«محمد آروین» مدرس و مشاور پرورش حشرات گفت: مزرعه سوسک، جیرجیرک، مگس خانگی، مگس سرباز سیاه، میل ورم، کرم ابریشم و خرخاکی دارم و به طور متوسط روزی ۲۰ مشتری دارم که از نقاط مختلف کشور تماس می‌گیرند و حشره می‌خواهند، یکی ۱۰۰ کیلو ملخ، یکی ۲۰ کیلو جیرجیرک، یکی ۱۰ کیلو سوسک حمام و ... سفارش می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با بیان این که با کفش پاره تمرینات خود را پیگیری می‌کنم، می‌گوید: هر چقدر از مسوولین درخواست کمک برای خرید کفش جدید می‌کنم تنها به من وعده و وعید می‌دهند.
اگر در مکانی با طبیعتی زیبا و بکر چادر بزنید و کمپ کنید، پیاده‌روی اجتناب‌ناپذیر است. پوشیدن شلوار برای پیاده روی برای جلوگیری از گزش و خراشیدگی توسط برخی گیاهان اغلب خوب است. پوشیدن کفش‌های محکم و یک جفت جوراب خوب هم ضروری هستند.
عقرب دریایی ۲ متری Pterygotus australis دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که آن را از خویشاوندان مدرن خود متمایز می کند. ساختار بدن آن با یک اسکلت بیرونی دراز و تکه تکه، زائده های مفصلی و یک جفت پنجه بزرگ و تهدیدآمیز مشخص می شد. این ترکیب صفات، آن را به یک شکارچی مهیب تبدیل کرد که قادر به گرفتن و تسخیر طعمه خود بود.
در پی انتشار تصاویر دوربین مداربسته یک فروشگاه از سرقت یک جفت عینک آفتابی توسط "بیورنار موکسنس" رهبر حزب کمونیستی نروژ، وی مجبور به استعفا از پارلمان شد.
در سال ۲۰۰۶، در باغ وحش چستر در انگلستان یک کومودور ماده به نام فلورا که هیچ تماسی با کومودور نری نداشت تعدادی تخم بارور گذاشت که تحقیقات نشان داد تنها حاوی دی ان‌ای خود او هستند. این اولین باری بود که بکرزایی در میان اژدها‌های کومودو در اسارت به ثبت می‌رسید. اما ابا مطالعات بیشتر محققان به این نتیجه رسیده اند که این پدیده معمولاً در میان کومودو‌ها رخ می‌دهد. اما این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟
دانشمندان معتقدند سیاه‌چاله‌های عظیم در مراکز کهکشان‌ها وقتی به هم می‌رسند، در یک حرکت رقص‌وار با یکدیگر جفت می‌شوند. در حین چرخش این جفت‌های دوتایی، قبل از اینکه این سیاهچاله‌ها درنهایت در یکدیگر سقوط کرده و ادغام شوند، امواج گرانشی به فضا ساطع می‌شود.
دیوید بکام به تازگی یک جفت ماشین اسپرت برای برند ایتالیایی مازراتی طراحی کرده است که از خودرو‌های کلاسیک و همینطور از خیاطی الهام گرفته‌اند.
وقتی جنین توسط پزشک داخل رحم گذاشته می‌شود، فضای رحم متشکل از سلول‌های غشای داخلی رحم (اندومتر) است که در دولایه روی هم قرار گرفته‌اند، جنین بین این دولایه قرار می‌گیرد و در این فضا حرکت می‌کند تا گیرنده‌های مناسب خود را پیدا کند و به آن‌ها جفت شود. این فضای اندومتر یک فضای تو خالی نیست که ایستادن خانم باعث افتادن جنین شود.
یک جفت کفش مجهز به هوش مصنوعی به نام «مون واکرز» تولید شده که به کاربران اجازه می دهد ۲۵۰ درصد سریع تر راه بروند.
پرسنل کیمپمبه، مدافع مصدوم پاری‌سن‌ژرمن، بعد از پیروزی مهم مقابل لانس یک اجرای زنده جذاب برای هواداران تیمش داشت.
کفش‌های کتانی با مارک «جردن ایر» متعلق به مایکل جردن، بسکتبالیست نامدار آمریکایی، در حراج آنلاین «ساتبی» به قیمت ۲ میلیون و دویست هزار دلار فروخته شد. این قیمت رکورد جدیدی برای فروش یک جفت کفش کتانی به شمار می‌رود. این کتانی‌های امضا شده را مایکل جردن در بازی دوم از فینال‌های «لیگ حرفه‌ای بستکبال بزرگسالان آمریکا»، در سال ۱۹۹۸ در جریان مسابقه تیم‌های شیکاگو بولز و یوتا پوشیده بود.
این بانداژ شامل یک بستر پلیمری انعطاف‌پذیر، قابل کشش و زیست سازگار است که در سطح زیرین آن مجموعه‌ای از الکترود‌های حسی، یک جفت الکترود ماژولار شده با ولتاژ و یک لایه هیدروژل بارگذاری‌شده با دارو قرار دارد.
یک عکاس حیات وحش تصاویری قابل توجه و نادر از یک پلنگ سیاه و یک پلنگ خالدار گرفته که با هم جفت هستند.
رکورد قبلی فروش در حراجی به سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد، زمانی که خانه حراج ساتبی یک جفت ایر شیپز نایکی را که جردن در بازی‌های فصل عادی در سال ۱۹۸۴ پوشیده بود، به مبلغ ۱۴۷۲۰۰۰ دلار به نیک فیورلا، کلکسیونر، فروخت.
اکثر مردم یک جفت هدفون داخل گوشی دارند، چه با سیم و چه بلوتوث. اما این ابزار ضروری عصر مدرن می‌تواند برای گوش مضر باشد. در صورت استفاده طولانی مدت از هدفون داخل گوش، خروج جرم از گوش، به طور طبیعی متوقف می‌شود یا به داخل گوش برمی گردد. همچنین این هدفون ها، احتمال ورود باکتری یا کثیفی به گوش، به دام انداختن جرم و ایجاد عفونت را افزایش می‌دهند.
ستاره میزبان، TOI-۵۲۰۵، تقریباً چهار برابر مشتری است، اما به نوعی توانسته است سیاره‌ای به اندازه مشتری تشکیل دهد.
استقلال ملاثانی با یک گل از سد حریف خود یعنی چادرملو گذاشت.
این حباب گازی که به عنوان نشانه‌ای از حیات ستاره‌ای در نظر گرفته می‌شود، نشات‌گرفته از یک جفت ستاره نوزاد است که در مراحل اولیه شکل‌گیری خود هستند.
غلامرضا ابدالی؛ مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیدا کردن جفت به معنی همسرگزینی برای امید و جفت‌گیری نیست چرا که درنا‌ها تک همسری هستند و زمانی که جفت خود را از دست بدهند، دیگر جفت‌گیری نمی‌کنند. ما به دنبال این هستیم که یک درنا ماده را با امید هم مسیر کنیم.
اگر اسیر خوردن یک وعده تکراری و روزمره برای صبحانه شده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای متولدین هر ماه ویژگی‌های منحصر بفردی تعریف شده است و ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه‌ای منحصر به خودشان و جفت و جور با ویژگی‌های آن‌ها در ادامه معرفی خواهیم کرد.
انتخاب سایز مناسب کمک زیادی می‌کند. لگینگ‌های فاق بلند شکم را می‌پوشانند و بنابراین کمر خوش فرم‌تر دیده می‌شود. انتخاب رنگ و پارچه‌ی مناسب برای هر فصل هم از اهمیت زیادی برای داشتن یک ظاهر جوان و شاداب برخوردار است. لگینگ در زمستان با لباس‌های گشاد، مثل تیشرت یا بلوز، ژاکت یا کت ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. در تابستان، لگینگ را با لباس‌هایی که کمر تنگی دارند یا تونیک ترکیب کنید. یک جفت کفش روباز، پوشش تان را تکمیل خواهد کرد. با این حال، چکمه و کفش پاشنه بلند هم گزینه‌ی خوبی هستند.
گل ناپولی در اوایل نیمه دوم برابر لیورپول به شکل عجیبی مردود اعلام شد.
در آزمایشی جالب توجه، مهندسان یک جفت چشم شبیه به چشم‌های انسان به خودرو اضافه کردند و متوجه شدند که این امر سبب افزایش ایمنی عابران پیاده می‌شود.
آن‌ها ۱۶ نفرند؛ خانواده عزیزی و عباسی. دست جمعی آمده‌اند به زیارت. این دو باجناق سن و سال‌دار از همان ۴ دهه پیش که از یک خانواده زن گرفتند، با هم جفت و جور بودند تا الان. حالا سال‌ها گذشته و «حاج علی عباسی» و کربلایی «شمس‌علی عزیزی» پیرمرد شده‌اند و چند سر عائله دارند؛ داماد، عروس و نوه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ