نمای عقب با سبک جدید چراغ پشتی خودنمایی می‌کند. چراغ متصلی که در این مدل دیده می‌شود، از تکراری و کسل بودن خارج شده و حالت جدیدی دارد. گرافیک چراغ به شکل نقطه چین درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
جنجالی‌ترین قسمت این خودرو، قسمت پشتی آن است. چراغ‌های عقب با همان گرافیک حرف H و در قالب یک مستطیل باریک، در فضای بسیار پایینی دیده می‌شوند. پایین بودن این چراغ‌ها توجه بسیاری از افراد را برانگیخته و سوال بسیاری از آن‌ها این است که دید این چراغ در خیابان‌ها به چه شکل خواهد بود.
مجموعه آمالگام در سال ۱۹۹۵ شروع به ساخت ماکت خودرو‌ها کرد و با فراری در سال ۱۹۹۸ شریک شد. این شرکت به دلیل ایجاد مدل‌های بسیار دقیق از ماشین‌های معروف، مانند استون مارتین DB ۵ Vantage و بوگاتی ویرون، و ... شناخته شده است.
درحالی‌که نسخه کوپه بر اساس پلتفرمی مشترک با ۷۱۸ کیمن GT ۴ RS ساخته شده، نسخه اسپیدستر در مدل ۷۱۸ GT ۴ e-Performance ریشه دارد و از شاسی مشترک با آن بهره می‌برد. موتور‌ها و باتری موجود در این کانسپت برقی به مفهومی Mission R تعلق دارند.
این خودرو در مقایسه با محصولات قبلی، بزرگتر، سنگین‌تر، و مهم‌تر از همه، بی‌صداست. در زیر بدنه تماما سبز رنگ نظامی، همان شاسی و سیستم پیشرانه EV وجود دارد که در هامر EV وجود دارد، بنابراین سه موتور الکتریکی قادر به ارائه خروجی ترکیبی ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶۰۰ نیوتون‌متر و همچنین یک موتور عظیم ۲۱۲ کیلووات هستند.
بدنه این خودروی چوبی سیتروئن را نجار ماهری به نام میشل روبیلارد، از چوب گردو ساخته است. همچنین شاسی آن با استفاده از چوب درخت‌های گلابی و سیب ساخته شده است.
Gepard دارای یک برجک دو نفره با دو توپ ۳۵ میلی‌متری Oerlikon Contraves KDA است که بر روی شاسی تانک لئوپارد ۱ (MBT) سوار شده است.
ریکاردو ساپینتو به طرز خاصی و پس از گل نخست استقلال، با آرش رضاوند به شادی پرداخت.
تصویری از خوشحالی محمد خاتمی پس از مطلع شدن از پیروزی خود در انتخابات دوم خرداد ۱۳۷۶ را ببینید.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
در این رده‌بندی رتبه نخست به تویوتا ۴رانر شاسی‌بلند مشهور کمپانی تویوتا رسیده است. ماشینی که از چهار دهه پیش خط تولیدش دایر است و نسل‌های گوناگونی از آن به بازار عرضه شده‌اند.
هر دو تیپ ۲ و ۳ که قرار است وارد ایران شوند، دارای امکانات استاندارد مثل سنسور نور، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، آینه تاشو برقی با گرمکن، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۰ اینچی، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، کروز کنترل، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی و... است.
مهدی طارمی موفق شد دروازه بنفیکا را باز کند.
هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشور‌هایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.
کابین پر از نمایشگر؛ این تنها ایده‌ای است که طراحان خودرو‌های چینی در طراحی کابین به کار می‌گیرند. نمایشگر عمودی بزرگ و کشیده و نمایشگر کیلومترشمار، در کنار طراحی خاص دریچه‌های تهویه هوا و کنسول وسط و همچنین فرمان خوش فُرم D کات، از عوامل جذابیت آفرین در این کابین هستند.
محمد کودوس بعد از گلزنی برای آژاکس مقابل اسپارتا روتردام، یاد هموطن فقید خود کریستین آتسو را گرامیداشت.
داستر جدید گزینه‌ای است که می‌توان روی آن حساب باز کرد. داچیا داستر در جدیدترین مدل، از طراحی کاملا اقتصادی خود تا حدی دور شده است. دیلایت Y شکل در چراغ جلویی، امضای جدید محصولات داچیا است.
از لحاظ ابعاد کانسپت eVX در کلاس کامپکت‌ها قرار می‌گیرد. این شاسی‌بلند برقی ۴۳۰۰ میلیمتر طول و ۱۸۰۰ میلیمتر عرض دارد. با چنین ابعادی باید گفت eVX اندکی بزرگ‌تر از ویتارا (مدلی متفاوت از گرند ویتارای حاضر در بازار ایران) است.
ستاره 21 ساله رئال مادرید بعد از گلزنی مقابل کاسرنیو شادی گل معروف پله را انجام داد.
متهم گفت: همسرم عکس دو نفره عروسی را برداشت که روی شاسی چوبی خودنمایی می‌کرد. او با خشمی نهفته رو به مادرش کرد و گفت: «مادر کبریت را بده تا این عکس را آتش بزنم!» با شنیدن این جمله، دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. در پذیرایی را قفل کردم و چاقو را از کنار ساق پایم بیرون کشیدم و بدون تامل به سمت همسرم هجوم بردم و بعد هم نفهمیدم چه می‌کنم به طوری که ضربات متعدد چاقو را بر نقاط مختلف بدنش فرود می‌آوردم!
فرزند لئوناردو پادوانی به دنیا آمد و بازیکن اسبق استقلال، تصاویر او را در اینستاگرام منتشر شد.
دفع ناقص ایمان صادقی و غفلت مدافعین ملوان کافی بود تا مهاجم با تجربه نساجی اولین گل فصل خود را بزند.
سرمربیان مطرح دو تیم چلسی و تاتنهام در دربی امروز لندن که دو بر دو مساوی تمام شد، بارها با هم درگیر شدند اما اوج کار توخل و کونته شادی گل مربی آلمانی چلسی و واکنش سرمربی ایتالیایی تاتنهام بود
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ