهری با استفاده از صنایع دستی خلاق ترکیبی برگزار می‌شود.
سال ۹۰ زمانی بود که وارد صنعت خودروسازی شد و کارش را از مرکز تحقیقات سایپا آغاز کرد و از همان زمان ایده‌های خلاقانه خود در این عرصه را ارایه کرد.
رویداد کارآفرینی ایدههای نوآورانه سازگاری روستاها با کم‌آبی، ایده های نوآورانه در این زمینه ارائه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ