بازی سپاهان و ذوب‌آهن تعیین‌کننده صدرنشین لیگ برتر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال و پرسپولیس با ایده گل‌نخوردن وارد لیگ شدند
برنامه جدید سازمان خصوصی‌سازی دوری از حواشی مربوط به رشته پرجاذبه و پرهوادار فوتبال است.
با وجود اینکه زمان چندانی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده است، اما تحرکات نقل و انتقالاتی تیم ها برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد.
گادوین منشا با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده تا به همراه کمال کامیابی‌نیا راهی خوزستان شود و جمع پرسپولیسی‌های سابق را در تیم علیرضا منصوریان تکمیل کند.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
اشکان خورشیدی برای دومین‌بار قرار است در مسابقه دربی سوت به دست شود و در کارنامه او قضاوت در دوئل تیم‌های استقلال و پرسولیس در دور برگشت لیگ هجدهم به چشم می‌خورد. این مسابقه روز دهم فروردین ۱۳۹۸ برگزار شد و سرخ‌پوشان پایتخت موفق شدند با تک‌گل احمد نوراللهی به پیروزی برسند؛ آن‌هم در شرایطی که استقلالی‌ها در آن مسابقه حساس یک ضربه پنالتی را از دست دادند
استقلال و پرسپولیس هفته آتی واگذار می‌شود
پیشنهاد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دو شرکت خودروسازی در ایران به سازمان خصوصی سازی داده شد.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
تمرین امروز پرسپولیس در هوای مطبوع ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
هوادار در کادرفنی خود سه پرسپولیسی سابق را دارد و این مربی‌ها در هفته پیش رو در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهند رفت.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یک رده در جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را قبل از دیدار برابر آلومینیوم گرفت. حالا امید آنها به پیروزی آلومینیوم برابر آبی‌هاست.
عبدالله ویسی از انگیزه های زیادی برای درخشش در مقابل تیم سابق خود برخوردار است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی نسبت به بی‌توجهی اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها به عملکرد مدیرعامل انتقاد کرد.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تجهیز باشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی گفت: پرسپولیس و استقلال نباید از سایر باشگاه‌ها عقب بیفتند.
حدود ۳ ماه است که وزارت ورزش و شهرداری تهران درخصوص واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با یکدیگر تفاهم کرده‌اند اما هنوز روند تهاتر مشخص نیست.
با گلزنی ستارگان استقلال و تراکتور، حالا ترافیک جالب‌توجهی در جدول برترین گلزنان لیگ بیست‌ودوم در پایان هفته هفتم به چشم می‌خورد.
برترین‌های هفته سوم لیگ برتر از از لحاظ آماری مشخص شدند که در این بین نام بازیکنی از استقلال و پرسپولیس به چشم نمی‌خورد.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
در دستور العمل امروز ای اف سی برای مجوز حرفه‌ای نکاتی در مورد تشکیل تیم زنان نیز به چشم می‌خورد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ