این ویدئوی تماشایی فرایند پرورش و برداشت هویج در تراس خانه را از مرحله صفر تا صد از نمای نزدیک به شما آموزش می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در خیابان های دهلی ضبط شده است، نحخوه طبخ مرغ مشهور چنگیز خانی به روش قدیمی مغول ها توسط یک آشپز مشهور خیابانی را نشان می دهد.
ویدئویی از یک روش جدید برای نجات از گرما زدگی را ببینید.
در این ویدئو ابتدا برش زدن یک شترمرغ غول پیکر را خواهید دید. در ادامه نیز نحوه تهیه استیک به روش تایلندی را مشاهده خواهید کرد.
استفاده از چتر روش جالبی که باعث جلوگیری از آسیب شدید به هواپیما و خلبان می‌شود./روزنامه ایران
در این ویدئو یک روش برای خنک تر شدن هوای کولر آبی آموزش داده شده است.
«تنسنت» غول فناوری چینی یک روش پرداخت جدید به نام «پالم پیمنت» معرفی کرده است که به مردم این امکان را می‌دهد که با نگه داشتن دست خود بالای یک دستگاه اسکن پرداخت خود را انجام دهند. این فناوری که به پلتفرم «وی چت پی» مرتبط است، از داده‌های بیومتریک ثبت‌شده، از جمله نقش‌های منحصربه‌فرد کف دست و الگو‌های رگ، برای شروع پرداخت‌ها استفاده می‌کند.
با کمک این روش بیماران فقط یک کپسول می‌خورند و به سرعت تشخیص پزشکی را دریافت می‌کنند. علاوه بر آن پزشکان به راحتی می‌توانند حرکات کپسول تهیه کننده ویدئو را با کمک یک دسته مخصوص کنترل کنند.
یک راننده بیل مکانیکی برای عبور از کانال آب از روش جالبی استفاده می‌کند.
قاچاقچیان مواد مخدر از روشی عجیب برای پرتاب تریاک و دیگر مواد مخدر به داخل خاک ایران استفاده می‌کنند. تریاک با یک تیرکمان بزرگ یا منجنیق به آنسوی مرز پرتاب می‌شود و طبق بررسی‌های انجام شده این منجنیق‌ها گاها برد طولانی هم دارند.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به اینکه یائسگی زردرس به معنای قطع فرآیند آزاد شدن تخمک و قاعدگی پیش از ٥٠ سالگی است، تاکید می کند :اگر خانمی که زودتر از ٥٠سالگی دچار یائسگی شده است توده ای در سینه نداشته و سابقه بدخیمی های زنانه را در خانواده نداشته باشد با داروهای هورمونی می توان تداوم خونریزی ماهیانه و امکان باروری را در وی حفظ کرد. اما اگر به دلایلی درمان دارویی ممکن نباشد ، شانس باردار شدن همچنان با روش های اهدایی برای این خانم وحود دارد .
برای نخ کردن سوزن به راحتی با استفاده از یک چسب نواری می‌توانید این کار را انجام دهید.
یک راننده خلاق برای روشن کردن آتش از اگزوز ماشین خود کمک می‌گیرد.
طب سنتی راهکار‌های مختلفی در استفاده از دارو‌های گیاهی و دمنوش برای کاهش استرس دارد. تهیه کردن دمنوش ضمن این‌که یک روش ساده است، در صورتی‌که تکرار شود و استمرار داشته باشد بسیار اثر بخش است و می‌تواند استرس و اضطراب را کنترل کند.
یک عقاب جسور برای شکار یک بزکوهی سنگین وزن دست به اقدامی سنگدلانه زد. در واقع عقاب که می‌دانست نمی‌تواند بز کوهی را با خود ببرد، حیوان بی نوا را از آسمان پایین انداخت و بعد از مردن اش بر سر لاشه نشست و مشغول خوردن اش شد.
یک مربی هنر‌های رزمی در فرانسه روشی خشن را با کارآموزان خود دنبال می‌کند، لگد‌ها و ضربات او به شاگردانش که استفاده از لاستیک خودرو نیز یکی از این روش‌هاست در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.
یک کارشناس طب سنتی در برنامه انارستان شبکه افق حضور پیدا کرد. او در این برنامه روش تشخیص بیماری‌ها را از روی زبان فرد آموزش داد.
یک سارق که از حواس پرتی راننده کامیون سو استفاده کرد به راحتی گوشی موبایل اش را به سرقت برد.
ویدیویی از دوربین مداربسته یک خودپرداز منتشر شده است یک سرقت عجیب را به تصویر کشیده است.
جواد خیابانی در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوی کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»
این گاف عجیب فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حالیست که کارلوس کی روش بیش از یک ماه است که هدایت تیم ملی کشورمان را به جای اسکوچیچ در اختیار دارد.
در مناظره برنامه شیوه تقی آزاد ارمکی، با اشاره به این‌که جامعه از مجموعه‌ی بحران‌ها خسته شده و حتی شیوه‌ی برگزاری انتخابات آزارنده است، به روش اداره‌ی کشور انتقاد و آن‌را ترویج دهنده‌ی تنهایی عنوان کرد. به گفته‌ی این جامعه‌شناس ایرانیت و اسلامیت به رسمیت شناخته نشده‌اند. او در توضیح حرفش اضافه کرد: «فکر می‌کنیم انقلاب کردیم و اسلام وارد ایران شد و شیعه شدیم! ایران یک پدیده تاریخی‌ست. تاریخمند است. چرا باید از کوروش بترسیم؟ در ایران تاریخ را یک‌وجهی می‌نویسیم.»
محققان در چین یک گرگ قطب شمال را شبیه سازی کرده اند و آن‌ها امیدوارند که این روش برای کمک به نجات سایر گونه‌های در معرض خطر استفاده شود.
از خروجی هیأت رئیسه آقای کی روش انتخاب شدند و این سه شنبه ی گذشته در هیأت رییسه مصوب شد. یک مسئولیتی هم به بنده داده شد و آقای تاج مستقیما در این مسأله ورود کردند.
از طب سوزنی می‌توان برای بیماری‌هایی نیز استفاده کرد که روش درمانی دیگری ندارند. این مورد برای شیائومی، یک لابرادور نر ۱۲ ساله که از فشردگی عصب در قسمت پایین کمر خود رنج می‌برد صورت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ