مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اگر فدراسیون کشتی تا فردا (یکشنبه) با افتراها و تهمت‌های نابجا علیه من برخورد نکند، از سمت‌هایم در کشتی استعفا خواهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در لیگ بیست و سوم بازیکنانی وجود دارند که بعد از دوره‌ای افول نوعی انتظار را جهت بازگشتشان ساخته‌اند.
در خبری عجیب، فدراسیون فوتبال ابطال شکایت باشگاه تراکتور از کاوه رضایی را اعلام کرد اما ماجرا تنها به این خبر ختم نمی‌شود.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بازیکنان آرای خود را درخصوص پرونده‌های مطروحه صادر کرد.
مهاجم فصل گذشته تراکتور پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه فصل امضا کرد.
مهاجم پیشین تیم های استقلال و تراکتور با باشگاه سپاهان قرارداد سه ساله امضا کرد.
کاوه رضایی با عقد قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست.
رئیس فدراسیون اعلام کرد که تمامی باشگاه ها باید به بحث فیرپلی مالی احترام بگذارند و موضوعاتی مانند کمک هوادار متمول، با قوانین مغایرت دارد.
فدراسیون فوتبال نیوزیلند نسبت به نیمه کاره گذاشتن دیدار مقابل قطر واکنش نشان داد.
مهاجم پیشین تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز از این دو تیم و همچنین فدراسیون فوتبال به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد.
کاوه، دادگاه استیناف را هم به تراکتور باخت
سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک گفت: کسب سهمیه جام جهانی، کار بزرگ و خاصی است که در هر ورزشی اتفاق نمی‌افتد ولی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باید به پوست اندازی هم فکر کنند.
فدراسیون فوتبال از صدور حکم نهایی کاوه رضایی در کمیته تعیین وضعیت خبر داد.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در نظر دارد رای پرونده کاوه رضایی را خیلی زود اعلام کند.
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحات مهمی در خصوص پرونده کاوه رضایی اعلام کرد.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌ آفرین شده است را می‌دهد.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌آفرین شده است را می‌دهد.
نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید این باشگاه در نقل و انتقالات فعالیت زیادی خواهد داشت.
امیر عزیزی پور در انتخابات دو هفته قبل تایید صلاحیت نشده بود و اعضای مجمع هم در اعتراض به این موضوع انتخابات را نیمه کاره ترک کردند تا انتخابات امروز مجددا برگزار شود.
زمین گلف کاخ مروارید که فدراسیون گلف ایران معتقد است به رونق این ورزش در استان البرز کمک بزرگی می کند برای کاشت کلم و کاهو در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.
احضار کاوه و درستکار به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای بررسی علل محرومیت سجاد غلامی از رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان، روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که به خاطر نیمه کاره ماندن کارهایش در این باشگاه به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود نکرده است.
مدیرعامل پرسپوليس با حضور در محل انتخابات فدراسیون فوتبال، درباره انتقال کاوه رضایی نیز صحبت کرد.
باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ