مقامات ارتش روسیه می گویند اوکراین به استفاده از مهمات سمی برای هدف قرار دادن روس ها روی آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده روسیه در سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی اعلام کرد که این نهاد درباره بکارگیری تسلیحات شیمیایی از سوی اوکراین در جنگ بی‌تفاوت است.
وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه انبارهای مهمات ارتش اوکراین که حاوی مهمات ارسالی غرب بود را با سلاح های دقیق هدف قرار داد.
سناتورهای آمریکایی می گویند قطعنامه ای برای در نظر گرفتن استفاده روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به عنوان حمله به ناتو ارائه می شود.
سربازان آمریکایی طی جنگ ویتنام از ام72 لاو برای نفوذ و تخریب سنگرهای دشمن استفاده می کردند. اما عملکرد نه چندان موثر در برابر تانک های ارتش ویتنام شمالی و برخی نواقص موجب شد تا بهبود عملکرد و طراحی این سلاح در دستور کار قرار بگیرد.
بنا به اعلام کاخ سفید، در دیدار روسای جمهور آمریکا و اوکراین، موضوعات مهمی از جمله حمایت از کی یف در ابعاد نظامی و اقتصادی مطرح شد.
رئیس جمهور اوکراین گفت که این کشور به سلاح های جدید غرب در سریع ترین زمان ممکن نیاز دارد.
ریاست جمهوری اوکراین، ارسال محموله های جدید تسلیحاتی از لیتوانی به این کشور را تائید کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید کشورهای غربی تا به امروز به نام کمک به اوکراین، میلیاردها دلار سلاح به این کشور ارسال کرده اند.
سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به ارسال سامانه موشکی پاتریوت به اوکراین، گفت که نیروهای ارتش روسیه سلاح های غربی را به صورت سازمان یافته در اوکراین منهدم می کنند.
وزیر دفاع روسیه پیشنهاد استفاده از سیستم های تسلیحاتی پیشرفته را در عملیات ویژه در اوکراین مطرح و به آموزش ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره طی دو ماه اشاره کرد.
مقامات آمریکا می‌گویند تداوم جنگ اوکراین و ارسال مداوم سلاحهای آمریکایی به اوکراین، موجب کاهش ذخایر انبارهای این کشور می‌شود و واشنگتن نمی‌تواند طبق برنامه تایوان را در برابر چین مسلح کند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
سفیر روسیه در لندن تاکید کرد که این کشور از سلاح های هسته ای تاکتیکی در اوکراین استفاده نخواهد کرد.
آمریکا قصد دارد به زودی بسته جدید کمک امنیتی به اوکراین به ارزش ۲۷۵ میلیون دلار را اعلام کند که سلاح های اصلی جنگی را شامل نمی شود.
روسیه به همراه شماری دیگر از کشورها فعالسازی ماده ۶ کنوانسیون سلاح های بیولوژیک به دلیل فعالیت های آمریکا را خواستار شدند.
شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های صهیونیست از عدم قصد تل آویو برای فروش سلاح به اوکراین خبر داد.
یک کارشناس مسائل ژئوپلیتیک تصریح کرد: توانایی های نظامی روسیه، این کشور را قادر می سازد تا اوکراین را بدون نیاز به استفاده از سلاح هسته ای به سر میز مذاکره بکشاند.
رئیس جمهور ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با همتای صربستانی خود تصریح کرد: کشورهای غربی سلاح های ضایعاتی‌شان را به اوکراین می فرستند.
روسیه اعلام کرد: مستنداتی در دست دارد که نشان می دهد آمریکا و اوکراین کنوانسیون ممنوعیت سلاح های زیستی را زیر پا گذاشته اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به رغم اقدامات اوکراین، این کشور سلاح های سنگین در نزدیکی نیروگاه زاپروژیا مستقر نمی کند.
معاون وزیر خارجه روسیه فرافکنی های کشورهای غربی از جمله اوکراین و آمریکا در خصوص بکارگیری سلاح اتمی در نبرد مسکو و کی یف را رد کرد.
نماینده روسیه در سازمان های بین الملل مستقر در ژنو گفت: بدلیل ارسال سلاح های غربی، اوکراین بدنبال ادامه جنگ تا باقی ماندن آخرین اوکراینی است.
وزارت دفاع روسیه از انهدام سلاح و مهمات خارجی ارسالی از طریق لهستان به اوکراین با استفاده از موشک های دوربرد خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ