رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تا قبل از دی‌ماه «عرضه تدریجی» و «مزایده بلوکی» سهام استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود تا سهم دولت به زیر ۵۰ درصد برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از دی‌ماه سال گذشته تا کنون نمونه‌برداری‌های روزانه نشان می‌دهد که کیفیت آب و تغییرات در دریاچه سد چم‌شیر بسیار ناچیز و کیفیت آب دریاچه در وضعیت مناسب است.
فرودگاه مهرآباد از فروردین تا دی‌ماه امسال، ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۶۵ مسافر اعزام و پذیرش کرده است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.
بانک تجارت تا پایان دی‌ماه سال جاری تعداد 116 هزار و 459 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان اعطا کرده است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی بودجه ۱۴۰۱ تا پایان دی‌ماه گفت: با برنامه ریزی و پیگیری های ویژه، امیدواریم ۱۰۰ درصد بودجه مصوب را تا پایان سال، محقق کنیم.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: از ابتدای امسال تا اواخر دی‌ماه سود سهام بیش از ۳۱ میلیون سهامدار واریز شده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان برفی و حداکثر دما یک درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین کاهش دمای تهران تا فردا ادامه دارد.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان برفی و حداکثر دما یک درجه سانتیگراد خواهد بود. همجنین کاهش دمای تهران تا فردا ادامه دارد؟
بیست و هشتمین دوره جام جهانی هندبال به میزبانی لهستان و سوئد از 21 دی‌ماه تا 9 بهمن زنده و مستقیم از پلتفرم آنتن پخش خواهد شد.
استاندار مرکزی گفت: کاهش ساعت کار ادارات استان تاکنون موجب صرفه‌جویی ۴۹ درصدی مصرف گاز شده و اگر مدیریت بهتری اعمال شود این مهم به ۷۰ تا ۸۰ درصد نیز می‌رسد و لذا مدیریت مورد توجه همه مدیران و دستگاه‌ها باشد.
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: در پی کندی سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به دلیل ترافیک متقاضیان و در راستای تکریم مشتریان، زمان اجرای طرح فروش فوق‌العاده تا یک شنبه ۲۵ دی‌ماه تمدید شد.
سومین دوره رقابت علمی کنز که با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.
سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره سوم (فصل پاییز) سال ۱۴۰۱ را تا پایان روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه اعلام کرد.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا ۳۰ بهمن، از فردا چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه آغاز می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تا حدودی آفتابی و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تا حدودی آفتابی و حداکثر دما ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.
دبیر یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد از تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ دی‌ماه خبر داد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از ارائه سند تحول راهبردی دیجیتال نظام مالیاتی کشور تا پایان دی‌ماه خبر داد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: در راستای اهداف گروه صنعتی در زمینه تنوع تولیدات، محصول جدیدی از خانواده خودروهای شاسی بلند هایما به مرحله تولید انبوه رسید.
برگزاری فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در حالی در تقویم کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفته که این کمیته به خاطر الزام فدراسیون آسیایی ملزم به تمام کردن آن تا نیمه دی‌ماه است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی تهران گفت: برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن تهران به قطب گردشگری، از دی‌ماه ۱۴۰۰ برای نوروز ۱۴۰۱ شروع شد. این برنامه‌ریزی کوتاه مدت دوساله را از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اجرا می کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: بر اساس ابلاغیه اخیری که به مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران داشته‌ایم، ایثارگران واجد شرایط تا پایان دی‌ماه به نیروی رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمان لیورپول، خواهان تمدید قرارداد این باشگاه با دیوگو ژوتا، شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ