دیروز در فضای مجازی شایعه استعفای شهردار به شدت بازنشر شد، اما حالا علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هئیت دولت واکنش جالبی به این خبر داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره انگلیسی سابق تاتنهام با قراردادی 4 ساله به ارزش 120 میلیون یورو به بایرن مونیخ آلمان پیوست
هواداران زن فوتبال اولین بار در لیگ بیست‌وسوم در ورزشگاه شهدای سیرجان دیدار گل گهر و فولاد را تماشا کردند. این برای نخستین بار است که زنان در شهری غیر از تهران یک دیدار رسمی از لیگ‌برتر را تماشا می‌کنند.
گل‌گهر سیرجان با گل احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی از حریف اهوازی خود پیش افتاده است.
لحظاتی از دیدار دوستانه پیکان و استقلال
امروز فایل صوتی از علی اکبر رائفی‌پور منتشر شده که در باره حواشی سفرش به عربستان سعودی توضیحاتی داده است.
در این ویدیو تصویر از تروریستی که در حمله پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف کشته شد را ببینید.
در این ویدیو تصویر از تروریستی که در حمله پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف کشته شد را ببینید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین این طرح را خلاقانه خوانده و برخی از مسافران نیز برای پرواز با آن اشتیاق نشان دادند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: دو روز پیش یک پلنگ در منطقه سفیدکوه تصویربرداری شده که یک بز کوهی را شکار کرده و در حال بالا کشیدن آن از ارتفاع است.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
دانیال اسماعیلی‌فر پس از دیدار با سپاهان، از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.
در روزهای گذشته انتشار کلیپی از معلم قائمشهری در فضای مجازی بحث برانگیز شده است. در ادامه اولین واکنش او را پس از انتشار کلیپش را که باشگاه خبرنگاران منتشر کرده؛ می‌بینید:
برای اولین بار در فوتبال، داور در یک بازی فوتبال زنان کارت سفید داد.
پاری سن ژرمن در شبی که مسی دوباره به ترکیب اصلی برگشت به پیروزی دست پیدا کرد. این بازیکن آرژانتینی بازگشت خود به تیم پاریسی را با گل جشن گرفت.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
رئیس جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به فوت رستم قاسمی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند
برتری کرواسی مقابل کانادا در دیداری از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ این تیم را در شرایط خوبی برای صعود قرار داد.
برتری تیم ملی لهستان در دیدار مقابل عربستان این تیم را به صعود از گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ نزدیک‌تر کرد.
انر والنسیا در دقیقه ۳ دیدار تیم‌های قطر و اکوادور دروازه میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ را باز کرد که این گل مردود شد.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
کریستیانو رونالدو در دیدار منچستریونایتد مقابل شریف اولین گلش در رقابت‌های لیگ اروپا را زد.
باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می‌کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به وجود نمی‌آید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ