ساعت جدید ۴ مسابقه از هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا یکی از پرتنش‌ترین شب های خود در تور آمریکا را پشت سر گذاشت چرا که دیشب خبر رسید عثمان دمبله پیشنهاد پی اس جی را قبول کرده است.
رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: مجوزی از سران در این باره گرفته شد که بر اساس آن در این ایام اجازه داشته باشیم در شرایط اضطراری مصوبه را اجرایی کنیم؛ یعنی از ساعت ۶ تا ۱۳ ساعت کاری باشد.
باید از آقایان موافق و مخالفی که دست به این کار می‌زنند پرسید. ما اساساً دو رویکرد در کشور داریم که یکی علم‌گرا یا عقلانی است و این رویکرد به‌دنبال منافعی در سطح ملی و منطقه‌ای است و منافع وقتی مادی باشد، معمولاً علم است که تعریف می‌کند کدام استراتژی یا سیاست به بهره‌وری و سودآوری بیشتر منتهی می‌شود. رویکرد دیگر علمی نیست. در این رویکرد مردم سنتی حاضر هستند و این رویکرد دنبال این است افکار سنتی جامعه را همراه خود داشته باشد؛ بنابراین یک کار سیاسی این‌چنینی انجام می‌دهند.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش مراکز معاینه فنی فعال در روزهای جمعه و همچنین تغییر ساعت مراکز خبر داد.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای نحوه تغییر ساعت مراسم خاکسپاری و ترحیم در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را اعلام کرد.
سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای نحوه تغییر ساعت مراسم خاکسپاری و ترحیم در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
ساعت کاری مجموعه‌های دستگاه قضا از ۱۵ خرداد و همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات دولتی از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: امسال باتوجه به اینکه تغییر ساعت نداریم، آغاز ساعت کاری ادارات از ساعت ۶ صبح و طبق روال گذشته است.
زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان تغییر کرد.
ساعت دو مسابقه از هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال تغییر کرد.
ساعت آغاز فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های تهران در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید؛ به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است؛ وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
ساعت کار موزه‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان، اعلام شد.
ساعت برگزاری مسابقه حساس میان استقلال و گل‌گهر سیرجان تغییر کرد.
دیدار هوادار و مس رفسنجان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه به ساعت ۱۴:۳۰ تغییر کرد.
ساعت دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
ساعت بازی تیمهای پرسپولیس و سپاهان از 17 به 15 تغییر کرد.
در شرایطی که در هفته های اخیر، صحبت های رئیس کل سابق و فعلی بانک مرکزی مبنی بر استفاده از ابزار نرخ بهره برای تقویت ارزش پول ملی مطرح شده بود اما ساعتی قبل شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی اطلاعیه‌ای مشترک در این باره منتشر کرد که نشان از عدم تغییر نرخ سود دارد!
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تغییر ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار در ۶ ماهه دوم سال خبر داد.
ساعت سه مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
ساعت سه مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از جمله بازی‌های استقلال و پرسپولیس تغییر کرد.
مسابقه استقلال و سپاهان اصفهان فردا جمعه ۲۱ مرداد به جای ساعت ۱۹:۳۰ در ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ