مقامات پایتخت اوکراین از وخامت اوضاع  در این شهر و عدم دسترسی ساکنان آن به برق و آب خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکا ۳۰۰ میلیون دلار کمک نظامی دیگر روانه اوکراین می‌کند.
دولت آمریکا در نظر دارد که تسلیحات جدید نظامی را به نام کمک به اوکراین در اختیار ارتش آن قرار دهد.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات جانی و تسلیحاتی نیروهای ارتش اوکراین در مناطق مختلف نبرد خبر داد.
براساس توافق ۴۱۰ میلیون دلاری که میان ریاض و کی‌یف منعقد شده، عربستان بدون دریافت پول ۳۰۰ میلیون دلار محموله نفتی دراختیار اوکراین قرار می‌دهد و ۱۱۰ میلیون دلار نیز برای مصارف بشردوستانه به این کشور می‌دهد.
رئیس جمهور بلاروس گفت که ولادیمیر زلنسکی باید به فکر چگونگی پایان دادن به جنگ و جلوگیری از تلفات ۳۰۰ هزار نفری اوکراینی ها باشد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان درگیری های شبانه روز گذشته، ارتش اوکراین تلفات زیادی را متحمل شده است.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود در خصوص عملیات نظامی ویژه کشورش در اوکراین اعلام کرد: ۳۰۰ نظامی اوکراینی در درگیری‌های امروز کشته و زخمی شدند.
نیروهای نظامی روسی موفق شدند که پرتابگر و رادار سامانه پدافند هوایی اس-۳۰۰ اوکراین را در دونتسک منهدم کنند.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در درگیری های شبانه روز گذشته، شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد.
منابع خبری کی یف ادعا کردند که در حمله موشکی امروز ارتش این کشور به منطقه «ماکییفکا» در «دونتسک»، ۴۰۰ نظامی روس کشته و ۳۰۰ تَن زخمی شدند!
به دنبال انتشار اخباری در خصوص سقوط یک موشک اس-۳۰۰ اوکراینی در خاک بلاروس، «الکساندر لوکاشنکو» دستور داد تا این موضوع پیگیری شود.
نماینده دائم رئیس جمهور روسیه در شبه‌جزیره کریمه گفت: تصمیم آتن برای ارسال سامانه پدافندی اس-۳۰۰ به اوکراین، منافع ملی یونان را به خطر می‌اندازد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مجمع وزارتی «سازمان امنیت و همکاری اروپا» در لهستان گفت: ۳۰۰ میلیارد دلار از منابع مالی بانک مرکزی روسیه باید در بازسازی اوکراین استفاده شود.
وزیر دفاع روسیه پیشنهاد استفاده از سیستم های تسلیحاتی پیشرفته را در عملیات ویژه در اوکراین مطرح و به آموزش ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره طی دو ماه اشاره کرد.
وزیر دفاع روسیه پیشنهاد استفاده از سیستم های تسلیحاتی پیشرفته را در عملیات ویژه در اوکراین مطرح و به آموزش ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره طی دو ماه اشاره کرد.
رئیس جمهور و نخست وزیر لهستان امروز در سخنانی اعلام کردند: موشک‌هایی که در خاک ورشو فرود آمدند، از سامانه اس-۳۰۰ قدیمی در اوکراین شلیک شدند؛ لذا نیازی به اعمال ماده ۴ پیمان ناتو نیست.
یک مقام امنیتی روسیه خبر داد که یک پهپاد این کشور توانسته سامانه دفاع موشکی اس-۳۰۰ اوکراین را در زاپوروژیا هدف قرار داده و منهدم کند.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۳۰۰ نظامی و مزدور خارجی در حملات چند ساعت گذشته نیروهای روسیه به مناطق مختلف در شرق اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۳۰۰ نظامی و مزدور خارجی در حملات چند ساعت گذشته نیروهای روسیه به مناطق مختلف در شرق اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از هدف قرار دادن مقر گارد ملی اوکراین با استفاده تسلیحات پیشرفته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰۰ نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و یک جنگنده این کشور نیز سرنگون شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای ارتش اوکراین متحمل خساراتی شدند و از برخی مناطق عقب‌نشینی کردند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بیش از ۳۰۰ موشک سامانه هیمارس ساخت آمریکا را در منطقه چرکاسی اوکراین منهدم کرده است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بیش از ۳۰۰ موشک سامانه هیمارس ساخت آمریکا را در منطقه چرکاسی اوکراین منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ