لیونل مسی از ساعت 15.30 و در ترکیب ثابت پی اس جی برابر اوسر به میدان رفته و ترس از مصدومیت او همه آرژانتین را فرا گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچستریونایتد نگران است که فشار تست پزشکی ناتینگام فارست باعث مصدومیت دوباره دین هندرسون شود.
بازیکن اسبق استقلال برخلاف خیلی.ها امیدوارانه در مورد این تیم حرف می‌زند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید جردن هندرسون بعد از انتقال به الاتفاق عربستان نگران خط خوردنش از تیم ملی به دلیل این انتقال بوده است.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد از این پس ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها فقط با کد ملی و شماره صندلی خواهد بود.
کیلیان امباپه باید قبل از سفر پی اس جی به ژاپن پاسخ نهایی خود را بدهد و اگر تمدید نکند، تیم را در این تور همراهی نخواهد کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هواداران استقلال حق دارند به عملکرد مدیریت اعتراض کنند گفت: آنها نباید انتظار حمایت داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به حاشیه های امروز جلسه هیات مدیره و مخفی شدن خودش زیر کت بطور خوابیدا در صندلی عقب اتومبیل گفت: نمی دانم از کجا خبرنگاران پیدایم کردند!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به حاشیه های امروز جلسه هیات مدیره و مخفی شدن خودش زیر کت بطور خوابیدا در صندلی عقب اتومبیل گفت: نمی دانم از کجا خبرنگاران پیدایم کردند!
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اگر فدراسیون کشتی تا فردا (یکشنبه) با افتراها و تهمت‌های نابجا علیه من برخورد نکند، از سمت‌هایم در کشتی استعفا خواهم کرد.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
قبل از شروع بازی رئال و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (1-1)، بسیاری روی برد حتی قاطع سیتی حساب کرده بودند ولی گواردیولا در پایان بازی گفت که هرگز فکر نمی کرد پیروزی پرگلی کسب کنند.
اجازه ندهید که با منع انتشار گزارش‌های معتبر درباره تورم، اشتغال، تولید، هزینه و درآمد و جمعیت و... گزارش‌ها و اخبار غیرواقعی جایگزین آمار معتبر شود. بیش از آنکه مردم گمراه شوند، مدیران کشور دچار انحراف تحلیلی خواهند شد. امید است که خیلی سریع دستور داده شود که گزارش‌های اصلی تورم و سایر امور مطابق قاعده قبلی منتشر شود. لطفا خود و جامعه را از نعمت آمار صحیح و به موقع محروم نکنید.
آذر منصوری نوشت: اولین الزام (برای مشارکت مردم در انتخابات) تغییر جدی رویه و رویکرد شورای نگهبان نسبت به انتخابات گذشته است. در واقع اگر در بخواهد بر همان پاشنه بچرخد، به هیچ روی نمی‌توان امیدوار بود نهاد نیمه جان جمهوریت که به نفس نفس افتاده، جانی دوباره بگیرد.
هافبک نفت می‌گوید اگر در ادامه بازیها به میدان نرود هم یک مشوق برای تیمش خواهد بود و این روحیه در همه تیم وجود دارد
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در صورت عدم تغییر رفتار آمریکا در موضوع اوکراین، بازگشت به پیمان «استارت نو» امکان پذیر نخواهد بود.
کمال کامیابی‌نیا می‌گوید در پرسپولیس باید با تمام وجود برای قهرمانی تمرین و تلاش کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال برابر ملوان یک بازی زیبا و خوب از خود ارائه داد، گفت: امیدوارم ترکیب استقلال برای دیدار با مس دیگر تغییر نکند.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، از شرایطش در این باشگاه به شدت نگران است.
محمد رضا درگاهی معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت :تا سازمان ملی استاندارد تاییدیه ندهد شماره گذاری خودرو اتفاق نمی‌افتد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خوبی در استقلال نیمکت نشین شده اند گفت: ساپینتو بدسلیقگی نکند و از بهترین‌ها استفاده کند.
کریس رونالدو از اینکه در دیدار مقابل تاتنهام به میدان نرفت به اندازه‌ای ناراحت شد که پیش از پایان بازی راهی رختکن شد.
ریچارلیسون، ستاره برزیلی تاتنهام، در بازی امشب این تیم مقابل اورتون مصدوم شد و احتمال دارد جام جهانی را از دست بدهد.
براتی: خدا نکند فوتبال ما دست کمیته انتقالی بیفتد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ