مقامات محلی می گویند که نیروهای ارتش اوکراین در حملات اخیر به نیروگاه اتمی زاپروژیا قصد داشتند هیئت کارشناسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به گروگان بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
رسانه‌های روسی اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز منطقه دونتسک را با گلوله‌های خوشه‌ای بمباران کردند.
وزارت دفاع روسیه از حمله ناموفق شناورهای بدون سرنشین ارتش اوکراین به کشتی‌های روسی خبر داد.
بنا به اعلام منابع آگاه، آمریکا قصد دارد تا ماه سپتامبر تانک‌های جدیدی را در اختیار ارتش اوکراین قرار دهد.
مقامات محلی شبه‌جزیره کریمه اعلام کردند که ارتش اوکراین امروز با حملات پهپادی قصد داشته زیرساخت‌های این شبه‌جزیره را هدف قرار دهد.
افسر بازنشسته ارتش آمریکا می‌گوید افسران و نظامیان اوکراین به علت نداشتن آموزش کافی، قادر به بهره‌مندی از توانایی و قدرت بمب‌های خوشه‌ای نیستند.
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن با وجود آگاهی از خطرات زیانبار بمب‌های خوشه‌ای علیه غیرنظامیان، قصد دارد هزاران بمب خوشه‌ای را در اختیار اوکراین قرار دهد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی استونی اعلام کرد که اوکراین توان نفوذ به خطوط دفاعی روسیه را در ضد حملات اخیر خود نداشته است.
کمیسیون اروپا قصد دارد تا در حمایت از اوکراین و در بحبوحه ضدحملات این کشور علیه روسیه، پیشنهاد کمک ۵۵ میلیارد دلاری به کی‌یف را مطرح کند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ضد حملات ارتش اوکراین، این کشور متحمل خسارات انسانی و تجهیزاتی فراوان شد.
یک مقام ارتش اوکراین اعلام کرد این کشور هنوز بر بخش‌هایی از شهر باخموت مسلط است.
ارتش اوکراین اعلام کرد که این کشور طی شبانه روز گذشته هدف ۳۱ حمله مختلف روسیه قرار گرفته است.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو پهپاد انتحاری قصد داشت محل اقامت ریاست‌جمهوری این کشور را هدف قرار دهد.
مقامات جمهوری دونتسک اعلام کردند که نیروهای اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بار خاک این جمهوری را بمباران کردند.
مقامات محلی منطقه دونتسک اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته مناطق مسکونی این منطقه را موشک‌باران کردند.
وزارت دفاع روسیه می گوید اوکراین قصد دارد تا ادعای سرقت مواد رادیواکتیو از نیروگاه هسته ای چرونوبیل توسط ارتش روسیه را مطرح کند.
دولت جو بایدن در حال رایزنی با کنگره ایالات متحده آمریکا است تا یک بسته کمکی دیگر به ارزش ۱۰ میلیارد دلار را برای دولت اوکراین تصویب کند. همچنین دولت آمریکا قصد دارد هم‌زمان تحریم‌های بیشتری را علیه کرملین وضع کند.
در ادامه کمک‌های نظامی و مالی کشورهای مختلف به ارتش و دولت اوکراین، رسانه‌های ژاپن اعلام کردند که دولت این کشور قصد دارد تجهیزات مین‌یابی را در اختیار اوکراین قرار دهد.
رسانه‌های انگلیس اعلام کردند دولت این کشور قصد دارد در سال آینده یک بسته کمک نظامی جدید در اختیار ارتش اوکراین قرار دهد.
بنا به ادعای یک رسانه آمریکایی، نیروهای اوکراینی برنامه ترور یکی از فرماندهان ارشد ارتش روسیه را طرح ریزی کرده بودند.
آمریکا قصد دارد به زودی بسته جدید کمک امنیتی به اوکراین به ارزش ۲۷۵ میلیون دلار را اعلام کند که شامل مهمات برای سیستم‌های موشکی با دقت بالا و سایر تجهیزات نظامی است.
آمریکا قصد دارد به زودی بسته جدید کمک امنیتی به اوکراین به ارزش ۲۷۵ میلیون دلار را اعلام کند که سلاح های اصلی جنگی را شامل نمی شود.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و تداوم جنگ در اوکراین، واشنگتن قصد دارد ۳ میلیارد دلار تسلیحات نظامی دیگر برای ارتش اوکراین ارسال کند.
ستادکل ارتش اوکراین امروز مدعی شد که ارتش روسیه حمله شدیدی در ۳ جهت در منطقه دونتسک را آغاز کرده‌ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ