کیلیان امباپه باید قبل از سفر پی اس جی به ژاپن پاسخ نهایی خود را بدهد و اگر تمدید نکند، تیم را در این تور همراهی نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پاری‌سن‎ژرمن کیلیان امباپه را تهدید کرده اگر قراردادش را تمدید نکند در فصل جدید حتی یک دقیقه هم بازی نخواهد کرد.
مدیران پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، هشدار داده‌اند که اگر تا پایان جولای قراردادش را تمدید نکند، او را می‌فروشند.
هری کین، ستاره تاتنهام، مدیران این باشگاه را تهدید کرده که اگر با انتقالش به بایرن مونیخ موافقت نکنند، سال آینده رایگان جدا خواهد شد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اگر فدراسیون کشتی تا فردا (یکشنبه) با افتراها و تهمت‌های نابجا علیه من برخورد نکند، از سمت‌هایم در کشتی استعفا خواهم کرد.
تردید نکنید اگر موضوع آب استان به طور کامل حل نشود ما شاهد یک فاجعه در حوزه مهاجرت ها از استان به سایر نقاط کشور خواهیم بود و قطعا این وضعیت در حاشیه شهرهای بزرگ فاجعه ای دیگر را رقم می زند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دشمنان، با حذف بهشتی جنایت بزرگی مرتکب شدند و خیانت بزرگی به ملت ایران کردند، ولی در این واقعیت نمی‌توان تردید کرد که آن‌ها تشخیص درستی از او داشتند و می‌دانستند که اگر او را حذف نکنند نظام جمهوری اسلامی به اهداف خود می‌رسد و مردم ایران همواره با عشق و علاقه قلبی از این نظام حمایت خواهند کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سران باشگاه را هم دریافت نکند باز از شرایط راضی است.
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای برای وزیر خارجه این کشور، وی را تهدید کرد اگر به احضاریه کنگره پیرامون تحقیقات درباره خروج از افغانستان عمل نکند، ممکن است بازداشت شود.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تهدید کرد که اگر هواداران این تیم در بازی برگشت برابر میلان از تیم‌شان حمایت نکنند از این تیم جدا شود.
سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: اگر سازمان لیگ به تعهدات مالی خودش بابت تبلیغات محیطی عمل نکند و به نساجی پرداختی نداشته باشد، اجازه حضور تبلیغات محیطی را نخواهم داد.
تحقیقات اولیه پرونده باید توسط ضابطان قضایی انجام شود، حال اینکه اگر مقام قضایی ضابط را در هنگام تشکیل پرونده قضایی به درستی هدایت نکند، مسیر رسیدگی به پرونده قضایی تشکیل شده تا فرایند رسیدگی در دادگاه تجدید نظر در مسیر صحیح خود پیش نخواهد رفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی گفتیم باید بیانیه‌ای صادر شود و اگر کسی هم ورود نکند من مرتضی محمودوند به عنوان خدمتگزار مردم قطعا در مقابل چین موضوع تایوان را مطرح میکنم که به حق هم است.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
اتحادیه اروپا تهدید کرده است که اگر توئیتر از قوانین پیروی نکند، این شبکه اجتماعی را در سراسر اتحادیه ممنوع خواهد کرد.
زن شاکی گفت: در آن لحظات شروع به التماس کردم و از او خواستم همه اموالم را بردارد، اما مرا رها کند، ولی وی اعتنایی به حرف‌هایم نکرد. لحظاتی بعد ماشین به محلی خلوت در نزدیکی جنگل‌های اطراف میناب رسید و مرد راننده درحالی‌که مرا تهدید به قتل می‌کرد، مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت که اگر شکایت کنم، هرطوری شده پیدایم می‌کند و جانم را می‌گیرد.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز در حالی به پایان مرحله نخست رسیده که دو تیم از مجموع تیم‌های شرکت‌کننده با خطر حذف مواجه شده‌اند؛ اگر تا زمان مقرر نسبت به پرداخت ورودیه اقدام نکنند.
فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز در حالی به پایان مرحله نخست رسیده که دو تیم از مجموع تیم‌های شرکت‌کننده با خطر حذف مواجه شده‌اند؛ اگر تا زمان مقرر نسبت به پرداخت ورودیه اقدام نکنند.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با لایپزیش، ضمن تمجید از فدریکو والورده، به شوخی گفت که او باید حداقل 10 گل در فصل جاری بزند و درغیر این صورت، مربیگری را کنار خواهد گذاشت.
افراد مسلح با ورود به بانک «لبنان والمهجر» بیروت، چند کارمند آن را گروگان گرفته‌اند و تهدید کرده‌اند اگر پول خود را دریافت نکنند، خود و کارمندان بانک را به آتش خواهند کشید.
اگر هم طارمی پای برگه قرارداد جدید با پورتو را امضا بزند، احتمالاً به شرط فروش خواهد بود تا سودی هم نصیب باشگاه پرتغالی شود. اگر هم طارمی قرارداد خود را تمدید نکند، در نقل و انتقالات زمستان امسال یا تابستان سال بعد می‌تواند جدا شود و البته باشگاه جدید مبلغی را برای دریافت رضایتنامه به پورتو بدهد.
تحلیلگران معتقدند بهترین نتیجه ممکن است یک صلح سرد سخت باشد که در آن هیچ یک از طرفین تشدید تنش را انتخاب نکنند. با این وجود، حتی اگر این توازن حاصل شود در برابر بی‌اعتمادی پایدار و تحریکات احتمالی که با اقدامات طرفین ثالثی مانند اسرائیل آسیب‌پذیر خواهد بود.
تحلیلگران معتقدند بهترین نتیجه ممکن است یک صلح سرد سخت باشد که در آن هیچ یک از طرفین تشدید تنش را انتخاب نکنند. با این وجود، حتی اگر این توازن حاصل شود در برابر بی‌اعتمادی پایدار و تحریکات احتمالی که با اقدامات طرفین ثالثی مانند اسرائیل آسیب‌پذیر خواهد بود.
فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، تهدید شده که اگر شرایط جدید این باشگاه را قبول نکند، از او شکایت خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ