آلمیدا:شخصا دوست دارم شانس مبارزه با علی اکبری را داشته باشم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرموش‌ها موجوداتی فوق‌العاده بازیگوش هستند؛ آن‌ها به بازی و تعقیب‌وگریز علاقه‌ی فراوان دارند و وقتی غلغلک داده می‌شوند ازشدت خوشحالی به‌هوا می‌پرند. پژوهشی جدید، نشان می‌دهد که مرکز این بازیگوشی جایی در سلول‌های ناحیه‌ی خاصی از مغز خرموش‌ها نهفته است.
احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک آسیا با انتقاد از وضعیت فعلی دوومیدانی در کشور گفت: این روزها بدون مربی تمرین می کنم؛ آیا ورزشکار دیگر المپیکی هم هست که این طور باشد؟
با توجه به ابراز علاقه‌ی جواد نکونام برای بخدمت گیری محمد نادری به نظر می‌رسد، سرمربی جدید تیم استقلال نیازی نمی‌بیند که ابوالفضل جلالی را راضی به بازگشت کند.
کریس لو، بیولوژیست دریایی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و یکی از نویسندگان اصلی مقاله تحقیقاتی‌ایی که روز دوم ژوئن منتشر شد، در این باره گفته: «فکر می‌کنم که در نهایت می‌توان به این افسانه پایان داد که اگر زمانی در نزدیکی یک کوسه سفید در حال شنا باشید، کوسه به شما حمله‌ور خواهد شد.»
در شرایطی که اخباری درخصوص علاقه هواداران پرسپولیس به عبدالرزاق حمدالله منتشر شده بود، او در الاتحاد می‌ماند.
لیورپول برخلاف شایعات منتشر شده در چند روز اخیر تصمیم ندارد برای جذب فرانک کسیه، هافبک بارسا، اقدام کند.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد وی علاقمند نیست که دبیر کل بعدی ناتو باشد.
عبادی پور این روزها فارغ از والیبال به وقت گذراندن با خانواده اش مشغول است.
شب‌ها شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از پوشیدن لباس خواب مورد علاقه‌ی خود و بالاخره رفتن به رختخواب نباشد. اما بعضی لباس خواب‌ها بیش از اندازه گرم اند و ممکن است خواب تان را مختل کنند. ما وقتی دمای بدن مان اندکی پایین است، خواب بهتری داریم؛ و اگر تمایلی به برهنه خوابیدن ندارید، یک لباس خواب نازک به تن کنید که از یک جنس طبیعی و قابل تنفس مثل لینن یا نخ باشد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، با اعلام اولین فهرست پس از جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.
در برگه‌های تاریخ افغانستان، زنان همیشه مورد خشونت‌های روانی و جسمی قرار گرفته و هدف‌های خاص حکومت‌ها بوده‌اند، اما با این حال آنان علاقه‌ی شدیدی به درس و تحصیل داشته‌اند. در عصر امروز نیز زنان افغانستان از تحصیل باز‌مانده‌اند و با تلاش‌های فراوان، چون آموزش غیر حضوری (آنلاین) کوشش دارند تا چیزی برای روشنایی فردا بیاموزند.
ضرغامی در توئیتی نوشت: در مورد جذب قشر خاکستری باید بگویم که من خودم جزو قشر خاکستری هستم و به آن افتخار می‌کنم و با کسانی که خودشان را قبّه‌ی نور دانسته و دیگران را رنگ‌بندی می‌کنند، مرزبندی دارم. ملت از این رنگ‌بندی‌ها خیری ندیده است!. ‏در مورد انتخابات بدانید که اجمالاً ریاست جمهوری در ایران دو دوره‌ای است؛ در سال ۱۴۰۸ من هفتاد سال دارم و مناسب این مسؤولیت نیستم. نه شورای نگهبان صلاحیت من را احراز می‌کند و نه دیگر علاقه‌ای به قضاوت آنان در مورد خودم دارم. ‏
ستاره کره ای تاتنهام اعلام کرد که علاقه ای به صحبت درباره شانس قهرمانی رقیب دیرینه و همشهری خود ندارد.
مهاجم لیورپول بازیکنی است که واضح ترین موقعیت ها را در لیگ برتر از دست داده است اما حمایت کلوپ را پشت سر خود دارد.
مدافع چپ تیم ملی فوتبال از امروز کار خود را با سایر ملی‌پوشان از سر گرفت.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
سه مدافع مورد علاقه کی‌ر‌وش امروز خود را به کادر فنی معرفی کردند و تمرینات ریکاوری را انجام دادند.
سلاح ورزی گفت: دولت نشان داده است که علاقه‌مندی‌های جدی برای اصلاح ساختار اقتصاد کلان دارد؛ اما طبیعتاً انجام این جراحی برای بدنه جامعه بسیار دردناک خواهد بود. توجه و تأکید بنگاه‌های اقتصادی به مسئولیت اجتماعی ممکن است در نقش یک مُسکن، عبور از این شرایط دشوار را تسهیل کند
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز با انتشار پیامی تصریح کرد: مردم صلح می‌ خواهند نه جنگ، اما ناتو علاقه‌ای به صلح ندارد.
به نظر می‌رسد که اتفاقاتی که در رئال مادرید برای گرت بیل، ستاره ولزی، رخ داد در لس آنجلس اف سی هم در حال تکرار است.
سرمربی سابق سایپا می‌گوید شرط مالی برای این باشگاه برای ادامه همکاری نداشته است.
ورزش موثر برای کاهش وزن کدام است؟
یحیی علاقه‌ای به خرید کریم انصاری‌فرد ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ