کارشناس فوتبال با بیان اینکه هواداران استقلال حق دارند به عملکرد مدیریت اعتراض کنند گفت: آنها نباید انتظار حمایت داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن روشن پیشنهاد استقلالی شدن به بیرانوند را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: مطمئن بودم علیرضا بیرانوند به استقلال نمی‌آید.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
باشگاه استقلال از به خدمت گرفتن دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس منصرف شد.
استقلال: از جذب بیرانوند منصرف شدیم!
قائم مقام باشگاه استقلال با بیان اینکه فشار زیادی روی علیرضا بیرانوند برای استقلالی نشدن وجود دارد، از مذاکره با یک دروازه بان اسپانیایی و تمام شدن کار انتقال محبی به روسیه خبر داد.
گلر تیم پرسپولیس با این انتقال یک بار دیگر انتقال مهدی هاشمی‌نسب را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. اختر در خصوص این انتقال اینطور می‌گوید: «بیرانوند از اول استقلالی بود و قبل از اینکه به پرسپولیس برود با استقلال مذاکره کرد و حالا هم به جایی برمی‌گردد که علاقه اولش بود. به نظرم بیرو بهترین گلر آسیا است و قطعاً حضور او می‌تواند به استقلال کمک زیادی بکند.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد سرپرست مدیرعاملی این باشگاه مسؤول مذاکره مستقیم با بیرانوند است.
گلر تیم ملی به این سوال، در برنامه فرمول یک پاسخ داده است. ‌ ‌
بازیکن تیم استقلال متن جالبی را به خاطر حضور ستاره پرسپولیس در جمع آبی پوشان منتشر کرد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با پیشنهادی از سوی استقلال روبه‌رو شده که یک هوادار متمول آبی‌ها حاضر شده بخشی از دستمزد بیرانوند را بپردازد.
سرپرست باشگاه استقلال تهران مذاکره با علیرضا بیرانوند را تایید کرد.
واکنش یحیی به استقلالی شدن بیرانوند
بیرانوند تا ظهر امروز استقلالی می‌شود!
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، ۳برابر دستمزد پرسپولیس / یافته خبرنگار تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! / دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی
مهدی قایدی می گوید که مردم، تا حدی کری های فوتبالی را می پذیرند ولی فراتر از آن، توهین محسوب می شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: شکست استقلال زمانی شروع شد که علیرضا بیرانوند را مقابل هواداران استقلال قرار دادند.
استقلال می توانست به گل نخست دربی دست یابد ولی درخشش بیرانوند روی شوت مطهری، مانع از این امر شد.
سرمربی استقلال گفت که حرکت بیرانوند در پایان دربی قبل را فراموش نمی کند و از تماشاگران استقلالی نیز خواست آن را از یاد نبرند.
علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی با هوادار، دقایقی با گلزن تیم حریف صحبت کرد.
بابک مرادی در نیمه دوم موفق شد با اولین لمس توپ خود، اختلاف را با پرسپولیس به حداقل برساند.
هواداران استقلال ببخشید. ولی واقعا فوتبال با همین چیزها قشنگ است. من هیچ بی‌احترامی‌ به استقلال عزیز و هوادارانش ندارم و می‌دانم که آن‌ها هم من را دوست دارند
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: سایه علیرضا بیرانوند هم از گلر دوم پرسپولیس برای این دربی حساس بازدهی بهتری دارد و باعث تاسف است مدعی قهرمانی ذخیره دروازه‌بان خوبی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ