ستاره‌هایی که امروز می‌توانند به اسطوره مردم کشورشان تبدیل شوند، قهرمان‌هایی ابدی در زندگی شخصی خود دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال کره‌جنوبی درحالی برای کسب جام بیست‌ودوم تلاش می‌کند که آخرین قهرمانی این تیم به سال 2003 برمی‌گردد.
با اعلام فدراسیون دو و میدانی ترکیب تیم ملی دو و میدانی جهت شرکت در بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی قاره کهن و همچنین پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
در نیم فصل لیگ بیست‌ودوم گفته می‌شد قرارداد آل‌کثیر برای یکسال و نیم تمدید شده است اما حالا بعداز نیم فصل دوباره پرسپولیس مشغول مذاکرات طولانی با عیسی است!
پاکدامن پس از بیست‌ودو سال توانست ایران را صاحب مدال طلای انفرادی آسیا کند و برای اولین بار بالاتر از شمشیربازان کره جنوبی قرار گرفت. آخرین نشان طلای ایران را پیمان فخری (مربی پاکدامن) سال ۲۰۰۱ به دست آورده بود.
قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز هزارو ۲۰۰ در تاریخ این رقابت‌ها همراه شد.
تصویری از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سه ساعت مانده به آغاز جدال حساس پرسپولیس و نساجی مازندران را می‌بینید که اکثر سکوها با پرچم‌های قرمز پوشیده شده است. پرسپولیس امروز در صورت کسب پیروزی در خانه نساجی قهرمان لیگ برتر بیست‌ودوم می‌شود. بازی از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد
لیگ برتر به ایستگاه پایانی خود رسید. رقابت تنگاتنگ دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی تا آخرین لحظه ادامه دارد و همین مساله لیگ بیست‌ودوم را جذاب کرده است.
با ۹ گلی پرسپولیس و سپاهان امروز به حریفان خود زدند، لیگ برتر بیست‌ودوم به قله حساسیت رسید و هفته پایانی تعیین‌کننده قهرمان و دیگر تیم سقوط‌کننده است.
لیگ بیست‌ودوم به حساس‌ترین پیچ‌های خود رسیده و حالا فقط 2هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده است.
در حالی که استقلال تقریبا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست رفته می بیند، و در چند بازی اخیر نیز آبی‌ها دچار افول شده اند، حجت کریمی مدام از جمله نگران نباشید استفاده می‌کند.
اگر قرار بود اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی باشد، اصلا نباید ملوان از سپاهان امتیاز می‌گرفت تا ابتکار عمل برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.
شاگردان مجتبی حسینی تعیین‌کننده‌ترین تیم در کورس قهرمانی خواهند بود.
مازیار زارع با دست بسته و کمترین بودجه در لیگ برتر بیست‌ودوم، تیمی پرانگیزه و جنگنده ساخت که باشگاه متمول و کهکشانی سپاهان با سرمربی چندمیلیون دلاری اش را مغلوب کرد.
به نظر می‌رسد لیگ بیست‌ودوم برای دروازه‌بان جوان استقلال به دلیل مصدومیت به پایان رسیده و او دیگر فرصتی برای حضور در ترکیب آبی‌پوشان را پیدا نخواهد کرد.
آخرین قسمت پادکست ورزش سه مربوط به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
در سومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره به مصاف یکی از نمایندگان قاره آسیا خواهد رفت.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
برنامه و داوران هفته نهم لیگ برتر بیست‌ودوم
سرخ‌پوشان پایتخت در مقابل ۲ مدعی قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم نتوانسته‌اند نتایج خوبی را کسب کنند.
پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف تراکتور می‌رود که از ۶ بازی قبل خود در لیگ بیست‌ودوم توانسته ۱۴ امتیاز کسب کند و به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.
لیگ برتر بیست‌ودوم شاهد پیروزی همه مدعیان قدرتمند به جز سپاهان بود. پرسپولیس در شبی که می‌دانست با توقف در مسجدسلیمان ۱۰نفره در صدر شریک پیدا می‌کند، با دبل لوکادیا کامبک زد. استقلال با سه گل خط آتش خود دوباره احیا شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ