رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
اهواز - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند چرا که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است.
اهواز - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوی که از آبراه ورودی تنگه هرمز وارد خلیج فارس می شود باید با زبان فارسی خود را معرفی کنند.
اهواز - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوی که از آبراه ورودی تنگه هرمز وارد خلیج فارس می شود باید با زبان فارسی خود را معرفی کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.
اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: اکنون در شرایطی به سر می بریم که باید بتوانیم جوان پا به کار انقلاب تربیت کنیم.
میلی به سناتور‌های آمریکائی گفت آمریکا باید نیروی قدس را مورد حمله قرار دهد تا از حمله نیرو‌های مورد حمایت ایران به نیرو‌های آمریکائی در سوریه جلوگیری کند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در کاشت نهال گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها و ضرر و زیان ناشی از تخریب محیط زیست باشیم.
گابریلیوس لاندس‌برگیس، وزیر امورخارجه لیتوانی در گفتگو با پایگاه خبری- تحلیلی آکسیوس مدعی شد که اتفاق نظر رو به افزایشی در میان کشور‌های عضو اتحادیه اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران ایران وجود دارد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: سپاه باید از دستاوردهای انقلاب با نگاه پیشرونده حفاظت کند چنان که تا به حال هر کجا مشکلی وجود داشته است با حضور سپاه شاهد برطرف شدن چالش و مشکل بوده ایم.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: سپاه باید از دستاوردهای انقلاب با نگاه پیشروندگی حفاظت کند چنان که تا به حال هر کجا مشکلی وجود داشته است با حضور سپاه شاهد برطرف شدن چالش و مشکل بوده ایم.
جانشین فرمانده کل سپاه روند تولیدات سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع را به لحاظ کمی و کیفی، مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت : انتظار می‌‍رود تمامی بخش‌های تولیدی در وزارت دفاع نیز بتوانند در حوزه کیفی روند رو به رشد و مطلوب را ایجاد کنند.
وزیر خارجه سوئد تاکید کرد برای تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران ایران باید ارتباطی با «ترور» وجود داشته باشد.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه، دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی و شکست توطئه‌های دشمنان را گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشورمان دانست، تصریح کرد: فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیدار و آگاه هستند و هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رایگان بودن بخش سلامت در جامعه به‌طور کامل باید در اولویت ما باشد؛ البته وزارت بهداشت در این‌باره مسئولیت بیشتری دارد.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باید با تفکر بسیجی و با رویکردی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، صنعتگران برای پیشرفت کشور فعالیت کنند.
سردار علی فدوی گفت: به صورت مسلم هم دولتمردان عراق و هم حاکمان اقلیم کردستان باید این بلیه را از داخل خاکشان بیرون کنند، ما برای تمامیت ارضی عراق جان‌ها داده ایم و قطعاً خدشه‌ای به تمامیت ارضی عراق وارد نمی‌کنیم.
فرمانده سپاه خراسان شمالی تاکید کرد: باید جهاد در فضای مجازی آغاز شود و دو قطبی ایجاد شده در کشور از بین رود چراکه دشمن به دنبال رو در رو قرار دادن مردم و قومیت ها است.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: باید در فضای مجازی از حالت تدافعی یا پدافندی به سمت آفندی و تهاجمی حرکت کنیم.
فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما هر چند وقت یکبار باید یک تسویه حساب با دشمنان بیرونی خود انجام بدهد و رشد و قدرت افزایی ما در این چالش‌ها است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ