با امضای تفاهمنامه مشترک میان بانک شهر و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال؛ کارت هواداری این باشگاه به زودی در تمامی شعب بانک شهر ارائه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده بر روی آن درج نمی‌شود. برای تهیه کارت بلیت تهران می‌توانید به سایت register.eticket.tehran.ir یا به‌صورت حضوری به باجه‌های تهیه کارت بلیط در مترو مراجعه کنید.
۱۶ باشگاه لیگ برتر قراردادهای بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت به سازمان لیگ ارائه کردند.
تمامی باشگاه لیگ برتر قراردادهای بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت به سازمان لیگ ارایه کردند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر در رابطه با اینکه تیم سابر در مسابقات مختلف با یک ترکیب ثابت شرکت می‌کند، توضیحاتی ارائه داد.
سامانیوم (باشگاه مشتریان بانک سامان) با ارائه محصولی جدید به نام کارت سامانیوم امکان تبدیل امتیاز به وجه نقد را فراهم کرد.
ضرغامی استدلال دارد نه تنها برای آن‌ها (گردشگران خارجی) بلکه برای مجموعه‌های اصلی در کشور که خدمات مسافری می‌دهند باید سیم کارت مناسب برای رفع نیاز آن‌ها تامین شود؛ بنابراین پس از پیشنهادی که این مقام مسئول ارائه کرد، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی هستند، بررسی شده و ظاهرا تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است و در آن زمان اظهار امیدواری کرد که نتیجه طی روز‌های آینده اعلام می‌شود.
مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی گفت: کارت اعتباری خرید محصولات صنایع‌دستی در نمایشگاه ملی اصفهان ارائه می‌شود.
زهره ادهمی ۴۸ ساعت پیش به دلیل به تخلفات متعدد پوششی در مجموعه حافظیه شیراز و عدم توجه به نکات آموزشی ارائه شده و ثبت شکایات متعدد مردم در سامانه مردم رسی، کارت قرمز دریافت کرده و بازداشت شده بود.
تمامی معلمان، آموزگاران و اساتید دانشگاه روز ۱۲ اردیبهشت‌ با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از موزه‌ها و کاخ موزه‌های کل کشور به صورت رایگان بازدید کنند.
قلی زاده گفت: در صورتیکه فردی به سکویی مراجعه کردو کارت سوخت در آن سکو موجود نبود با شماره ۷۷۵۲۲۶۷۸تماس وراهنماییی بگیرند و ما مطلع شویم که کدام یک ازجایگاه‌های سوخت کارت سوخت ارائه نمیدهد.
قلی زاده گفت: در صورتیکه فردی به سکویی مراجعه کردو کارت سوخت در آن سکو موجود نبود با شماره ۷۷۵۲۲۶۷۸تماس وراهنماییی بگیرند و ما مطلع شویم که کدام یک ازجایگاه‌های سوخت کارت سوخت ارائه نمیدهد.
وینگر درخشان این فصل مس کرمان سال جدید را با یک گل و یک پاس گل آغاز کرده و امیدوار به ارائه بازی خوب مقابل پرسپولیس است.
بانک آینده در راستای ارائه خدمات نوین بانکداری و بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در محصولات بانک، به‌منظور افزایش رضایت مشتریان و نوآوری در محصولات خود با هدف افزایش جذابیت کارت‌های هدیه و تولید کارت‌های هدیه اختصاصی برای مشتریان، «کارت هدیه با امکان واقعیت افزوده» را به سبد محصولات بانک افزود.
مدافع تیم آلومینیوم توضیحاتی در خصوص صحنه‌های مشکوک به پنالتی ارائه داد.
بانک گردشگری به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام و مایحتاج ضروری آنان، اقدام به طراحی "زی کارت"، کارت تسهیلات بدون سود کرده است.
نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان متناسب با نرخ تورم نیست و باید با ارائه کارت الکترونیکی به مردم کمک معیشتی شود.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آستانه شب یلدا اقدامات خیرخواهانه که با همکاری مؤسسات خیریه، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین صورت پذیرفت را تشریح کرد.
بانک سپه براساس گزارش شهریور ماه شبکه شاپرک، ۱۵.۹ درصد از تراکنش های کارت خوان های سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.
بانک سپه براساس گزارش شهریور ماه شبکه شاپرک، 15.9 درصد از تراکنش های کارت خوان های سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.
چندی پیش نیروهای مردمی بسیج به ماشینی در مشهد مشکوک میشوند و آن را متوقف می‌کنند؛ راننده از ارائه کارت شناسایی امتناع کرده و پس از چند دقیقه اسلحه‌ی خود را بیرون می‌آورد.
معاون وزیر اقتصاد گفت: پزشکان بدانند که مالیات آن‌ها را از اطلاعات کارت به کارت آن‌ها دریافت خواهیم کرد. مردم هم باید شماره کارت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود را به سازمان مالیاتی اطلاع بدهند تا مبنای بررسی و دریافت مالیات از پزشکان قرار بگیرد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به ۴فقره کلاهبرداری از طریق ارائه رسید جعلی به فروشندگان اجناس اعتراف کرد و گفت مدتی پیش با افرادی آشنا شده و آن‌ها نرم‌افزاری را به او معرفی کردند که با وارد کردن شماره کارت و مبلغ در آن، یک رسید جعلی ارائه می‌دهد که قابلیت ارسال به دیگران را دارد.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران
در پی وقوع سیل در چهار روستای شهرستان فیروزکوه از روز پنج شنبه امداد رسانی به این مناطق آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. بیشترین خسارت در بین این مناطق مربوط به روستای مزداران است. بخش بزرگی از این روستا در اثر سیل تخریب شده و عده‌ای نیز مفقود هستند که جستجوها برای یافتن این افراد با حضور گروه‌های امدادی ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ