همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی با محوریت تبیین برنامه‌های عملیاتی سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خواستار ارائه برنامه‌ای برای ایجاد توازن در تامین آب صنایع معدنی، بازبینی برنامه‌های تامین آب از سواحل جنوبی کشور و تسریع در عملیات
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌به ارائه برنامه‌های جمعیت برای خدمات رسانی در اربعین حسینی پرداخت.
عاملی، امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بعضی خیال می‌کنند که پایه‌گذار اندیشه ولایت فقیه حضرت امام (ره) است و لذا می‌گویند نظریه ولایت فقیه اندیشه ایرانی است، به همین جهت در لبنان عده‌ای حزب‌الله را که تمام برنامه‌های خود را با ولایت فقیه تنظیم کرده حزب ایرانی می‌دانند، جناب سیدحسن نصرالله در پیام خود به کنگره اظهار داشت: اصلی‌ترین نظریه‌پرداز ولایت فقیه از خود لبنان و از کرک نوح توسط محقق کرکی شروع و در زمان شاه طهماسب در ایران عملیاتی شده است، پس چگونه می‌توان گفت این نظریه، نظریه ایرانی است، این نظریه قبل از امام توسط محقق کرکی، نراقی و اعاظم علمای شیعه مطرح و بر آن استدلال شده
احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی و ساخت‌وساز در پایتخت گفت: شهرداری دو ماه است لایحه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید را ارائه نکرده است.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی، رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختتامیه این همایش ۲۸ ادریبهشت ماه گفت: رویکرد توسعه محوری اخیر بیمه دی موجب رشد همه جانبه‌ این شرکت خواهد شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه اکتشافات و صنایع پایین دستی برنامه‌های خوبی در دست اجرا دارد، ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها هر چه زودتر وارد فاز عملیاتی شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه‌های عملیاتی این سازمان در سال ۱۴۰۲ را به مدیران ستادی و استانی ابلاغ کرد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات حج تمتع از سوم خردادماه ۱۴۰۲ خبر داد و برنامه‌های هما را جهت انجام هرچه بهتر این عملیات بزرگ تشریح کرد.
رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال، وزرای اقتصادی دولت را مکلف کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند.
رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال، وزرای اقتصادی دولت را مکلف کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر برنامه‌های این جمعیت ویژه اعیاد شعبانیه و طرح منتظران ظهور را تشریح کرد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تدوین برنامه‌های عملیاتی جدید در این بنیاد خبر داد
وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از سیستم ابلاغ الکترونیکی در سامانه جامع گمرکی از رئیس کل گمرک خواست تا فهرستی از بخشنامه‌های غافلگیرانه گمرک تهیه تا درباره کثرت بخشنامه‌ها چاره‌اندیشی شود.
جلسه کارگروه کاهش تلفات جاده ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و تصمیماتی مهم برای برنامه ریزی در جهت کاهش تلفات جاده ای در نوروز اتخاذ شد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش: همسو با راهکارهای علمیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در رابطه با عفاف و حجاب، همکاری با دبیرخانه عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش و کمک به اجرای طرح «یادآوران معروف» از جمله برنامه‌های در دست اجرای ستاد همکاری است که با افزایش مسئولیت‌پذیری و کنشگری اجتماعی دانش آموزان و مشارکت اولیاء و مربیان بر مبنای اقدامات فرهنگی و تربیتی تحقق خواهد یافت.
معاون اول قوه قضاییه گفت: هدف قرارگاه این است که سیاست‌ها، تدابیر و فرامین رهبر انقلاب به طور دقیق پیگیری و در قالب سند تحول و برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه با اولویت و سرعت در تمام سطوح دستگاه قضایی پیگیری شود.
کارگروه بنیاد هدایت سازمان تبلیغات و سازمان بهزیستی تشکیل و مقرر شد برنامه‌های عملیاتی مشترک هر دو سازمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
نماینده مجلس گفت: می‌شود گفت بله طرح صیانت به تصویب رسیده؛ زیرا اعضای کمیسیونی که شورای عالی فضای مجازی به آن‌ها اختیار داده است اگر بخواهند نظر و برنامه‌ای را که دارند پیاده کنند، می‌توانند همه اهداف مدنظرشان در طرح صیانت را عملیاتی، اجرایی و ابلاغ کنند.
از ابلاغ دستورالعمل عملیات پیشگیرانه پدافند سایبری کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تدوین برنامه‌های تداوم کارکرد (BCP) برای زیرساخت‌های حساس در دستور کار است.
مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو، از افزایش برنامه‌های فروش محصول هایما مطابق با افزایش ظرفیت تولید این محصول در سایت خراسان خبر داد.
در تفسیر روزنامه دولتی چینی "گلوبال تایمز" کارشناسان مانور اخیر چین را تمرینی برای "اتحاد مجدد چین و تایپه" ذکر کرده اند. در صورت وقوع یک درگیری نظامی این احتمال وجود دارد که برنامه‌های عملیاتی که در حال حاضر تمرین می‌شوند به طور مستقیم به عملیات رزمی تبدیل شوند. علیرغم این لفاظی ها، اکثر کارشناسان می‌گویند نه چین و نه ایالات متحده دست کم در کوتاه مدت خواستار جنگ در تایوان نیستند.
دیه و حبس مجازات قاتل مواد فروش
معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که انعطاف‌پذیری و چابک‌سازی بیش‌تر، محور اصلی برنامه‌های این گروه است، اعلام کرد: به همین منظور هم‌سویی بیش‌تر با استراتژی‌های کسب و کار و عملیات موثر و کارآمد را به عنوان اولویت مهم و کلیدی در حوزه منابع انسانی این گروه صنعتی تعریف کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ