مقامات محلی استان دونتسک در شرق ا وکراین اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر شامگاه جمعه این شهر را گلوله‌باران کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش روسیه می‌گوید حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین به مناطق مختلف این کشور را دفع کرده است.
وزارت دفاع روسیه از ادامه حملات ارتش اوکراین دربرخی از مناطق خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از مقابله با حملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف نبرد خبر داد.
مقامات اوکراینی می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه با حملات موشکی و پهپادی گسترده، مناطق مرکزی این کشور را هدف قرار داده است.
مقامات اوکراینی می‌گویند ارتش روسیه حملات موشکی و پهپادی گسترده‌ای علیه مناطق مختلف این کشور آغاز کرده است.
مقامات محلی منطقه دونتسک اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته مناطق مسکونی این منطقه را موشک‌باران کردند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۷۰ نظامی ارتش اوکراین در مناطق مختلف کشته شده‌اند.
مقامات محلی منطقه دونتسک می‌گویند ارتش اوکراین بار دیگر مناطق مسکونی این منطقه را با حملات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار داده است.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی ارتش روسیه به زیرساخت‌های انرژی در شهرهای مختلف اوکراین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در برخی مناطق به صدا درآمده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش این کشور در شبانه‌روز گذشته هفت پهپاد ارتش اوکراین را در مناطق مختلف سرنگون کرده است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که مسکو موفق به نابودی ۲ پل شناور ارتش اوکراین در مناطق عملیاتی شده است.
تلاش نیروهای اوکراینی برای بازپس گیری برخی مناطق تحت کنترل ارتش روسیه، به علت قطعی اینترنت استارلینک ناکام مانده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در حملات ارتش این کشور به مواضع ارتش اوکراین در مناطق مختلف صدها نظامی کشته شدند.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
بنابر گزارش میدانی به نقل از الجزیره انگلیسی، امروز –یک‌شنبه- آخرین تحولات از تداوم پیشروی‌های سریع و غیرمنتظره نیرو‌های اوکراینی در شمال شرق حکایت دارد. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
رئیس جمهور اوکراین مدعی پیشروی ارتش این کشور در برخی از مناطق نبرد با روسیه شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد عملیات ارتش اوکراین در مناطق جنوبی این کشور شکست خورده و بیش از ۲۵۰ نظامی اوکراینی کشته و تجهیزات نظامی آنها هم نابود شدند.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که ارتش این کشور موفق شده بر سه شهرک در جنوب و شرق مسلط شود.
ولودیمیر زلنسکی» به طور دقیق نگفت که مناطق آزاد شده کجاست. او خبر داد که در جلسه روز یکشنبه «گزارش‌های خوبی» از فرماندهان نظامی و رئیس اطلاعات خود دریافت کرده است.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که ارتش این کشور موفق شده تا سه شهرک را در جنوب و شرق تصرف و آزادسازی کند.
با شدت گرفتن درگیری‌ها بین نیرو‌های نظامی اوکراین و روسیه در مناطق جنوبی، رئیس‌جمهور اوکراین در پیامی که در صفحه تلگرام منتشر کرد، برای نظامیان روسی خط و نشان کشید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: ارتش اوکراین به دستور رئیس‌جمهور این کشور حملاتی را در مناطق جنوبی انجام داده که با «اقدامات موثر» ارتش روسیه دفع و خسارات و تلفات زیادی بر ارتش اوکراین تحمیل شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای ارتش اوکراین متحمل خساراتی شدند و از برخی مناطق عقب‌نشینی کردند.
نهادهای امنیتی وزارت دفاع انگلیس گزارش دادند که ارتش روسیه با تجمیع نیروهای خود در مناطق جنوبی اوکراین، در حال تداک یک حمله بزرگ یا دفع یک ضدحمله است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ