رهبر فنلاند می‌گوید: بسیاری از ما صلح را بدیهی می‌دانستند. این باعث شده بود که گارد خود را در قبال مسکو پایین نگه داریم.» جنگ در اوکراین عمیق‌تر از هر رویدادی از زمان پایان جنگ سرد در سال۱۹۸۹، اروپا را متحول کرده است. ذهنیت صلح، که در آلمان قوی‌تر است، جای خود را به این آگاهی داده که قدرت نظامی برای تعقیب اهداف امنیتی و استراتژیک مورد نیاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه هدف اصلی جریان شریان چیست، سوالی است که با حدس و گمان می‌توان به آن پاسخ داد. اما براساس یکی از این گمانه‌ها، احتمالا ماموریت اصلی شریان به زیرکشیدن محمدباقر قالیباف از ریاست مجلس یا حتی ناکام گذاشتن او برای نشستن بر جایگاه هیات رئیسه مجلس در صورت ورود مجدد به مجلس شورای اسلامی است.
به نظر می رسد نخستین ماموریت روسیه به ماه پس از حدود نیم قرن با چالشی جدی روبرو شده است.
رضا اسدی جلوتر از رضاییان و مغانلو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا پنالتی‌زن اول تیمش لقب بگیرد.
یکی از مسئولان نظامی صهیونیست فاش کرد که ماموریت پهپاد شکارشده توسط مبارزان مقاومت در غزه محرمانه بوده است.
منچسترسیتی قصد دارد کائورو میتوما، ستاره ژاپنی، را به عنوان جانشین ریاض محرز به خدمت بگیرد.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
مهاجم سابق هوادار بعد از گذراندن فصلی نسبتا موفق همراه این تیم لیگ 23 را در خط حمله ذوب آهن توپ می زند.
بارسلونا در شرایط فعلی نمی‌تواند برای جذب ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، اقدام کند و باید دست به فروش بازیکنانش بزند.
دبیر کل اتحادیه عرب به آمریکا رفته و قرار است که با وزیر خارجه آمریکا درباره مسائل دارای اهمیت مشترک در حوزه سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی رایزنی کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، هفته آینده با کایل واکر جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا درباره آینده‌اش با او صحبت کند.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
پس از موفقیت نخستین ماموریت سازمان فضایی امارات متحده عربی به مریخ، این سازمان اکنون یک هدف بلندپروازانه برای سفر به کمربند سیارکی منظومه شمسی در نظر گرفته است.
ایالات متحده، امارات و هند بخشی از گروه موسوم به I۲U۲L هستند که شامل اسرائیل نیز می‌شود. این ائتلاف در اکتبر ۲۰۲۱ برای همکاری در ابتکارات مشترک در زمینه آب، انرژی، حمل‌ونقل، فضا، سلامت و امنیت غذایی ایجاد شد. مکانیزم I۲U۲ همچنین به عنوان چارچوبی برای مقابله با نفوذ چین در منطقه دیده می‌شود.
دبیرکل سازمان ملل متحد فریدون سینیرلی اوغلو را به عنوان هماهنگ کننده‌ ماموریت ویژه ارزیابی در امور افغانستان منصوب کرد.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
تهران مدت‌هاست که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را متهم می‌کند که در هنگام تهیه پیش‌نویس گزارش‌های بازرسی خود در برابر فشار‌های ایالات متحده، متحدان اروپایی‌اش و اسراییل تسلیم می‌شود. به نظر می‌رسد این‌بار مقامات ایرانی همچنان با علم به نگرانی‌های غرب، هشدار‌های جدی درباره قطعنامه احتمالی شورای حکام صادر کرده‌اند.
پوتین به‌شدت از زاکایف خشمگین است، اما این خشم، فعالیت‌های سیاسی بی‌وقفه زاکایف را متوقف نکرده است. ماموریت او زنده نگه‌داشتن ایده جمهوری ایچکری و برجسته کردن عصیان‌ها و تجاوز‌های فراوان پوتین و قدیروف است. زاکایف به محض ورود به لندن، با تبعیدیان روسی که دشمن سیاسی مشترکی داشتند - یعنی پوتین - متحد شد.
سال ۲۰۲۰، آژانس فضایی امارات متحده عربی اولین ماموریت فضایی خود برای رسیدن به مریخ را در حالی آغاز کرد که هنوز حتی یک دهه هم از راه‌اندازی این پروژه نمی‌گذشت. اما آن‌ها چطور موفق به انجام این کار شدند؟
سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) یک نهاد تخصصی سازمان ملل متحد است. مأموریت ایکائو هماهنگ‌سازی استاندارد‌های بین‌المللی پروازی و مدیریت خطوط هوایی در سطح جهان است.
کریستین پولیشیچ همانطور که پیش از جام جهانی هم تصور می‌شد ستاره ایالات متحده در این رقابت‌ها بود و به خوبی این ماموریتِ دشوار را پایان داد.
فیفاپلاس در مقاله‌ای به بررسی پنج سوپراستار تیم ملی امریکا در جام جهانی پرداخته و مدعی شده این نسل، پرستاره‌ترین تیم تاریخ ایالات متحده در جام جهانی خواهد بود.
نیروهای اوکراین در ماموریت سازمان ملل متحد در کنگو موسوم به «مونوسکو» به کشورشان فراخوانده شدند.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، در آستانه عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ