سال ۹۰ زمانی بود که وارد صنعت خودروسازی شد و کارش را از مرکز تحقیقات سایپا آغاز کرد و از همان زمان ایده‌های خلاقانه خود در این عرصه را ارایه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید رایا قرار است به طور قرضی از برنتفورد به آرسنال بپیوندد. گزینه خرید دائمی نیز در این قرارداد گنجانده شده است.
در سیاست فائزه از همه جسورتر است، در ورزش یاسر از همه جسورتر است طوری‌که چتربازی انجام می‌داد. فاطمه خواهرم روی مسائل مربوط به بیماران خاص بسیار حساس هست و تمام وقت خودش را روی این مسئله گذاشته است. من اصولاً جسور نیستم، معتدل هستم، خیلی‌ام اتفاقاً محافظه‌کار هستم، اما در موقع عصبانیت جسور می‌شوم.
"میخواهیم 9 امتیاز بگیریم و کار لیگ را برای قهرمانی یکسره کنیم، پس فقط تمرکز و تمرین". ستاره پرسپولیسی‌ها ذهنیت خود طی دیدارهای باقیمانده بعد از پیروزی بزرگ در دربی می‌گوید.
مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی سبب شکست 2 بر صفر تیمش در نقش جهان مقابل سپاهان شده است.
کارلو آنچلوتی به فکر انتقام شکست فینال سوپرجام اسپانیا از بارسلونا نیست و گفت که هدف رئال حذف آبی و اناری‌ها و رسیدن به فینال کوپا دل ری است.
رئال مادرید در شبی که اتلتیکو 25 دقیقه 10 نفره بود، به لطف گل دقایق پایانی مهاجم 18 ساله خود از یک شکست خانگی فرار کرد.
یک عقاب جسور برای شکار یک بزکوهی سنگین وزن دست به اقدامی سنگدلانه زد. در واقع عقاب که می‌دانست نمی‌تواند بز کوهی را با خود ببرد، حیوان بی نوا را از آسمان پایین انداخت و بعد از مردن اش بر سر لاشه نشست و مشغول خوردن اش شد.
من راه گل زدن را بلد هستم و پایش بیفتد خیلی از توپ ها را به گل تبدیل کنم، این جمله را مهاجم جوان سیرجانی ها می گوید.
بازیکن جوان تیم نساجی می‌گوید همه در شکست سنگین امشب مقصر هستند.
امیر علی‌اکبری پس از برتری در دومین دیدار خود در وان چمپیونشیپ، آماده دیدار پنجم خود خواهد شد.
زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، پس از توقف تیمش برابر مراکش گفت که تیمش باید شجاعانه‌تر بازی می کرد.
رئیس جمهور چین بیش از هر زمان دیگری قدرت دارد. پکن داشتن یک جدول زمانی تسریع شده در مورد «اتحاد مجدد تایوان» را رد می‌کند، اما تحلیلگران دفاعی می‌گویند که آماده‌سازی نظامی ارتش چین برای سالیان متمادی در جریان بوده است.
در فاصله 2هفته تا شروع جام‌جهانی، مهاجم تیم ملی فرصت بازی در 4مسابقه رسمی و دوستانه را خواهد داشت
در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل 2022 رقابت‌های فرمول یک، مکس فرستپن راننده جسور و خوش‌دست هلندی توانست برنده پیست سوزوکا در ژاپن شود و قهرمانی پیش‌هنگام فصل را به چنگ آورد اما هنوز تا رکورد قهرمانان پیشین فاصله زیادی دارد.
ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، می‌گوید تیمش باید در بازی برابر بایرن مونیخ جسورانه بازی کند.
۲۵ سال زندان مجازات داود العلی در عربستان است آنهم فقط به خاطر مخالفتش با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست.
در پایان پنجمین روز از مسابقات روئینگ قهرمانی جهان دو پاروزن دیگر ایران به فینال CوD راه یافتند.
در پایان پنجمین روز از مسابقات روئینگ قهرمانی جهان دو پاروزن دیگر ایران به فینال CوD راه یافتند.
«هیثم الخزعلی» با تأکید بر اینکه نظامیان آمریکایی باید از عراق اخراج شوند، گفت: سکوت دولت بغداد، نظامیان آمریکایی را برای انجام تخلفات بیشتر و تهدید امنیت اجتماعی عراق جسور کرده است.
دومین روز از رقابت های کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با قهرمانی پاروزنان ایران در شش ماده از مواد مسافت هزار متر پیگیری شد.
روابط بین باکو و تهران از زمان جنگ 2020 بین آذربایجان و ارمنستان تیره و تار بوده است. در حالی که ایران بارها حمایت خود را از کنترل آذربایجان بر بسیاری از مناطقی که در جنگ اول بین دو طرف در دهه 1990 از دست داده بود، ابراز کرده است، به نظر می رسد نگران گام های بعدی بالقوه آذربایجان است که اکنون جسور شده است.
مهاجم اول تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال تمام تلاش خود را برای گلزنی به کار گرفت ولی در این امر موفق نبود.
در این بین، برخی فعالان سیاسی، که شرایط را برای اظهار عقیده و جلب توجه مناسب دیده اند، سعی می‌کنند با بیان اظهاراتی به اصطلاح از زبان مردم، مقاصد و اهداف خود را دنبال کنند. در همین راستا، محمود احمدی نژاد که سیاست پرداخت یارانه و اصلاح نظام یارانه‌ای کشور در دولت او شروع شد، لب به انتقاد گشوده و تصمیمات و اجرای آنها را مورد سوال قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ