گروه بهمن تفاهمنامه‌ای با بانک ملی به منظور انجام فعالیت‌های بانکی و ارزی امضا کردند. این گروه تنها شرکت بورسی در صنعت خودرو بارتبه A مایه‌گذاری ‌و ‌اعتباری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.
گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.
گروه بهمن با حضور در ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت خودرو استان اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد. در این دوره از نمایشگاه تازه‌ترین محصولات تجاری گروه بهمن عرضه خواهد شد.
گروه بهمن به مسافران و زائران شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اطمینان داد، تیم خودروهای امدادی گروه بهمن در مسیر حرکت کاروان های زائرین منتهی به حرم مطهر، آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.
شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در حاشیه بازدید از غرفه گروه‌ بهمن در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش بر رشد تولید خودروهای تجاری گروه بهمن تاکید کرد.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۲ بهمن موتور از ۲۵ اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در ۱۴ فروردین خبر داد.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰2 بهمن موتور از 25 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در 14 فروردین خبر داد.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست  و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
پروژه مرکز «تحقیقات و نوآوری» گروه بهمن با حضور شهردار تهران آغاز شد.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با پیروزی تیم گروه بهمن تهران پیگیری شد.
در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان دیدار حساس تیم‌های گروه بهمن تهران با شهرداری گرگان برگزار می‌شود.
خدمات پس از فروش گروه بهمن از 18 لغایت 29 شهریور ماه در طرح اربعین حسینی (ع)، خدمات امدادی به تمامی خودروهای تولیدی خود را در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی ارائه می دهد.
تفاهم‌نامه خرید و سرمایه‌گذاری ۹۰۸ دستگاه اتوبوس بین گروه خودروسازی بهمن و شهرداری مشهد با حضور وزیر کشور به امضای طرفین رسید.
گروه بهمن با ارائه جدیدترین محصولات در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور خواهد داشت.
مدیرعامل گروه بهمن: بر اساس قیمت گذاری عادلانه و منصفانه همواره در کنار مصرف کنندگان هستیم
پس از چند مدت کشمکش و باطل شدن عرضه خودرو در بورس و دخالت نابجا دولت در عرضه خودروهای گروه بهمن که به قیمت منصفانه‌ای در بازار عرضه میشد، امروز چهارشنبه 26 مرداد تعداد 600 دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی در بازار بورس کالا معامله شد.
بورس امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه
تاثیر چاقی بر اثربخشی واکسن کرونا
تنوع و کیفیت محصولات گروه بهمن در نمایشگاه اصفهان قابل رویت است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ