وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فراخوان شتابدهی ایده‌های نوآورانه در حوزه سامانه‌های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی پیشرفته، زمینه برای ورود محصولات ایران‌ساخت این حوزه به بازار فراهم می‌شود.
با اعلام فراخوان پلتفرم «کانکت پلاس»، ایده‌های فناورانه متخصصان ایرانی با تجربه فعالیت در خارج از کشور حمایت می‌شوند.
ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت از ایده‌ها و خلاقیت‌ها؛ به توسعه صنایع دستی کمک می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: اعتقاد داریم افراد بسیاری هستند که ایده‌هایی در حوزه حجاب دارند و مترو تهران از این ایده‌ها استفاده خواهد کرد.
وزیر امورخارجه گفت: عمان همواره علاقمند است که گفتگوها برای لغو تحریم‌ها به سرانجام برسد که ایده‌هایی در اینباره مطرح شد و ما آنها را دریافت کردیم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: استفاده از ظرفیت هنر، پرورش ایده‌های خلاقانه در زمینه تکریم معلمان، اجرای فضا سازی بصری و زنگ سپاس معلم از برنامه‌های پیشنهادی در هفته بزرگداشت مقام معلم است.
دبیر رویداد بین‌المللی الفتا گفت: برآنیم که ایده‌های کلان مدرسه‌داری را که بعضاً برخی مدیران در مدارس تحت مدیریت خود دنبال کرده‌اند، پس از بررسی منتشر کنیم تا سایرین هم از آن استفاده کنند.
رییس پژوهشکده شورای نگهبان در ادامه گفت: برای تدوین قوانین به خصوص قوانینی که مستقیما با حقوق مردم سروکار دارد نظامات مختلف برنامه‌های ویژه تری دارند و به صورت منظم نطرات مردم را دریافت می‌کنند و بعد نسبت به آن اقدام به قانونگذاری می‌کنند؛ لذا هز این جهت باید فعال‌تر اقدام کنیم.
دوره مهارت‌افزایی «تجربه‌نگاری حکمرانی» ۱۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در اظهارنظری جالب مدعی شده که ایده‌هایش برای غلبه بر یونایتد مضحک هستند.
چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری ها و صنایع خلاق دریامحور با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
مجید بهزاد پور گفت: وظیفه بیمه مرکزی فراهم آوردن شرایط لازم برای بهره‌مندی ایده‌پردازان بیمه‌ای از همه منافع مادی و معنوی آنهاست.
مجید بهزاد پور گفت: وظیفه بیمه مرکزی فراهم آوردن شرایط لازم برای بهره‌مندی ایده‌پردازان بیمه‌ای از همه منافع مادی و معنوی آنهاست.
لیست بلند بالایی از مربیان سرشناس برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران دست به دست می‌شود که به نظر می‌رسد نباید زیاد آن‌ را جدی گرفت.
سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت:دانشگاه ها ایده‌ها و پروپوزال‌هایشان را در مباحت هوش مصنوعی سلامت، بیگ دیتا، اینترنت اشیا و غیره هر چه سریعتر ارسال کنند.
فراخوان طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه حوزه آب و محیط زیست از سوی ستاد توسعه فناوری‌های آب فرسایش، خشکسالی و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید ایده‌هایی که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بین اعضای این بلوک نشر می‌دهد، به ایجاد شکافی جدید و طولانی در اروپا منجر خواهد شد.
شهردار تهران گفت: تحول چهارم در حوزه فناوری باید رقم بخورد و شهر را بر مدار نیاز شهروندان بر پایه فناوری تبدیل به یک شهر هوشمند کند.
رئیس سازمان تات از امکان حمایت از ایده‌ها و دستاوردهای فناورانه در حوزه کشاورزی خبر داد.
دبیرخانه ستاد اربعین معاونت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری را برای ارائه ایده‌های تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دعوت می کند.
بلافاصله پس از بازگشت هیئت ایرانی از وین، فرآیند بررسی ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی در سطح کارشناسی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
رویداد کارآفرینی ایدههای نوآورانه سازگاری روستاها با کم‌آبی، ایده های نوآورانه در این زمینه ارائه شد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ایران‌ آماده جمع‌بندی مذاکرات در مدت زمان کوتاهی است، اگر طرف مقابل نیز آماده اقدام مشابه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ