دفتر ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در تماس تلفنی امروز از اولاف شولتز خواسته است: آلمان به موضع بی‌طرفی خود در روابط ترکیه و یونان بازگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور آلمان به‌رغم موضع اخیر وزارت خارجه این کشور درباره تصمیم آمریکا برای ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین، گفت که برلین نمی‌تواند و نمی‌بایست در تصمیم واشنگتن مداخله کند!
وزیر خارجه آلمان مدعی شد که کشورش در موضوع هسته ای ایران بر تلاش های دیپلماتیک متمرکز است.
وزیر امور خارجه آلمان امروز و در بحبوحه امدادرسانی به زلزله زدگان در سوریه، به موضع گیری خصمانه ای علیه دمشق پرداخت.
دادستان آلمان اعلام کرد که برلین شواهدی از جنایات جنگی در اوکراین را جمع آوری کرده است.
صدراعظم آلمان در مصاحبه با روزنامه «تاگس اشپیگل» تأکید کرد: موضوع ارسال هواپیماهای جنگنده به اوکراین حتی مطرح هم نیست.
چهار مقام مطلع از موضوع در گفتگو با این رسانه بریتانیایی خاطر نشان کردند که پاریس و برلین در نشست هفته گذشته وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حمایت جدی خود را از تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران اعلام کرده‌اند. بنابراین، سرویس حقوقی اتحادیه اروپا پیش‌نویسی را برای ۲۷ عضو اتحادیه در مورد قانونی بودن این اقدام ظرف سه هفته آینده ارائه خواهد کرد.
برگر درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اظهار کرد: همانطوری که وزیر خارجه آلمان بار‌ها تاکید کرده است موضع ما این است که چنین اقدامی از لحاظ سیاسی باید منطقی باشد.
سفیر پیشین ایران در آلمان معتقد است که در هر حال وزارت خارجه در رابطه با اروپا ضعیف عمل کرده است. در فرصت‌سوزی در مورد برجام، مساله موضع ایران در خصوص جنگ اوکراین و البته مساله تظاهرات داخل کشور که این یکی دست وزارت خارجه نیست. دستگاه دیپلماسی ما باید به خوبی ساختار احزاب، رویکرد حزبی که روی کار است و حساسیت‌های احزاب را بشناسد.
سفیر پیشین ایران در آلمان معتقد است که در هر حال وزارت خارجه در رابطه با اروپا ضعیف عمل کرده است. در فرصت‌سوزی در مورد برجام، مساله موضع ایران در خصوص جنگ اوکراین و البته مساله تظاهرات داخل کشور که این یکی دست وزارت خارجه نیست. دستگاه دیپلماسی ما باید به خوبی ساختار احزاب، رویکرد حزبی که روی کار است و حساسیت‌های احزاب را بشناسد.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان همان قدر که به ستایش مسی پرداخت، به همان اندازه نیز از رونالدو انتقاد کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اتحادیه اروپا و کشورهای آلمان ، انگلیس، لوکزامبورگ در بیانیه هایی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان دادند.
بازیکنان سابق تیم ملی آلمان علیه نیکلاس سوله موضع گرفتند.
وزیر امور خارجه آلمان امروز پس از دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تکرار مواضع محور غرب علیه ایران پرداخت.
سخنگوی وزارت امور خارجه موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران را مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک دانست.
صدراعظم آلمان در ادامه حمایت‌های مقامات غرب از اغتشاشات ایران، خواستار افزایش فشارها بر تهران شد.
وزارت خارجه آلمان امروز اعلام کرد که مذاکراتی در سطح اتحادیه اروپا برای اعمال بسته جدید تحریمی‌ علیه ایران در حال انجام است.
در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، هانس ادو موتسل سفیر این کشور در تهران، صبح امروز از سوی علی باقری به وزارت امور خارجه احضار شد.
قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز سه شنبه در دیدار سفیر آلمان در بغداد با او به موضع گیری درباره اردوگاه الهول پرداخت.
این بازیکن بازنشسته با حضور در یکی از شبکه های فارسی زبان مخالف جمهوری اسلامی، این خبر را تایید کرده است و علیه مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال هم موضع گرفت.
موضع گیری جدید محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان کنفرانس خبری با صدراعظم آلمان، سر و صدای زیادی به پا کرده است.
صدر اعظم آلمان با حمایت از یکی از مخالفان دولت روسیه، سعی کرد جوسازی ضد روسی غرب  را تشدید کند.
وزیر توسعه اجتماعی تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به عصبانیت برلین از موضع گیری محمود عباس درباره هولوکاست گفت که آلمان باید از وارونه جلوه دادن واقعیت ها خجالت بکشد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ