آنتونیو رودیگر آلمان را یکی از مدعیان قهرمانی جهان می داند ولی گفت که در بهترین فرم نیستند و کسب این جام بیشتر به یک شگفتی شبیه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم زنان آلمان با تساوی برابر کره جنوبی شانس حضور در یک هشتم نهایی جام جهانی را از دست داد.
برزیل و اسپانیا دو تیم از جمع غول‌های بسکتبال دنیا در رده ملی هستند و بازی با آنها برای ملی‌پوشان ایران جنبه کسب تجربه دارد و شانسی برای برتری مقابل آنها نیست.
اسطوره تاریخی فوتبال برزیل معتقد است تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام جهانی از شانس برابری برای رسیدن به عنوان قهرمانی برخوردارند.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
سرمربی سابق تراکتور می‌گوید کرواسی شانس پیروزی مقابل برزیل را دارد.
پرتغال باتوجه به مسیر ساده‌تر نسبت به سایر تیم‌ها، از شانس خوبی برای صعود به مراحل نهایی برخوردار است.
مراد یاکین، سرمربی سوئیس، بعد از شکست مقابل برزیل می‌گوید تیمش از هم‌اکنون به فکر بازی سرنوشت‌ساز خود مقابل صربستان در روز آخر مرحله گروهی است.
ستاره دنیای تنیس، رافائل نادال که علاقه بسیاری هم به فوتبال دارد برزیل را شانس اول قهرمانی عنوان کرد.
مائورو سیلوا، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که برزیل مدعی اول قهرمانی جام جهانی است و آرژانتین علی رغم شکست برابر عربستان، از گروهش صعود خواهد کرد.
تیاگو سیلوا، ستاره باتجربه تیم ملی برزیل، مدعی شد آنها از شانس بالایی برای قهرمانی در جام جهانی برخوردار هستند.
لوییز فیلیپه اسکولاری که برزیل را در قهرمانی‌اش در جام جهانی ۲۰۰۲ رهبری کرد، در مصاحبه با وب‌سایت فیفا پلاس از "نیمار باشکوه" تمجید کرد، از برزیل برای کسب مجدد قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حمایت کرد و تیم ملی پرتغال را به دلیل حضور کریستیانو رونالدو در آن یک مدعی در جام جهانی ۲۰۲۲ دانست.
لیونل مسی بر خلاف بسیاری از کارشناسان، تیم ملی آرژانتین را مدعی قهرمانی جام جهانی نمی داند و گفت که فرانسه و برزیل بیشترین شانس را دارند.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
پله، اسطوره فوتبال برزیل، می‌گوید برای سلسائو شانس زیادی برای قهرمانی در قطر قائل است.
درحالیکه صربستان اولین بازی خود در جام جهانی را مقابل یکی از مدعیان اصلی برگزار خواهد کرد اما صرب‌ها نگران نرسیدن مهاجمان اصلی خود به این بازی حساس هستند.
رونالدو، اسطوره برزیلی اینتر، مدعی شد این تیم شانس زیادی برای قهرمانی در سری آ در فصل جاری ندارد.
آلمیدا:شخصا دوست دارم شانس مبارزه با علی اکبری را داشته باشم.
تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، بابت برتری شب گذشته تیمش مقابل میلان ابراز خوشحالی کرده است.
کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است شانس دو کشور بزرگ آمریکای جنوبی برای قهرمانی در قطر بسیار زیاد است.
مهدی جلوه، مدافع تیم ملی والیبال ایران می‌گوید شانس برزیل و کشورمان در مسابقه امشب برابر است و هیچ تیمی از قبل برنده نیست.
فدراسیون جهانی والیبال با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود به مصاف ایران و برزیل در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان اشاره کرد.
باشگاه پرسپولیس در مذاکره با باشگاه برزیلی به دنبال توافق برای نهایی کردن قرارداد با «آلف مانگا» است، اما به نظر می‌رسد که آمدن مهاجم برزیلی به این تیم منتفی شده و مذاکرات به بن بست رسیده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید فرانسه شانس اول قهرمانی در جام جهانی قطر است و برزیل بعد از فرانسوی‌ها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ