حائری گفت:۳۱ مورد از ۱۴۰ اقدام برنامه‌ریزی شده برای گذر از پیک مصرف تابستان سال‌جاری به اقدامات بخش مدیریت مصرف و تقاضا و ۱۳ مورد به اقدامات ستادی و همکاری مربوط می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرمت آئینه کاری تالار برلیان کاخ گلستان با حضور متخصصان هنر گچ بری و آئینه کاری آغاز شد تا برای برنامه‌های روز مشروطیت آماده شود.
این مرجع تقلید ترویج بی حجابی را یکی از مظاهر خلاف اسلام دانست و با انتقاد از برخی برنامه‌های صدا و سیما به این موضوع اشاره داشت که بر طبق آیه شریفه ۵۹ سوره احزاب: در قدم اول، برخورد با بی حجابی باید از صدا و سیما و به طور کل از بدنه دولت و نظام اداری کشور آغاز شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم، اما وضع حجاب بعضی از برنامه‌های صدا و سیما و محیط ادارات به شکل دیگری باشد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از فردا شب مراسم مربوط به محرم آغاز می‌شود و پلیس راهور برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.
سخنگوی صنعت برق از هدف‌گذاری وزارت نیرو برای کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: برنامه‌های مدیریت مصرف برق در بخش اداری از ۱۶ خردادماه آغاز خواهد شد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از برگزاری ویژه‌های برنامه‌های متنوع فرهنگی، همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
تخریب باروی گلپایگان، بی توجهی به مرمت مسجد ۱۸۰ ساله،تعطیلی کاخ سعدآباد، شروع هفته میراث فرهنگی و تشکیل انجمن حقوق میراث فرهنگی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
وزیر نیرو با ابلاغ دستورالعملی مبنی برخرید و تعویض تجهیزات سرمایشی کم مصرف مورد نیاز و ممنوعیت استفاده از لوازم پرمصرف، برنامه‌های مدیریت مصرف برق سال ۱۴۰۲ را از مجموعه وزارت نیرو آغاز کرد.
وزیر نیرو گفت: همه نیروگاه‌های کشور، با اتمام به‌موقع و مطابق برنامه‌های تعمیراتی اساسی و دوره‌ای پیش‌بینی شده، برای در مدار بودن کامل در تابستان ۱۴۰۲ آماده شوند.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات حج تمتع از سوم خردادماه ۱۴۰۲ خبر داد و برنامه‌های هما را جهت انجام هرچه بهتر این عملیات بزرگ تشریح کرد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت:برنامه های گردشگری از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد .
با منازعه در روابط ایران و عربستان، پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد. حمایت مالی عربستان از این شبکه ماهواره‌ای، آن را به مرجعیت خبری برخی از ایرانیان تبدیل کرد و ماحصل سرمایه‌گذاری سعودی بر این شبکه، جریان‌سازی انکارناپذیر و خسارت بر ایران در جریان اعتراضات مهرماه ۱۴۰۱ بود.
مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند مذاکراتی ابتدایی با برخی از باشگاه‌های اروپایی را آغاز کرده تا در صورت تصمیم هالند یا منچسترسیتی به جدایی او به سرعت به باشگاهی دیگر منتقل شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در فاصله ۱۰ روز مانده تا آغاز بازی‌های این تیم برنامه‌های ویژه ترتیب داده است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید آرسنال تلاش برای جذب آنسو فاتی از بارسلونا را آغاز کرده و به این منظور با مدیر برنامه‌های او تماس گرفته است.
مشهد ـ برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حرم رضوی که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، در شب ۲۲ بهمن ماه به اوج خود می‌رسد تا زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
شبکه اسکای آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد مذاکرات بین مدیر برنامه‌های دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان کرواسی، و باشگاه بایرن مونیخ آغاز شده است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر ولز برگزار کردند در این تمرین که از ساعت ١١:٣٠ آغاز شد، بازیکنان تیم ملی آخرین برنامه‌های تاکتیکی کارلوس کی‌روش را مرور کردند
طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده اردوی نهایی تیم ملی پس از هفته یازدهم آغاز خواهد شد و بازیکنان داخلی ما خودشان را برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه می‌کنند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و رسیدگی به برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و رسیدگی به برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.
نود و یکمین نشست علمی تخصصی مرکز با عنوان "تلفیق مدیریت ریسک بلایا در برنامه‌های توسعه ملی و منطقه‌ای" از مجموعه نشست‌های بررسی مدیریت ریسک بلایای طبیعی در ایران برگزار می‌شود.
مراکش و اتیوپی نیز مانند امارات برنامه‌های بارورسازی ابرها دارند. عربستان سعودی به تازگی یک برنامه در مقیاس بزرگ را آغاز کرده است و ده‌ها کشور دیگر خاورمیانه و شمال آفریقا در حال بررسی آن هستند.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از ابلاغ وزارت کشور برای انطباق برنامه‌های توسعه‌ای شهرداری‌ها با دوره‌های مدیریت شهری خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون اصل نود برای بررسی مشکلات صنعت خودرو گفت: بر اساس اظهارات مدیران ایران خودرو و سایپا ،دو خودروساز تحولاتی را آغاز کرده که قرار شد برنامه‌هایشان را به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه کنند تا کارشناسان کمیسیون طرح‌ها و ایده‌های آنها را ارزیابی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ