بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مهدی تاج اعلام کرد که تمام باشگاه‌ها مدارک خود برای بازیکنان هفته اول را تحویل داده‌اند.
دروازه‌بان ملی پوش امید مشغول تمرین زیر نظر رضا عنایتی و دور از هیجانات نقل و انتقالات است.
در شرایطی که یحیی خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شده، ولی شایعاتی به گوش می‌رسد که کریم باقری نیز مانند جواد نکونام که نیاز به دریافت مجوز برای حضور در باشگاه استقلال داشت، با مشکلاتی سیاسی مواجه شده است. دلیل این موضوع به فعالیت‌های اینستاگرامی باقری در اعتراضات نیمه دوم سال گذشته برمی‌گردد. کریم در پست‌های متعددی اعلام کرده بود در چنین شرایطی تمامی بازیکنان فوتبال باید کنار مردم باشند. به غیر از آن موارد، سایر پست‌های کریم باقری در آن برهه هم زیر ذره‌بین رفته و حالا ظاهرا برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس نیاز به گرفتن مجوز دارد
تمرینات پیش فصل تراکتور تبریز با حضور بازیکنان برجسته این تیم زیر نظر سرمربی اسپانیایی آغاز شد.
اعتراض هواداران تیم فوتبال استقلال به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پیش از شروع دربی به حدی بالا گرفت که پرتاب بطری و اشیا باعث مصدومیت مربی خارجی سرخپوشان شد.
در مصاف استقلال – تراکتور اتفاقات جالبی در بازی رخ داد که به نظر این اتفاقات بیشتر زیر سایه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر قرار گرفت.
لیگ بیست‌ودوم به حساس‌ترین پیچ‌های خود رسیده و حالا فقط 2هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده است.
وزیر ورزش و جوانان درباره حذف تیم‌های فوتبال پرطرفدار پایتخت از مسابقات آسیایی، با بیان اینکه پرسپولیس و استقلال حذف نشده‌اند، گفت: در حال مذاکره با ای‌اف‌سی هستیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
سرمربی تیم ملی ایران عملکرد بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را از نزدیک زیر ذره بین خواهد گرفت.
هفته پایانی لیگ برتر در سال جاری با تغییراتی در بالای جدول همراه بود که استقلال و سپاهان برنده های بزرگ هفته بودند و پرسپولیس که هفته ها صدر را در اختیار داشت به جایگاه سوم سقوط کرد.
با وجود مسائل مختلفی که درباره این دیدار می‌شود زیر ذره‌بین برد، باید به موضوعی که هواداران و مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به آن معترض هستند پرداخت. مواردی که به ادعای آن‌ها نشان از امتیازی ویژه برای این تیم اصفهانی دارد.
بازی سپاهان و ذوب‌آهن تعیین‌کننده صدرنشین لیگ برتر خواهد بود.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال‌ها قبل که سرمربی سپاهان بودم، استقلال و پرسپولیس نیازی به اشتباهات داوری برای برنده شدن نداشتند.
رئیس فدراسیون فوتبال از پایان تعلیق آسیایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.
سه لژیونر ایرانی حاضر در لیگ قطر تمرینات خود را زیر نظر دستیاران کارلوس کی‌روش در مجموعه پِک پیگیری کردند.
نشست بررسی زیر ساختی صدور مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال و پرسپولیس برگزار شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تا قبل از دی‌ماه «عرضه تدریجی» و «مزایده بلوکی» سهام استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود تا سهم دولت به زیر ۵۰ درصد برسد.
مهاجم پیشین استقلال شرطی داشت که مدیران پرسپولیس زیر بار آن نرفتند، اما با این باشگاه به توافق رسید.
ساعت جدید ۴ مسابقه از هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۴۱ تن از ایشان وخیم است.
پرسپولیس جریمه و گزینه سرمربیگری استقلال محروم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ