گوران توفکدیچ سرمربی صربستانی، پس از باز کردن دروازه کلباء سر از پا نمی شناخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا با پوشیدن پیراهنی به کارلو ماتزونه، مربی سابق برشا، ادای احترام کرد.
لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، دلیل شادی های گل پر سر و صدایش را علاقه فرزندانش دانست.
عاشق قهوه لاته هستید؟ دوست دارید به سبک کافی شاپ ها توی خونه هم قهوه لاته خوشمزه و دلچسب بخورید؟ اصلا کار سختی نیست، این ویدئو رو تماشا کنید تا در کمترین زمان راز درست کردن قهوه لاته کافی شاپی توی خونه رو یاد بگیرید.
اهورا خاطری آزادکار وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی ایران با کسب نشان طلای قهرمانی جهان نگاه ها را به سمت و سوی خود سوق داد.شادی وی پس از شکست حریف ارمنی سوژه اتحادیه جهانی شد.
شادی پس از گل لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن یک گل تماشایی و تکمیل کامبک النصر، شادی ویژه و جالب توجهی را انجام داد.
حال آیا نمایندگانی که اخیراً حقوق آن‌ها 20 درصد افزایش پیدا کرد، اگر به اندازه کارگران حقوق دریافت می‌کردند، باز هم عنوان دریافت خودروی شاسی بلند 2.2 میلیارد تومانی را «گدابازی» می‌گذاشتند؟
کارلوس هرناندس سرمربی جوان اسپانیایی نساجی بعد از برد سه بر یک تیمش مقابل پیکان به سبک یورگن کلوپ در ورزشگاه شهید وطنی شادی کرد.
برخی احکام دین مثل دروغ و ربا و دزدی ممکن است از نگاه حاکمان خیلی مهم نباشد، اما موضوعی مثل حجاب شاید بیشتر با حساسیت روبرو شود که به نظر می‌رسد نگاه گزینشی به دین است؛ یعنی چیزی که ایدئولوژی را تقویت کند، مهم است و در سایر موارد اخلاق ذبح می‌شود.
نمای عقب با سبک جدید چراغ پشتی خودنمایی می‌کند. چراغ متصلی که در این مدل دیده می‌شود، از تکراری و کسل بودن خارج شده و حالت جدیدی دارد. گرافیک چراغ به شکل نقطه چین درآمده است.
پیام نیازمند جواب کری سنگین بیرانوند در نقش جهان را با همان سبک و سیاق در ورزشگاه در بهت فرو رفته آزادی داد.
سرمربی تیم آرسنال تاکید کرد که به خاطر سبک بازی تیمش است که چنین فاصله مطمئنی با تیم دوم در جدول ایجاد شده است.
شاید اشکال از هورمون‌ها باشد، یا نحوه خوابیدن، یا شاخص‌های سبک زندگی و یا بیماری‌های پنهان؛ اما بیدار شدن بدون آب کافی در بدن به هر دلیلی که باشد باید اصلاح شود.
روز گذشته رحمان عموزاد، کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در فینال جام جهانی کشتی آزاد به مصاف یانی دیاکومیهالیس آمریکایی رفت و موفق به شکست حریف خود شد. عموزاد پس از این پیروزی با نشان داد قلب به سبک بازیکنان فوتبال برد خود را جشن گرفت.
کشتی‌گیر ملی‌پوش ایران به شکلی جالب پیروزی خود را جشن گرفت.
ستاره خط حمله ایران با سبک شادی گل خود برای گرم کردن وارد زمین شد.
اینستاگرام شاید مهم‌ترین بستر عمومی و موثر در سبک زندگی افراد و البته کسب خبر و تبلیغ کسب و کار و خریدوفروش اجناس است. فیلترینگ تلگرام در ماجراهای سال ۹۶ انرژی زیادی برای جذب مخاطب اینستاگرام ایجاد و آن را به پلتفرم اثرگذاری در جامعه ایران تبدیل کرد. قلب‌های قرمز کوچک اینستاگرام معنادارترین رسانه عمومی در ایران در ۵ سال اخیر بودند.
شادی کلین‌شیت بیرانوند به سبک دیاباته
طارمی دو بار دروازه لورکوزن را از روی نقطه پنالتی گشود، ولی برای شادی مرسوم و همیشگی‌اش یک سبک جدید پیدا کرد: او هر بار دست راستش را همان دستی که مچ‌بند مشکی روی آن بسته بود، به هوا بلند کرد.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
در اسپانیا اعتراضات به سبک بازی وینیسیوس و شادی گل های او زیاد شده و برخی معتقدند او مثل نیمار بازیکنان مقابلش را تحریک می‌کند.
در یکی از سکانس‌های این سریال که علی شادمان بازیگر نقش جاوید موفق شده حریفش را شکست دهد، او به سبک خوشحالی حسن یزدانی پس از پیروزی مقابل تیلور آمریکایی به شادی می‌پردازد.
شاید بدبین‌ترین هوادار لورکوزن هم تصور نمی‌کرد این فصل با سه باخت متوالی آغاز شود.
بازی حساس امروز بایر لورکوزن و بروسیا دورتموند شاید بدون حضور سردار آزمون، ستاره ایرانی، برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ