تفاهم‌نامه تأمین بانک خون پیش بیمارستانی، به امضای مدیرعامل سازمان انتقال خون و رئیس سازمان اورژانس کشور رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا از برگزاری دهمین اجلاس مرزی و امضاء تفاهم نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران خبر داد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: براساس تفاهم نامه های اخیر صندوق حدود ۱۰ همت با بانک‌ها به تفاهم رسیدیم تا برای حمایت مالی دانش بنیان ها در بسته رشد تولید استفاده کنیم.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری‌های محرومیت زدا گفت: در نمایشگاه آبادیران قراردادهایی در راستای اشتغال زایی، تجهیز و مقاوم سازی مدارس نقاط محروم و تامین آب شرب هزار روستا منعقد شد.
در همایش ملی بهره‌وری ایران‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین سازمان تأمین اجتماعی و سازمان ملی بهره‌وری به امضا رسید.
تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،مؤسسه عالی کار و تأمین اجتماعی ودانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی باهدف توانمندسازی مهارتی امضا شد.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
بیمه البرز در سال مهار تورم و رشد تولید و‌ در راستای توسعه بیمه های زندگی، بزرگترین تفاهم نامه بانک و‌بیمه تحت عنوان " شوکا" را با بانک ‌قرض الحسنه مهرایران به امضا رساند.
خبرهای خوش در جهت تامین مسکن خانواده ایثارگران در کشور در تفاهم‌نامه بنیاد شهید و بنیاد مسکن مطرح شد.
یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت با انعقاد تفاهم نامه ای با بخش خصوصی درصدد است با استفاده از ظرفیت تامین مالی جمعی از طرح های دانش بنیان حمایت کند.
و بر این اساس بیمه معلم به عنوان یکی از ارکان زنجیره کارآفرینان، ریسک تولیدکنندگان، صنعتگران و عرضه کنندگان عضو این زنجیره را پوشش می دهد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از رفع مشکلات به وجود‎ آمده در بیمه درمان امدادگران با انعقاد تفاهم‌نامه جدید با بیمه تامین اجتماعی خبر داد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن خیریه بیماران کلیوی با هدف هم‌افزایی امکانات و ارائه خدمات به مددجویان دارای بیماری کلیوی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران منعقد شد.
حمایت از شرکت های دانش بنیان یکی از برنامه های اصلی بانک کارآفرین در سال‌های اخیر بوده و در این راستا نیز تفاهم نامه های متعددی با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان امضا کرده است؛ به گونه‌ای که رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، بانک کارآفرین را بانک پیشرو در حمایت و تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان نامیده است.
تفاهم نامه همکاری شرکت دارویی برکت و سرمایه گذاری دارویی تأمین به منظور حمایت از صادرات داروی ایرانی، امضا شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از امضای تفاهم‌نامه برای پوشش بیمه ای ۲۲ هزار نفر نیروی داوطلب هلال‌احمر خبر داد.
شهردار تهران گفت: در بستر تفاهم نامه با وزارت علوم تأمین مسکن اساتید و خوابگاه‌های دانشجویی هدف گذاری شده و برای کارمندان دانشگاهی نیز برنامه‌هایی در دستور کار است.
شهردار تهران گفت: در بستر تفاهم نامه با وزارت علوم تأمین مسکن اساتید و خوابگاه‌های دانشجویی هدف گذاری شده و برای کارمندان دانشگاهی نیز برنامه‌هایی در دستور کار است.
تفاهم‌نامه همکاری معاونت تعاون وزارت تعاون و شرکت عمران شهرهای جدید با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در حمایت از تأمین مسکن در شهرهای جدید کشور امضا شد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امضاء تفاهم نامه تولید ۹ هزار واحد مسکونی در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین مسکن در پایتخت خبر داد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امضاء تفاهم نامه تولید ۹ هزار واحد مسکونی در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین مسکن در پایتخت خبر داد.
طی مراسمی با حضور آیت‌اللـه دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، اسناد تفاهم‌نامه مشارکت و تامین مالی احداث پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید سلیمانی در بندرعباس و پالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای مروارید مکران در جاسک، امضا شد.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ