رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر انتظارات به حق فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌تواند پیشرفت ۱۰۰ برابری داشته باشد و این دور از دسترس نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در اجلاس بریکس می‌تواند نشانه‌ای از عزم جدی دولت در جهت تقویت چندجانبه‌گرایی باشد.
وزیر کشور با بیان اینکه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نیاز به کار پژوهشی دارد، گفت: عناصر دانشی در موضوعات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اهمیت زیادی دارد و باید روی این کار شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:موشک ابومهدی با برد هزارکیلومتری دشمن را مجبور به عقب‌نشینی می کند و در آن صورت ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.
اسلامیان با اشاره به این که برخی آفت‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها هم می‌تواند باعث سیاه شدن مغز گردو و البته غیرقابل مصرف شدن آن شوند، گفت: اگر مغز گردو کمی سیاه شده باشد و طعم آن تغییر نکند، مشکلی برای استفاده وجود ندارد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روسیه را به برنامه‌ریزی برای مقصر نشان دادن اوکراین در حملات دریای سیاه متهم کرد.
کماکان موضوع اعتراضات و حواشی مرتبط با آن با توجه به صدور احکام‌های غیرمتعارف داغ است، اما در این میان، مهدی سیاری، جانشین اطلاعات سپاه پاسداران، اظهارات قابل تأملی داشته است که می‌تواند در تشدید تنش میان عامه و مسئولان نقش‌آفرینی داشته باشد به‌طوری که این نگرانی وجود دارد که ناآرامی‌های ۱۴۰۱ تکرار شود.
معراج ۳۱۳ با الگوبرداری از پهپاد آیروسوند آمریکایی طراحی شده و قادر است با سرعت ۱۴۰ کیلومتر تا ارتفاع ۱۲۰۰۰ پایی پرواز کند. وزن برخاست آن ۳۳ کیلوگرم است و می‌تواند محموله‌ای به‌وزن ۵ کیلو را حمل کند.
لیلا قوجازاده، متخصص چشم و فلوشیپ گلوکوم با تاکید بر اینکه گلوکوم یا آب سیاه بصورت برگشت ناپذیر، عصب چشم را تخریب می‌کند و اگر زود تشخیص داده شود می‌توان از عوارض شدید آن جلوگیری کرد، می‌گوید: گلوکوم با افزابش فشار چشم اتفاق می‌افتد، ولی لزوما در همه موارد افزایش فشار چشم به آب سیاه منجر نمی‌شود. اما افزایش فشار چشم ربطی به فشار خون بالای شخص ندارد و متخصص با تشخیص نوع گلوکوم در کسانیکه ریسک فاکتور‌های ابتلا به این بیماری را دارند ابتدا درمان دارویی، درمان لیزری و در صورت بروز گلوکوم پیشرفته، درمان جراحی را برای جلوگیری از آسیب شدید به عصب چشم برای بیمار ارایه می‌دهد.
برخی کاربران می‌گویند موشک رونمایی شده همان موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته هست که قادر است در فضایی که مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های سپر دفاع موشکی وجود دارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید فریدونی، پاسداری از طیف گسترده حماسه‌سازان عاشورایی گام دوم انقلاب بود که می‌تواند الگویی شایسته برای جوانان پاک‌سرشت این سرزمین غیرت و شرف محسوب شود.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها از چنین توانمندی‌ای برخوردار نیستند.
یک بیماری پوستی به نام acanthosis nigricans، شامل لکه‌های سیاه بر روی پوست می‌تواند نشان دهد مقاومت به انسولین وجود دارد.
الدربری حاوی سطوح بالایی از ویتامین A است. این گیاه می‌تواند پوست را تسکین دهد، به کاهش ظاهر لکه‌های پیری کمک کند و از چین و چروک جلوگیری کرده یا آن‌ها را کاهش دهد.
بورل در خصوص وضعیت برجام گفت: برجام نمرده است، اما کاملاً متوقف شده است. می‌توانید این‌طور تصور کنید که اگر این فرایند [قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی]توسط کشور‌های دیگر انجام شود قطعاً امور دشوارتر خواهد شد. اگر رژیم ایران تا این حد بد است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می‌تواند هزینه‌ سنگینی برای اروپا به بار آورد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می‌تواند هزینه‌ سنگینی برای اروپا به بار آورد.
اقدام خصمانه اخیر پارلمان اروپا در ارائه پیشنهاد قرارگیری سپاه پاسداران در لیست موسوم به سازمان‌های تروریستی می‌تواند دارای تبعات ضد امنیتی جدی برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: بیش از دو سوم ارتش اسرائیل در کرانه باختری زمین‌گیر شده‌اند و منشأ همه این شکست‌ها را انقلاب اسلامی می‌دانند، لذا حداقل کاری که می‌توانند کنند رجزخوانی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند ایران را به ویرانه‌ای تبدیل و از پیشرفت کشور جلوگیری کنند، همان کاری که با عراق، سوریه، یمن و افغانستان کردند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نظارت بسیجی وار شما در دیوان محاسبات، پیش از ارتکاب جرم می‌تواند مانع از وقوع آن شود.
ما می‌بینیم که چرا او معتقد است که می‌تواند رئیس جمهور شود. او انرژی یک سیاستمدار را ساطع می‌کند که معتقد است می‌تواند به هر چیزی که در ذهن‌اش باشد دست یابد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور شهید باقری که به بالگرد، موشک و پهپاد مجهز خواهد شد به گونه‌ای در حال ساخت است که از روی عرشه آن حدود ۶۰ پهپاد می‌تواند پرواز کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ۶۰ فروند پهپاد می‌تواند از روی عرشه شناور شهید باقری پرواز کرده و بر روی باند پروازی آن فرود بیایند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور شهید باقری که به بالگرد، موشک و پهپاد مجهز خواهد شد به گونه‌ای در حال ساخت است که از روی عرشه آن حدود ۶۰ پهپاد می‌تواند پرواز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ