روبرت لواندوفسکی معتقد است اسپانیا هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد. او لاروخا را در نیمه‌نهایی و حتی فینال جام جهانی تصور می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که آنها می‌توانند این فصل رقیب جدی منچسترسیتی باشند.
ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر گفت: دو شکست مقابل بریتانیا و آمریکا در آغاز مسابقات قهرمانی جهان باعث ناامیدی ما نشد و از آنها به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای پیدا کردن نقاط ضعف استفاده کردیم.
ریکاردو ساپینتو گفت که آنها هفت، هشت ماه است پولی دریافت نکرده اند ولی با تمام وجود برای قهرمانی می جنگند.
مهاجم سال‌های دور پرسپولیس معتقد است این تیم با مهره‌های تاثیرگذار خود می‌تواند با دبل قهرمانی، تاریخ‌ساز شود.
پاری‌سن‌ژرمن در سه هفته مانده به پایان لیگ یک فرانسه با شش امتیاز بیشتر از لانس رده دومی، در صدر جدول ایستاده است. آنها می‌توانند امشب دوباره قهرمان شوند.
پرسپولیس هشتمین قهرمانی لیگش را روز گذشته جشن گرفت. آنها می‌توانستند سال گذشته هم به این جام برسند اما؟
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
سرمربی استقلال معتقد است که تیمش در همه زمینه ها از پرسپولیس بهتر بوده و آنها هنوز شانس قهرمانی دارند.
اصفهانی‌ها کاملا بی‌تاب قهرمانی در دوره بیست و دوم لیگ هستند و این موضوع را می‌توان حتی در رفتار احساسی و غیرحرفه‌ای امدادگران و دیگر اعضای آنها هم دید.
اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ و منچسترسیتی، معتقد است که دفاع خوب شاگردان پپ گواردیولا می‌تواند آنها را قهرمان لیگ قهرمانان کند.
خویچا کواراتسخلیا، ستاره جدید ناپولی، یاد و خاطره دیه‌گو مارادونا را در این تیم زنده کرده و به مهره کلیدی آنها برای رسیدن به قهرمانی تبدیل شده است.
این می‌تواند سریع‌ترین بازپس‌گیری عنوان قهرمانی در تاریخ پرسپولیس باشد؛ آنها دیگر تحمل ۹ سال دوری از جام را ندارند...
مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به روند این تیم طی نیم فصل اول، مدعی است آنها قادر به انجام ماموریت خود برای دستیابی به قهرمانی خواهند بود.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
بعد از قهرمانی در جام جهانی دیگر چه چیزی می‌تواند آرژانتینی‌ها را قهرمان کند؟
ستاره آرژانتینی و خانواده‌اش بعد از قهرمانی در جام جهانی با دردسر جالبی مواجه شده‌اند که زندگی روزمره آنها را تحت‌الشعاع قرار داده است.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
ستاره‌هایی که امروز می‌توانند به اسطوره مردم کشورشان تبدیل شوند، قهرمان‌هایی ابدی در زندگی شخصی خود دارند.
دارنده دو مدال نقره و برنز جهان گفت که بعد از شکست تیم ملی فوتبال مقابل آمریکا در جام‌ جهانی قطر، کشتی می‌توانست این تیم را در خانه خودش شکست دهد اما قهرمانی را تقدیم آنها کردیم.
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: مونته نگرو و شیلی دو کشوری هستند که فکر کنم بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان با آنها بجنگیم.
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: مونته نگرو و شیلی دو کشوری هستند که فکر کنم بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان با آنها بجنگیم.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.
در ابتدای فیلم می‌بینیم که رحیم به دیدار حسین در محل کارش که یک بنای تاریخی در کنار صخره‌ای بزرگ است، می‌رود. این بنا با داربست پوشانده شده (که چیزی شبیه به استعاره در این فیلم نبوغ‌آمیز است)؛ پوششی که مجموعه‌ای از نردبان‌ها و پله‌هایی‌‌ست که هم رازهای مرگ و زندگی را می‌پوشانند و هم به آن‌ها دسترسی می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ