ویژه برنامه‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران برای نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با عنوان بهار ایران، اعلام و تشریح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویژه برنامه‌های پخش زنده هر روز از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می‌شود.
ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخی یوم الله پانزدهم خرداد، در بیش از هزار شهر و بسیاری از روستاهای کشور با شعار «خمینی، حقیقت ماندگار» برگزار می‌شود.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، می‌گوید نراتزوری بعد از پیروزی مقابل بارسا می‌دانست در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد. او می‌گوید برای منچسترسیتی برنامه‌هایی ویژه دارد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از برگزاری ویژه‌های برنامه‌های متنوع فرهنگی، همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
شاید شاهد کمترین تغییر ممکن در ترکیب پرسپوليس برای دربی باشیم اما سرمربی سرخ‌ها با جابجایی نفراتش، برنامه‌های ویژه‌ای علیه تفکرات ساپینتو دارد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از آمادگی کامل مترو تهران به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و برنامه‌های فرهنگ
مشهد ـ سرپرست پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: هر سال برای استقبال از بهار برنامه‌های ویژه تدارک دیده می‌شود که در ایام نوروز امسال در مجموع برای ۵۰۰ نفر ظرفیت اسکان اضطراری فراهم شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تدوین برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه حجاب خبر داد.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ایام ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های قرآنی برای دانش آموزان سراسر کشور اجرا می‌کند.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت:برنامه های گردشگری از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد .
مدیرعامل برج میلاد گفت: با توجه به تلاقی نوروز و ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های شبانه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد در استقبال از نوروز ۱۴۰۲ و در راستای پاسداشت آیین‌های کهن ایرانی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که حول شعار «سعدآباد؛ باغ‌موزه اندیشه» برگزار می‌شوند.
باشگاه استون ویلا برنامه ویژه ای برای استقبال از ماه مبارک رمضان دارد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر برنامه‌های این جمعیت ویژه اعیاد شعبانیه و طرح منتظران ظهور را تشریح کرد.
مشهد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه‌های گرامیداشت نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مشهد را اعلام کرد.
رسول مجیدی از مجریان ویژه برنامه‌های جام جهانی گفت: صداوسیما به کسی میلیاردی دستمزد نمی‌دهد، اما در تولید یک برنامه اسپانسر نقش بسیاری مهمی دارد وگرنه سازمان صداوسیما به کسی میلیاردی دستمزد نمی‌دهد. حتی اگر آن شخص مهران مدیری باشد.
جدایی عجیب و غیرمنتظره یورگن لوکادیا اکنون برنامه‌های خط حمله پرسپولیس را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی که پس از مصدومیت، با هماهنگی انجام شده میان فدراسیون و باشگاه لورکوزن زیر نظر کادر تیم ملی برنامه‌های ویژه خود را پیش می‌برد، همچنان با میکاییل موریرا به تمرینات خود ادامه می‌دهد. او تا هفتم آبان زیر نظر کادر تیم ملی به تمرین خواهد پرداخت و پس از این تاریخ بر اساس توافق قبلی، تمرینات خود را در باشگاه لورکوزن از سر خواهد گرفت تا آماده خدمت به تیم ملی و تیم لورکوزن شود.
کارلو آنچلوتی در هفته های اخیر از تاثیر منفی احتمالی جام جهانی بر عملکرد رئال مادرید ابراز نگرانی کرده اما او برای هر شرایطی برنامه خاصی دارد.
امیرعبداللهیان ضمن تاکید بر سیاست دولت سیزدهم جهت توسعه روابط همه جانبه و بویژه همکاری‌های تجاری - اقتصادی با مالی، از برنامه‌های ویژه تهران جهت افزایش تعاملات اقتصادی با باماکو خبر داد.
بندرعباس - دولت سیزدهم با ارتباط با همسایگان هم درحوزه اقتصاد دریامحور، بخش بازرگانی، صنایع دریایی و هم از منظر کشاورزی که به دریا وابسته است، برنامه‌های ویژه‌ و کلانی دارد.
شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت با محوریت عاشورا و عزاداری امام حسین (ع) در محلات، مساجد و اماکن مذهبی خبر داد و گفت: پروتکل‌های بهداشتی از موارد مهم عزاداری محسوب می‌شود.
معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که انعطاف‌پذیری و چابک‌سازی بیش‌تر، محور اصلی برنامه‌های این گروه است، اعلام کرد: به همین منظور هم‌سویی بیش‌تر با استراتژی‌های کسب و کار و عملیات موثر و کارآمد را به عنوان اولویت مهم و کلیدی در حوزه منابع انسانی این گروه صنعتی تعریف کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ