اصفهانی‌ها کاملا بی‌تاب قهرمانی در دوره بیست و دوم لیگ هستند و این موضوع را می‌توان حتی در رفتار احساسی و غیرحرفه‌ای امدادگران و دیگر اعضای آنها هم دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از جست‌وجو و انتقال ۳ محیط‌بان منابع طبیعی در آتش‌سوزی گسترده جنگل و مراتع کوه نارک و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد.
‎توفان شن، امسال در شمال سیستان‌وبلوچستان غوغا کرده و فعالیت‌ امدادگران هلال‌احمر زیر شلاق بادهای ۱۲۰ روزه ادامه داد.
امدادگران روز دوشنبه حدود ۱۰۰۰ نفر را که در عمق ۳.۶ متری آب دریا در امتداد سواحل غربی میانمار، پس از توفان قدرتمند موکا گرفتار شده بودند، نجات دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:فداکاری امدادگران اعتماد به هلال احمر را افزایش داده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش کامل امدادگران در ۲۴ استان از جمله تهران و امدادرسانی به ۸۶۱ نفر در ۸ استان غربی و شمال‌غرب کشور در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
مدیرعامل ایران خودرو برای بررسی روند اجرایی و نتایج طرح امدادنوروزی از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو بازدید کرد.
معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به ناپایداری هوا و هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران در ۱۲ استان کشور خبر داد.
در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در استان‌های شمال شرقی، شمال غربی و غرب کشور، امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان فروردین تمامی گروه‌هایی که درجه ایثار دارند و رانندگان پایه یکی که انتخاب شدند در قالب این طرح بیمه خواهند شد.
گروهی از امدادگران ترک در حال امداد رسانی و آوار برداری از خرابه‌های بجا مانده از زلزله مهیب ترکیه، کیفی حاوی دو میلیون دلار پول نقد پیدا کردند.
وزیرخارجه ترکیه اعلام کرد که امدادگران از ۸۸ کشور در عملیات نجات پس از زلزله در ترکیه شرکت کردند.
رسانه های اسرائیلی در روزهای گذشته با تبلیغات گسترده خبر از ورود امدادگران خود به ترکیه دادند، خبری که با واکنش مردم ترکیه مواجه شد.
امدادگران ایرانی برای نجات کودک ترکیه‌ای از زیر آوار مشغول فعالیت هستند.
سرپرست تیم های اعزامی هلال احمر ایران به ترکیه گفت: امدادگران ایرانی ۳ محبوس شده زیر آوار ناشی از زلزله در ترکیه را نجات دادند.
سرپرست تیم های اعزامی هلال احمر ایران به ترکیه گفت: امدادگران ایرانی ۳ محبوس شده زیر آوار ناشی از زلزله در ترکیه را نجات دادند.
معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‎‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران در ۱۵ استان کشور خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه امدادگران هلال‌احمر به قیمت آرامش و حتی جان خود به مردم نیازمند و حادثه دیده خدمت می‌کنند، بر لزوم توجه ویژه به معیشت و خانواده آنان تاکید کرد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از انعقاد قرارداد با امدادگران دارای درجه ایثار خبر داد و گفت: مراحل استعلام و بررسی پرونده امدادگران در حال انجام است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از رفع مشکلات به وجود‎ آمده در بیمه درمان امدادگران با انعقاد تفاهم‌نامه جدید با بیمه تامین اجتماعی خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در ۹ استان کشور خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور از آماده باش نیروهای امدادی در ۵ استان کشور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: طبق توافقات انجام شده از تأمین اجتماعی درخواست شد با توجه به دغدغه‌ امدادگران از ابتدای مهرماه حق بیمه برای همه کسانی که درخواست داشتند برقرار شود.
خدمات پس از فروش گروه بهمن از 18 لغایت 29 شهریور ماه در طرح اربعین حسینی (ع)، خدمات امدادی به تمامی خودروهای تولیدی خود را در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی ارائه می دهد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از امدادرسانی به ۱۵۴۹ نفر در حوادث یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ