زاهدان- نماینده مقام معظم رهبری در سفر به سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مأموریت ما شنیدن گلایه‌ها و مطالبات مردم است، تاکید کرد که جمع‌بندی موارد به رهبر انقلاب تقدیم می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم امید ایران در مسیر ماموریت بزرگ قرار دارد و شاید این همان تیمی باشد که ما را به المپیک می‌برد.
اهواز- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در بخش انتظامی و امنیتی همکاران ما پیش بینی‌های لازم را اندیشیده‌اند و آمادگی کاملی برای مأموریت اربعین دارند.
وزیر دفاع یمن گفت: رژه‌ها و رزمایش‌ها، مصرف رسانه ای ندارند و ما رزمنده ماهر و قوی که توان انجام هر ماموریت جنگی در سخت ترین شرایط را داشته باشد،
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ناوشکن دنا ثمره تلاش دانشمندان ما در صنعت دفاعی بود و با مأموریت اخیر خود نشان دادند قابلیت‌های بسیار بالایی در انجام عملیات دارند.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
تسنیم نوشت: اخیراً چندین فرد دستگیر شده‌اند که به‌گفته خودشان صرفاً مأموریت داشته‌اند با دریافت دستمزد، با نوع پوشش بخصوصی که با هنجار‌های ایرانی همخوانی ندارد در خیابان‌ها تردد کنند. یکی از این خانم‌ها که بازداشت شده دراین‌باره گفته است: "برای هر ساعت تردد با وضعیت تابوشکنانه در تهران به ما گفته بودند که مبلغ ۳ الی ۵ دلار به ما پرداخت می‌کنند".
کاپیتان تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: ماموریت ما این است که از این پس مقابل ایران خوب بازی کنیم.
رهبر فنلاند می‌گوید: بسیاری از ما صلح را بدیهی می‌دانستند. این باعث شده بود که گارد خود را در قبال مسکو پایین نگه داریم.» جنگ در اوکراین عمیق‌تر از هر رویدادی از زمان پایان جنگ سرد در سال۱۹۸۹، اروپا را متحول کرده است. ذهنیت صلح، که در آلمان قوی‌تر است، جای خود را به این آگاهی داده که قدرت نظامی برای تعقیب اهداف امنیتی و استراتژیک مورد نیاز است.
در صحنه‌ای از این فیلم گروهی از سربازان فرانسوی را پس از دستگیری در یک ماموریت مخفی به پایگاه واکاندان در مالی دستبند به دست را به جلسه سازمان ملل می‌آورند و باعث شرمساری سفیر پاریس در سازمان ملل می‌شوند.
لبخند تلخی می‌زند و می‌گوید: می‌خواستند مأموران ما را تحریک کنند؛ اصلاً موضوع مأموریت و استقرار ما چیز دیگری بود. ما با مردم عادی طرف نیستیم ما در کنار مردم هستیم. ما فقط افسوس خوردیم که چرا زنان و دختران‌مان گول خورده و حیا و عفت خود را به بهای ناچیزی فروخته‌اند. می‌پرسم پس مأموریت شما چه بود؟ می‌گوید در وهله اول استقرار در معابر و ایجاد امنیت برای مردم به خصوص زنان و در وهله اصلی شناسایی، رصد و دستگیری لیدرها.
لبخند تلخی می‌زند و می‌گوید: می‌خواستند مأموران ما را تحریک کنند؛ اصلاً موضوع مأموریت و استقرار ما چیز دیگری بود. ما با مردم عادی طرف نیستیم ما در کنار مردم هستیم. ما فقط افسوس خوردیم که چرا زنان و دختران‌مان گول خورده و حیا و عفت خود را به بهای ناچیزی فروخته‌اند. می‌پرسم پس مأموریت شما چه بود؟ می‌گوید در وهله اول استقرار در معابر و ایجاد امنیت برای مردم به خصوص زنان و در وهله اصلی شناسایی، رصد و دستگیری لیدرها.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه توان پهپادی نیرو‌های مسلح در بیش از ۱۵ رشته عملیاتی تثبیت شده است، گفت: سامانه‌های پهپادی ما از جهت دقت، ماندگاری و مداومت عملیاتی و اجرای مأموریت در سطح بالای جهانی قرار دارند و مأموریت‌های متنوعی را انجام می‌دهند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ما چه با شرکت یادمان سازه چه با سازمان عمرانی مناطق، این مأموریت و نگهداشت پل‌ها را انجام خواهیم داد. وی ادامه داد: پل حافظ ـ جمهوری؛ یکی از پل‌های قدیمی است و باید برداشته شده و به زیرگذر تبدیل شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مأموریت ما در وزارت تعاون، رفع فقر مطلق و کاهش فقر نسبی است. ایجاد رونق اقتصادی و به ظرفیت اسمی رساندن کارخانه‌ها و کارگاه‌ها نیز در دستور کار است.
رئیس بیمارستان کنگان گفت: سه تن از همکاران زحمت کش ما شامل کارشناس مامایی، کمک بهیار و راننده آمبولانس در پی انجام یک مأموریت شبانه اعزام یک مادر باردار پر خطر به مرکز استان، متأسفانه در راه بازگشت، دچار سانحه تصادف می‌شوند و دو تن از آنان جان خود را از دست می‌دهند.
حجت الاسلام رئیسی ، رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۴۷۷ تعاونی در کشور گفت: ما عقیدمان این است که باید تعاونی‌ها تقویت بشوند و نظارت بیشتری به آنها باشد.
سردار سلامی با تأکید بر اینکه "نیروی دریایی سپاه یک نیروی قدرتمندی است و ما امروز مأموریت گرفته‌ایم که در دریاهای دوردست، حضور پیدا کنیم"، گفت: شما امروز آبروی ما هستید، آبروی نظام هستید و قدرت را اعتبار می‌دهید. فرماندهی معظم کل قوا برای شما همیشه دعا می‌کنند و این قدرت را عامل عزت و سرافرازی اسلام می‌دانند.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه نیروی دریایی سپاه یک نیروی قدرتمندی است و ما امروز ماموریت گرفته‌ایم که در دریا‌های دوردست، حضور پیدا کنیم، گفت: شما امروز آبروی ما هستید، آبروی نظام هستید و قدرت را اعتبار می‌دهید. فرماندهی معظم کل قوا برای شما همیشه دعا می‌کنند و این قدرت را عامل عزت و سرافرازی اسلام می‌دانند.
سردار سلامی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی قدرتمندی است و ما امروز ماموریت گرفته‌ایم که در دریا‌های دوردست، حضور پیدا کنیم.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فاکتور شدن ۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، یک روز پس از واریز وجه خودرو به نام مشتریان خبر داد.
اشخاصی این روزها بنابر یک برنامه از پیش تعیین شده که بعد از این همه سال دیگر برای ما و مردم نخ نما شده است به شکل بسیار بی‌ادبانه‌ای شروع به سمپاشی و هتاکی علیه سینما و سینماگران کرده اند. هدفشان مشخص است می خواهند تمرکز فضای خبری کشور را به جهتی دلخواه سوق دهند، برای انجام این مأموریت چه هدفی بهتر از سینما و هنرمندانش؟ سینمایی که سالهاست یکی از پر افتخارترین جلوه های نام ایران در صحنه های بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ