سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: استفاده از ظرفیت هنر، پرورش ایده‌های خلاقانه در زمینه تکریم معلمان، اجرای فضا سازی بصری و زنگ سپاس معلم از برنامه‌های پیشنهادی در هفته بزرگداشت مقام معلم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عادات غذایی خوب می توانند سلامت کودک را برای تمام عمر تحت تاثیر قرار دهند. نتایج مطالعات نشان می‌دهند که مشکلات مرتبط با سلامتی مانند بیماری قلبی و دیابت می توانند از اوایل دوران کودکی آغاز شوند.
تعداد گاو و گوساله پروار شده در بهار ١٤٠٢ نزدیک به ٤٩٣ هزار رأس برآورد شد که نسبت به بهار سال قبل ۲۳.۳ درصد افزایش داشته است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف از نمایشگاه «الف‌تا» رشد، هم افزایی و تعامل گروه‌های تربیتی است.
باراگونا توسعه سریع هوش مصنوعی مولد پیشرفته -ابزار‌های یادگیری ماشینی به‌هم‌پیوسته که می‌تواند برای تولید هنر، موسیقی و حتی ایده‌ها استفاده شود- را با «پرورش یک مغز دیجیتال» مقایسه کرد و هشدار داد درست همان‌طور که هنوز ذهن انسان را به‌طور کامل درک نکرده‌ایم، ممکن است به نقطه‌ای برسیم که دیگر قادر به فهم هوش مصنوعی نباشیم.
اهواز - رئیس گروه پرورش ماهی در قفس شیلات خوزستان از شروع پرورش ماهیان دریایی در قفس برای نخستین بار در استان خوزستان خبر داد.
رشت - استاندار گیلان با بیان اینکه معلمین پرورش دهنده نسل آینده جامعه هستند، گفت: اگر به این قشر توجه نشود برای اداره کشور در سالیان آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.
خاک سیاره سرخ حاوی نمک‌های پرکلرات است که برای گیاهان، سمی در نظر گرفته می‌شود. با وجود این، یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که برنج اصلاح‌شده ژنتیکی می‌تواند در رگولیت مریخ رشد کند. این پژوهش جدید نشان می‌دهد که برنج اصلاح‌شده ژنتیکی روزی می‌تواند نخستین ساکنان مریخ را تغذیه کند.
هندیجان- با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مجتمع پرورش میگوی شهدای هندیجان به بهره‌برداری رسید.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس پژوهش‌ها، ایده‌های مختلفی درباره ارتباط زبان، فرهنگ و تفکر وجود دارد؛ برخی در دیدگاه خود، رابطه زبان و فرهنگ را از نوع هم‎پوشانی تلقی می‌کنند و نه شمول یعنی اینکه یکی زیر مجموعه دیگری نیست. زبان و فرهنگ دو مقوله کاملاً بهم پیوسته‎اند و بخشی از هم هستند لذا زبان و فرهنگ رابطه متقابلی باهم دارند.
ایذه- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: پیگیری واگذاری زمین به اداره کل شیلات خوزستان برای احداث مجتمع پرورش ماهیان خاویاری بخش سوسن ایذه در دستورکار شیلات استان قرار گرفت.
فهرست تیم ملی پرورش اندام ایران جهت حضور در مسابقات مستریونیورس در رشته‌های فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ اعلام شد.
محققان یک شرکت دانش بنیان اقدام به پرورش آرتمیا به عنوان محصول استراتژیک حوزه آبزیان با آبهای شور و پساب آب شیرین کن ها کردند.
فدراسیون فوتبال ژاپن بخشی از پاداش حاصله از جام جهانی را بین مدارس فوتبالی که در تیم‌ملی نماینده داشتند، تقسیم خواهد کرد.
قم- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیروزا مبرا است و این در حالیست که عده‌ای انگشت اتهام دوپینگی بودن به ورزشکاران ما را می‌زنند.
قم- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیروزا مبرا است و این در حالیست که عده‌ای انگشت اتهام دوپینگی بودن به ورزشکاران ما را می‌زنند.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: برای اولین بار مجوز پرورش ۵۰۰ تن ماهی در قفس در آب‌های ساحلی خوزستان صادر شده و در مجموع ظرفیت تولید در استان به بیش از ۹هزار تن است.
نمایندگان ایران موفق به کسب 10 مدال رنگارنگ در روز سوم رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی جهان شدند.
وزیر آموزش و پرورش از تصویب آیین‌نامه اجرایی حمایت عملی و درازمدت از دانش‌آموزان خلاق و صاحب ایده خبر داد.
نمایندگان کشورمان موفق به کسب سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز در روز نخست رقابت‌های جهانی پرورش‌اندام شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش گفت: از دانش آموزان می‌خواهم از زبان هنر برای بیان ایده‌ها و خواسته‌های خود استفاده کنند.
یزدان راد، اسطوره پرورش اندام ایران که همواره نامش به عنوان یکى از قهرمانان جاودانه این رشته در تاریخ ماندگار است، بعد از گذراندن یک دوره بیمارى دار فانى را وداع گفت.
تیم ملی پرورش اندام ایران در پنجاه و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی در رده سنی بزرگسالان رسید.
این توفیق درحالی بود که طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی هرتیم می‌توانست تعداد بدنسازهای نامحدود و بیشتری در تیم خود بگنجاند اما عدم اطلاع رسانی درست این مهم رو از تیم ملی ایران محروم کرد و تعداد مدال‌آوران ایرانی را کاهش داد.
ملی‌پوشان پرورش‌اندام ایران به 6 مدال در روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ