سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: قطعا با قدرت در مسابقات آسیایی حاضر می شویم اما فعلا ایده ای برای این رقابتها ندارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فراخوان شتابدهی ایده‌های نوآورانه در حوزه سامانه‌های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی پیشرفته، زمینه برای ورود محصولات ایران‌ساخت این حوزه به بازار فراهم می‌شود.
با اعلام فراخوان پلتفرم «کانکت پلاس»، ایده‌های فناورانه متخصصان ایرانی با تجربه فعالیت در خارج از کشور حمایت می‌شوند.
برلین امسال میزبان بازی‌های جهانی «المپیک ویژه» است. در بازی‌های «المپیک ویژه» ورزشکارانی شرکت می‌کنند که دارای اختلالات ذهنی هستند. حدود ۷۰۰۰ ورزشکار از ۱۷۰ کشور جهان گرد هم آمده اند تا در ۲۴ رشته ورزشی در طول بازی‌های جهانی المپیک ویژه ۲۰۲۳ با هم رقابت کنند. شعار بازی‌های امسال این است: «باهم شکست‌ناپذیریم». بازی‌های «المپیک ویژه» امسال با ایده‌ای تازه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها نه تنها سه نفر اول مدال می‌گیرند، بلکه ورزشکاران دیگر نیز جوایزی را دریافت می‌کنند. این رویداد با بازی‌های پارالمپیک فرق دارد. پارالمپیک در هر دوره پس از بازی‌های المپیک برگزار شده و در آن ورزشکارانِ دارای معلولیت جسمانی شرکت می‌کنند. بازی‌های المپیک ویژه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و دو دوره تابستانی و زمستانی دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
بیش از پنج دهه بعد از آن سفر، آژانس فضایی اروپا به دنبال پاسخ این سوال است. این هفته گزارش شده است که سازمان‌های فضایی در سراسر جهان در حال مطالعه بهترین راه برای ایجاد «زمان مرجع مشترک قمری» هستند، ایده‌ای که قبلا هم مطرح شده بود.
کابین پر از نمایشگر؛ این تنها ایده‌ای است که طراحان خودرو‌های چینی در طراحی کابین به کار می‌گیرند. نمایشگر عمودی بزرگ و کشیده و نمایشگر کیلومترشمار، در کنار طراحی خاص دریچه‌های تهویه هوا و کنسول وسط و همچنین فرمان خوش فُرم D کات، از عوامل جذابیت آفرین در این کابین هستند.
بنا بر اعلام هیات بین دولتی تغییرات آب و هوایی (IPCC)، دمای هوای جهان تا سال ۲۰۵۰ بطور میانگین به میزان ۱.۵ تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.
ایده مصادره دارایی‌های روسیه به شکلی فریبنده ساده است: غرب باید بیش از میلیاردها دلار اموال مصادره شده روسیه را به عنوان بودجه بازسازی به اوکراین بدهد اما این ایده گره‌های حقوقی بزرگی دارد!
روت سانچز-براگادو (Rut Sánchez-Bragado) می‌گوید: انجام مطالعاتی که نشان می‌دهد کدام گونه از گندم با شرایط مختلف محیطی، به خصوص تغییرات آب و هوایی بهترین سازگاری را دارد، حائز اهمیت است. مطالعه گذشته می‌تواند ایده‌ای از تکامل کشت گندم در طول هزاران سال از زمان ظهور کشاورزی در بین النهرین باستان به ما بدهد.
عثمانی‌ها بیش از ۵۰۰ سال بر نواحی گسترده ای از اروپای شرقی، مصر، شام و حتی مناطقی از عراق حکومت کردند. اما خود امپراتوری و ساختاری از نهادهایی که به‌وجود آورده بود و ایده‌ای که دولتمردان عثمانی در تعامل با غرب داشتند در نهایت به چیزی علیه خود تبدیل شد.
یک رسانه فرانسوی مدعی است باشگاه‌های مطرح کننده ایده سوپرلیگ اروپا حالا در پشت صحنه در تلاشند تا ایده‌ای مشابه را در فوتبال این قاره پیاده کنند.
این یافته و ایده‌ای جذاب است. این مدل نشان می‌دهد که تزریق اسید نیتریک به هوای ساختمان از طریق سیستم تهویه آن ممکن است احتمال عفونت را برای افراد به میزان ۱۰۰۰ برابر کاهش دهد. این امر تنفس اسیدی قوی را شامل می‌شود، اما احتمالا نباید مضر باشد.
آلترناتیو کشور‌های خارجی برای جمهوری اسلامی، سازمان مجاهدین خلق است و این ایده‌ای گذرا نیست که بخواهد تغییر کند. این یعنی کشف حجاب مریم رجوی و پرده برداشتن او از فعالیت‌هایی که پشت‌پرده انجام می‌داد و گردن نمی‌گرفت. حالا اعضای اپوزیسیون خارج‌نشین باید تصمیم بگیرند که یا از حمایت دولت‌های خارجی به‌طور مطلق دست بشویند، یا مجاهدین خلق را به‌عنوان لیدر و رهبر خودشان بپذیرند یا مواضع مترقی‌تری اتخاذ کنند.
داور بازنشسته یوفا ایده‌ای جذاب برای پایان مشکلات داوری در بازی‌های بزرگ ارائه کرده است.
طراح دانمارکی این هتل در یکی از اتاق‌ها ایده‌ای جالب را اجرا کرده و ۳۵۰ لانه‌ی پرنده را اطراف یکی از اتاق‌ها نصب کرده است. او البته برای این کار تایید پرنده شناسان را هم گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جزیره فوتبالی سازمان زیباسازی آن را ایده‌ای جذاب عنوان کرد که قابلیت گسترش به کل شهر تهران را دارد.
معاون حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به پخش فیلم نوجوان محور «بیرو» گفت: حوزه هنری با حمایت مالی و معنوی از ایده‌های دانش آموزان در جشنواره فیلم مدرسه در کنار آنها خواهد بود.
هیوندای، یک غول خودروساز است، اما این کمپانی بزرگ آسیایی اکنون قدم در شهرسازی نهاده و ایده‌ای برای شهر‌های آینده مطرح کرده است.
ایذه- سه کشتی گیر ایذه‌ای در ترکیب اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای رقابت‌های جام جهانی حضور دارند.
کشف تدفین یک نوزاد ۱۰ هزار ساله برای اولین بار ایده‌ای از چگونگی حمل نوزادان در آن زمان به ما می‌دهد.
جنگ اوکراین و تنش‌های مربوط به انرژی بار دیگر کشور‌های صنعتی را به استفاده از انرژی هسته‌ای سوق داده، اما راه اندازی این نیروگاه‌ها بسیار هزینه بر است.
سن خواب یک سن پیش بینی شده است که بر اساس کیفیت خواب با سلامت فرد مرتبط است؛ بنابراین برای مثال، اگر ویژگی‌های خواب ده‌ها فرد ۵۵ ساله را تجزیه و تحلیل کنید و آن‌ها را میانگین بگیرید، ایده‌ای خواهید داشت که خواب در آن سن چگونه است.
بر روی تابلوی ورودی مدرسه نوشته شده؛ «دبیرستان پسرانه نوجوانان»، ولی، چون این مدرسه بر اساس طرح و ایده‌ای به نام متریک ساخته شده، اهالی مدرسه را به نام «متریک» می‌شناسند. «کاظم دلیلی» بانی و مجری طرح متریک و از خیران مدرسه‌ساز باسابقه، درباره این طرح می‌گوید: «در طرح متریک هر دانش‌آموز هزینه ساخت یک مترمربع مدرسه را می‌پردازد تا قدمی ولو کوچک برای مدرسه‌سازی بردارد.»
روند معاملات بازار سهام در هفته سوم اسفند دوباره با همان الگو دنبال میشود اما دو رویداد میتواند شاخص های بورس را تغییر دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ