بر این اساس، نیروهای ویژه و پلیس ترکیه در عملیاتی ضد تروریستی در فاصله کمتر از یک روز بعد از انفجار در استانبول، به محل اختفای زنی که بمب را در خیابان رها کرده بود، یورش برده و او را دستگیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
این ویدئوی تماشایی فرایند پرورش و برداشت هویج در تراس خانه را از مرحله صفر تا صد از نمای نزدیک به شما آموزش می دهد.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند. بر اساس گزارش‌ها این مبلغان با رأفت اسلامی به کشورشان تحویل داده شدند.
دیروز در فضای مجازی شایعه استعفای شهردار به شدت بازنشر شد، اما حالا علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هئیت دولت واکنش جالبی به این خبر داشت.
از این پس نشانی اقامتگاه قانونی هر فرد، نشانی مندرج در سامانه سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان سازمان ثبت احوال خواهد بود.
یک هوادار تیم بسکتبال میامی هیت تحمل شکست تیمش، در فینال NBA را نداشت، بنابراین عصبانیت خود را بر سر تلویزیون خالی کرد.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
شاهزاده هری در پیام کریسمس برای کودکان نظامی داغدار لباس مرد عنکبوتی پوشید. دوک ساسکس در یک پیام ویدئویی غافلگیرکننده لباس مرد عنکبوتی را پوشید تا سعی کند به کودکان داغدار آرامش دهد. او برای کودکان بریتانیا، لباس ابرقهرمانی را پوشید و در انتها ماسک خود را برداشت تا هویت واقعی خود را آشکار کند.
شرکت آمریکایی اسپیس ایکس روز سه شنبه موشک سنگین خود فالکون هوی را که در حال حاضر قدرتمندترین در جهان محسوب می‌شود و اولین برخاست آن از سال ۲۰۱۹ است، از فلوریدا پرتاب کرد.
وزارت کشور قطر از لباس نیرو‌های امنیتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی کرد. به گفته یک مقام امنیتی قطر انتخاب لباس جدید برای نیروی امنیتی مسابقات جام جهانی و خودرو‌ها و مکانیسم‌های جدید پس از یک دوره طولانی کار که دو سال به طول انجامید، به پایان رسید. وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای ارائه یک لباس نوآورانه که نزدیک به مردم باشد و شخصیت امنیتی و هویت امنیتی را حفظ کند، به کار گرفته است. این موضوع همچنین شامل مکانیسم‌ها، وسایل نقلیه و موتورسیکلت‌هایی است که در طول جام جهانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
مالک فلسطینی این زمین که قبل از اعلام رسمی از افشای هویت خود امتناع کرد، کف موزاییک را با ورقه‌های قلع پوشاند و گفت که امیدوار است در ازای حفاظت از یافته منحصر به فرد در ملک خود غرامت دریافت کند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ