درحالیکه صربستان اولین بازی خود در جام جهانی را مقابل یکی از مدعیان اصلی برگزار خواهد کرد اما صرب‌ها نگران نرسیدن مهاجمان اصلی خود به این بازی حساس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان جوان شمس آذر قزوین با دو گلی که دریافت کرد در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر ساعات تلخی را پشت سر گذاشت.
شمس آذر که در هفته ابتدایی شانس بزرگی برای کسب سه امتیاز ارزشمند و بیرون از خانه را از دست داده، اکنون امیدوار است برابر تیم هوادار در دیدار خانگی‌اش، به اولین برد دست یابد.
سمپدوریا با پیروزی مقابل سودتیرول در ضربات پنالتی کار خود را در کوپا ایتالیا شروع کرد.
منچستریونایتد در اولین دیدارش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در خانه مقابل ولورهمپتون با نتیجه 1-0 پیروز شد.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، اعتراف کرد که ضربه نه چندان خوبش با خوش شانسی وارد دروازه اتلتیکو بیلبائو شده است.
دو بازیکن خارجی استقلال این شانس را دارند که برای اولین بار در تاریخ با استقلال برنده سه‌گانه شوند.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
اولین شانس مسلم گلزنی میلان در مصاف با ناپولی از دست رفت.
پیش از این گفته شد که مسابقات در ۱۶ گروه ۳ تیمی برگزار خواهد شد و احتمالا فقط یک تیم صعود می‌کند. اما حالا شانس تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته است.
الخاندرو گارناچو، مهاجم 18 ساله منچستریونایتد، دیروز مصدوم شد و نمی تواند اولین بازی ملی خود را برای آرژانتین تجربه کند.
فرازعلی یک دهه است که به عنوان تماشاگر در نمایشگاه هنر دبی (Art Dubai) حضور دارد؛ اما امسال بالاخره این شانس را پیدا کرد که برای اولین بار آثارش را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.
پل پوگبا کار برابر مونزا را از روی نیمکت شروع خواهد کرد و این شانس را دارد تا امروز برای اولین بار پس از بازگشتش به یوونتوس، برای این تیم به میدان برود.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می شود که تیم های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن این فصل بارسلوناست و در اولین فصل حضورش این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی دو فصل آخر لیونل مسی در بارسا پیشی بگیرد.
اولین پیروزی تراکتور در ورزشگاه آزادی با گل محمد نصرتی برای این تیم رقم خورد.
نیکو پاز، هافبک 18 ساله آرژانتینی رئال مادرید، امشب این شانس را دارد تا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان باشگاه را انجام دهد. روی او برای سال های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده اند.
با توجه به مشکلات مربوط به ویزا، این احتمال وجود دارد که همه فرنگی‌کارانی که شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند در اولین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی محک بخورند.
در روز پنجم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ دیدار برگزار خواهد شد و برزیل و پرتغال هم اولین‌ بازی‌های شان در جام جهانی را برگزار می‌کنند.
اولین بازی روز سوم جام را تیم‌های آرژانتین و عربستان از گروه C برگزار خواهند کرد.
تیم ملی فوتبال ایران امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی (B) به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.
سعید عزت‌اللهی از شانس قابل توجهی برای حضور در ترکیب اصلی ایران برخوردار است.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران به نخستین برد خود در مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.
دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ