بانک سپه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک وابسته به وزارت صمت در راستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از صنایع کوچک تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول رسید.
سازمان ثبت احوال کشور در امضای تفاهمنامه با بانک ملی جمهوری اسلامی ایران همکاری جهت انجام پروژه‌های مشترک به منظور ایجاد راه‌اندازی یا توسعه کسب و کار‌های مبتنی بر حوزه صلاحیتی طرفین انجام شد.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
بانک آینده و سازمان جغرافیای نیروهای مسلح با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
بانک سپه و وزارت راه و شهرسازی به منظور ارائه تسهیلات بانکی جهت تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
وزیر راه و شهرسازی با امضای تفاهم نامه همکاری با مدیر عامل بانک ملی برای پرداخت تسهیلات ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در سراسر کشور تفاهم کردند.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: با بانک‌ها سپه، ملت، ملی و پارسیان تفاهم نامه امضا شده است که بانک ملت در خصوص خود مالکی در استان‌ها وارد عمل می‌شود.
در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
طی مراسمی و با حضور شهرداران کلانشهرهای تهران، مشهد و قائم مقام بانک شهر تفاهم نامه تاسیس صندوق منفعت صرفه جویی سوخت به امضا رسید.
تفاهم نامه انطباق سیاست های ارزی و تجاری کشور با هدف تطبیق حداکثری نقشه راه تجاری و ارزی کشور بین بانک مرکزی و وزارت صمت امضا شد.
تفاهم‌نامه فی‌مابین بانک مرکزی و وزارت صمت ظهر امروز در مراسمی با حضور صالح‌آبادی رئیس‌کل بانک مرکزی و فاطمی امین وزیر صمت در ساختمان بانک مرکزی امضا می شود.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک صادرات، جمعی از اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری با موضوع گسترش همکاری های فی ما بین امضا شد.
گروه بهمن تفاهمنامه‌ای با بانک ملی به منظور انجام فعالیت‌های بانکی و ارزی امضا کردند. این گروه تنها شرکت بورسی در صنعت خودرو بارتبه A مایه‌گذاری ‌و ‌اعتباری است.
مدیر عامل بانک تخصصی بخش مسکن از امضای تفاهم نامه سه جانبه این بانک، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد اجاره‌ای کوچک متراژ در جنوب پایتخت خبر داد.
تفاهمنامه ای که برای همکاری میان وزارت دفاع و مرکز پژوهش‌های مجلس تهیه شده بود به امضای امیر آشتیانی و بابک نگاهداری رسید.
با امضای تفاهمنامه مشترک میان بانک شهر و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال؛ کارت هواداری این باشگاه به زودی در تمامی شعب بانک شهر ارائه می شود.
تفاهمنامه ساخت پتروپالایشگاه‌«شهید قاسم سلیمانی» و پالایشگاه«مروارید مکران» با مشارکت بانک ملت و چند بانک دیگر به امضا رسید.
تفاهم‌نامه تأمین بانک خون پیش بیمارستانی، به امضای مدیرعامل سازمان انتقال خون و رئیس سازمان اورژانس کشور رسید.
پوتین پیش از این در اجلاس بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ در واکنش به اتهامات غرب در خصوص تهدید جنگ هسته‌ای و جنگ جهانی سوم گفت که روسیه هیچ کشوری را با تسلیحات هسته‌ای تهدید نمی‌کند و تنها برای دفاع از حاکمیت خود از چنین تسلیحاتی استفاده خواهد کرد.
در پی وقوع سیل در چهار روستای شهرستان فیروزکوه از روز پنج شنبه امداد رسانی به این مناطق آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. بیشترین خسارت در بین این مناطق مربوط به روستای مزداران است. بخش بزرگی از این روستا در اثر سیل تخریب شده و عده‌ای نیز مفقود هستند که جستجوها برای یافتن این افراد با حضور گروه‌های امدادی ادامه دارد.
تفاهم‌نامه همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف اجرای مصوبه ستاد ملی زن و خانواده با موضوع تسهیل ضمانت وام اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار، امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ