با وجود مسائل مختلفی که درباره این دیدار می‌شود زیر ذره‌بین برد، باید به موضوعی که هواداران و مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به آن معترض هستند پرداخت. مواردی که به ادعای آن‌ها نشان از امتیازی ویژه برای این تیم اصفهانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید برنامه ویژه‌ای برای آنان داشته باشیم و امیدواریم این تسهیلات به متولدین دهه‌های دیگر و شهر‌ها گسترش یابد.
با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «روابط عمومی دیجیتال» معرفی شد.
امتیازی که صنعت نفت در بازی با استقلال در استادیوم آزادی گرفت، برای آبادانی ها بیشتر از یک امتیاز ارزش دارد و در نهایت می تواند منجر به بقای این تیم در لیگ برتر شود.
سرمربی یونیون برلین معتقد است سه امتیاز بازی برابر لورکوزن به این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمک ویژه ای خواهد کرد.
پیروزی مقابل پیکان تراکتور را 53 امتیازی کرد تا آنها به رکورد بهترین تیم تحت مالکیت محمدرضا زنوزی برسند.
شورای اتحادیه اروپا در قوانین جدید خود تسهیلات ویژه ای را برای دارندگان گذرنامه کوزوو ارائه می کند.
بعد از یک برد روحیه‌بخش در جام حذفی مقابل سپاهان و در ادامه کسب سه امتیاز در لیگ برتر مقابل شاگردان رضا عنایتی، اکنون پرسپولیس یک جدال حیاتی و ویژه مقابل تراکتور را پیش‌رو دارد.
بعد از یک برد روحیه‌بخش در جام حذفی مقابل سپاهان و در ادامه کسب سه امتیاز در لیگ برتر مقابل شاگردان رضا عنایتی، اکنون پرسپولیس یک جدال حیاتی و ویژه مقابل تراکتور را پیش‌رو دارد.
عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسئله معیشت مردم مسئله‌ای فوری است که حتماً باید فکر عاجلی کرد تا هر چه سریع‌تر خیال مردم راحت شود. مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود و کسانی را هم که رعایت نمی‌کنند، هدایت کنیم.
پرسپوليس بعد از شکست برابر هوادار، اکنون مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که بنای آن را سرمربی کنونی این تیم گذاشته و نمی‌خواهند بار دیگر امتیاز از دست دهند.
یحیی گل‌محمدی از یک امتیاز ویژه سرمربیگری در پرسپولیس هرگز استفاده کاملی نبرده است.
دروازه‌بان تراکتور نقش ویژه‌ای در برد تیمش مقابل هوادار در هفته نوزدهم داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ۱۱ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده است، به تمجید از دو بازیکن تیمش پرداخت و دلیل بازی ندادن به سجاد شهباززاده را توضیح داد.
صابر کاظمی شب گذشته سه امتیاز مستقیم سرویس برای العربی کسب کرد.
استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان فرصت خوبی دارد تا از حریفان پایین جدولی امتیاز بگیرد و دوباره در نقش مدعی ظاهر شود.
مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور گفت: در صورتی که فرد مالک خودرو دارای معلولیت جسمی حرکتی با شدت معلولیت متوسط، شدید و یا خیلی شدید به دلیل عدم توانایی جسمانی قادر به رانندگی نیست، یکی از اعضای خانواده شامل همسر یا فرزند یا پدر یا مادر یا برادر و یا خواهر به عنوان راننده، جهت اخذ پلاک ویژه معرفی می‌شود.
دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.
سرمربی آلومینیوم در تمام مسابقات خانگی این فصل صاحب امتیاز شده است.
استاد محمداسفندیاری در برنامه «شیوه» شبکه ۴ گفت: امیرالمومنین اهل طلب پیروزی با ظلم نبود برای بقاء حکومتش، نه آزادی‌های سیاسی را محدود کرد و نه برای تحکیم قدرت خویش به انقلابی‌ها امتیاز ویژه داد تا دهان سپاهیانش را ببندد، ملاک بهره مندی مردم از امکانات حکومت، نیاز ان‌ها بود نه انقلابی بودنشان به عکس شیوه معاویه...
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود؛ سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌هایی کرده است.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود. سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به اتخاذ تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌های کرده است.
تیم فوتبال سپاهان در مصاف با ذوب‌آهن برای کسب سه امتیاز پا به میدان خواهد گذاشت.
سرمربی نفت آبادان امیدوار است با توجه به شارژ مالی بازیکنانش سه امتیاز مسابقه برابر هوادار را بدست بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ