با پایان فروش قانونی بلیت‌های اندک دربی صدم، شروع فروش در بازار سیاه آن آغاز شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک استاندارد چارترد انگلیس پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار افزایش خواهد یافت.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تناسب نداشتن عرضه و تقاضا، تشکیل بازار سیاه و شکل گرفتن بازار‌های غیررسمی و درگاه‌های غیررسمی باعث افزایش تخلفات در حوزه فروش بلیت هواپیما شده است.
بلیت دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر آناهایم به پایان رسید تا ایرانی‌های مقیم آمریکا به عنوان یار هفتم، همراهی خوبی با ملی پوشان کشورمان برابر حریفان داشته باشند
بلیت دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر آناهایم به پایان رسید.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از پایان عملیات رفت حجاج بیت الله الحرام خبر داد و تعداد پرواز ها، حجاج اعزامی و متوسط تأخیر پروازی در این عملیات را اعلام کرد.
مدیران انجمن دفاتر مسافرتی ایران از نبود بلیت هواپیما گلایه کردند. در مقابل، رئیس سازمان هواپیمایی گفت: استقبال مردم از ناوگان هوایی زیاد است و می‌خواهیم عدد ناوگان را به ۲۵۲ فروند برسانیم.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، ۱۰ دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، 10 دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
بلیت فروشی دربی ۱۰۱ در فینال جام حذفی به طور رسمی به پایان رسید.
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
با پایان فروش قانونی بلیت‌های دربی ۱۰۰ بین پرسپولیس و استقلال، شروع فروش در بازار سیاه آن آغاز شد!
با توجه به پیش رو بودن روزهای پایانی سال و افزایش سفرهای مردم، نظارت و بازرسی مستمر و میدانی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی، شرکتها و سایت‌های اینترنتی فروش بلیت در دستور کار قرار گرفت.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از فردا وارد پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی می‌شود که برای تصاحب تنها سهمیه باقی مانده در گروه خود رقابتی نزدیک اما دورادور با قزاق‌ها خواهد داشت.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از فردا وارد پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی می‌شود که برای تصاحب تنها سهمیه باقی مانده در گروه خود رقابتی نزدیک اما دورادور با قزاق‌ها خواهد داشت.
مدیرعامل راه آهن گفت: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می‌توانیم ان شالله رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.
سخنگوی سازمان هواپیمایی از تشدید بازرسی‌ها از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی با هدف بررسی وضعیت بازار فروش بلیت هواپیما و گرانفروشی احتمالی تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: اگر اتوبوس های مسافربری خارج از پایانه و به طور مثال دور میدان آزادی سوار کردند تخلف بوده و تاکید شده است که برخورد قاطعی با این گونه رانندگان شود.
محسن قادری؛ کارشناس گردشگری و مدیرعامل گروه گردشگری گفت: بلیت پرواز به مقصد قطر هم با استقبال روبه‌رو نشد و بدین‌ترتیب ایران در سفر خروجی و سفر ورودی به جام جهانی قطر جا ماند و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی باتوجه به هزینه‌کرد برای تبلیغات و... با زیان مواجه شدند علاوه بر اینکه سومین بازی ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم پایان یافت و حتی یک تخت از گردشگری کیش و قشم رزرو نشد.
بلیت‌های این دیدار در حال حاضر در سایت فیفا به پایان رسیده و به همین دلیل در بازار سیاه، بلیت‌های بازی ایران و آمریکا به قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد.
کمیته محلی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده است افرادی که در طول برگزاری این مسابقات علاقه‌مند به حضور در این کشور هستند و بلیت مسابقات را ندارند، می‌توانند پس از پایان مرحله گروهی این رقابت‌ها وارد قطر شوند.
بازیکنان تیم ملی در نمایشی موفق و با برنامه‌ مقابل یکی از غول‌های فوتبال دنیا و آمریکای جنوبی، به شکست ناپذیری چند وقت اخیر اروگوئه پایان دادند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال موج بازگشت زائران دهه پایانی صفر و ازدحام آنها برای خروج از مشهد را با تغییر ساختار فروش بلیت و ایجاد فهرست انتظار در پایانه مسافربری مشهد مدیریت می‌کنیم.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
بلیت جایگاه زنان برای بازی پرسپولیس و صنعت نفت در 10 دقیقه ابتدایی بلیت فروشی به اتمام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ